Gote Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 G´morrn! Hallå! Hej! Det var ett tag sedan nu, va? Fast nu måste jag ut och gå isolskenet! 😏 He´då! 😕😄 Det kan man säga! Du har lyckats hålla dig borta... 😄 Nej! Jag har misslykats att hålla mig här! 😏 Man kan ju se det så... 😏 ...men det är fel!! 😆
Gote Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 G´morrn! Hallå! Hej! Det var ett tag sedan nu, va? Fast nu måste jag ut och gå isolskenet! 😄 He´då! 😄😄 Det kan man säga! Du har lyckats hålla dig borta... 😄 Nej! Jag har misslykats att hålla mig här! 😏 Man kan ju se det så... 😏 ...men det är fel!! 😆 🙁 jag har försökt att vara här så då har jag ju misslyckats att vara här, och inte lyckats att hålla mig härifrån för, jag försökte att inte hålla mig härifrån när jag försökte vara här, juh! 😏😕😄😄 Alltså, jag förstår vad du försökte, och jag förstår vad du misslyckades med. Men vad jag menade var att du inte var här. Och det måste väl ändå vara fel? 😆
Gote Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 På tal om att inte vara här förresten, så tänkte jag gå snart...
Gote Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det stör mig att jag kommer att missa sidan 1701... 😏 😏
Gote Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 G´morrn! Hallå! Hej! Det var ett tag sedan nu, va? Fast nu måste jag ut och gå isolskenet! 😄 He´då! 😄😄 Det kan man säga! Du har lyckats hålla dig borta... 😄 Nej! Jag har misslykats att hålla mig här! 😏 Man kan ju se det så... 😏 ...men det är fel!! 😄 🙁 jag har försökt att vara här så då har jag ju misslyckats att vara här, och inte lyckats att hålla mig härifrån för, jag försökte att inte hålla mig härifrån när jag försökte vara här, juh! 😄😆😄😄 Alltså, jag förstår vad du försökte, och jag förstår vad du misslyckades med. Men vad jag menade var att du inte var här. Och det måste väl ändå vara fel? 😆 Felet var altså att jag inte var här och det var rätt så fel? 😏 Rätt eller fel? 😕 Rätt! 🙁 😄 :D
Gote Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det stör mig att jag kommer att missa sidan 1701... 😏 😏 Hur skall du överleva?!?!! 😆 Leva länge och vara framgångsrik? 😏
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Hej Grahn! Var har du hållit hus? Skaffat dig ett liv eller? 🙂
mornel Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Priskrig Världskrig Fyrekrig 🙂 Rotmos Potatismos Plåttermos 😆 😉 Någon som förstog den? 😉 😆
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jag sitter vid en Mac nu 🙂 Min broders Minimac för att vara mer precis. Skitlilten grej ju! Fucking grymmt
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Hej Grahn! Var har du hållit hus? Skaffat dig ett liv eller? 😆 Näe. Jag blev utan internet i 2 dagar p.g.a att ett strömavbrott hade pajat hela systemet..... Hela kommunen blev utan internet. 🙂 Bortförklaring!! 😉😆😉
mornel Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jag sitter vid en Mac nu 🙂Min broders Minimac för att vara mer precis. Skitlilten grej ju! Fucking grymmt 😆
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jag sitter vid en Mac nu 😆Min broders Minimac för att vara mer precis. Skitlilten grej ju! Fucking grymmt 😉 Nästan så att man inte har något emot macar nu 😆. Inte för att jag direkt hade det innan. Men nu när man ser dem så blir man nästan lite sugen 🙂
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Hej Grahn! Var har du hållit hus? Skaffat dig ett liv eller? 😉 Näe. Jag blev utan internet i 2 dagar p.g.a att ett strömavbrott hade pajat hela systemet..... Hela kommunen blev utan internet. 😆 Bortförklaring!! 😆😉😆 🙂 Han har nog varit otrogen. 🙁 😮😮
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det var en gång för länge länge sedan, ja så längesedan att jag glömt resten av sagan. Men sagan ville fortsätta att bli ihågkommen! Så K9 fick helt plötsligt en natt. VÄldigt konstiga drömmar...
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Antingen får ni skynda på, eller söla ner... Ska äta snart jue!
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det var en gång för länge länge sedan, ja så längesedan att jag glömt resten av sagan. Men sagan ville fortsätta att bli ihågkommen! Så K9 fick helt plötsligt en natt. VÄldigt konstiga drömmar... katten, han fick pippi och... Bajsade där han inte borde. Då kom en mus...
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Sluta opsta samtidigt fast före och likadant fast inte exakt... FO SCHIZZZLE!
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det var en gång för länge länge sedan, ja så längesedan att jag glömt resten av sagan. Men sagan ville fortsätta att bli ihågkommen! Så K9 fick helt plötsligt en natt. VÄldigt konstiga drömmar... katten, han fick pippi och... Bajsade där han inte borde. Då kom en mus... ...som var trådlös. Ja, inte en tråd hade hon på kroppen.... Men så hittade hon ett forum med många trådar! 🙂
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Linus Ligger ju 10:a i tråden ju. Vissta jag inte 🙂
Recommended Posts