Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) But the world still is drowned in ecstasy Of the fate and the myth of gods But I doubt there's a journey planned for me As I own every moment of my life And the blessed they shall call it blasphemy But I know what I think is right Still the sun and the stars whill shine for me For the pure I will fight For no king I will die For my thoughts I will live For the mind of the world I share my eyes Truths' arms embrace these words All the ones who lost their hope Look deep in your ego - you'll find it there! For the mind of the world I share my breath In mystic empathy >From the awe I healed my heart And now as I tell this I don't fear no more! Det kallar jag text! Redigerat 6 februari 2006 av Eternal
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 http://nanook.weldion.org/?p=42
Sonnert Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 jag vet inte om någon redan postat denna bild... men men
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 http://nanook.weldion.org/?p=42 hahaha! LOL!
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 jag vet inte om någon redan postat denna bild... men men
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 http://nanook.weldion.org/?p=42 😏 hahaha! LOL! Kusin min lyckas till det ibland. Men vanligtvis är han bara korkad. Säg inte att jag sagt något..
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Säg inte att jag sagt något.. Nej, jag säger åt honom att regga sig här och läsa själv.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Säg inte att jag sagt något.. Nej, jag säger åt honom att regga sig här och läsa själv. Han har redan en utsänd spion här! 😏 Roger, har en lilaaktig avatar och kikar in här i tråden ibland om nätterna.
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jaså?? Mmm, Roger har man sett i forumet några gånger sent om kvällarna.
Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jaså?? Mmm, Roger har man sett i forumet några gånger sent om kvällarna. 😏
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Där ser ni.. ingen 1700 ikväll... Såvidare ni som inte måste upp tidigt tar den då.. 😏 Jag kommer då inte tävla. Är inte på humör alls
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Då ska väl jag och mitt humör gå och läsa/sova... Gonatt! 😏
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Nu ska jag lägga mig och somna framför en film. Natti!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jaså?? Mmm, Roger har man sett i forumet några gånger sent om kvällarna. Sa jag inte precis det?! va?! va?! vavvavavavava?! 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Gnarls Barkley svänger liiiiite!
mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Bra spelning ikväll! Avslutade med en postrockig femtonminutersversion av ett av de bästa spåren från Transatlanticism. Jag 😮 Death Cab
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Gnarls... kan nåt heta så? Japp, en grupp med Cee-Lo och musen kan 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Alltså, 2 rådjur gick lugnt och försiktigt över min tomt för typ en timma sedan. Wtf, rådjur?! 2 dessutom! Wack.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) Well well, läggdags nu. Det är en lång dag imorgon också. Måste in till city och greja mer uppåttjack. Sedan till skolan och visa för Tania hur sanslöst patetisk jag är. Sedan borde jag förklara vilka som är dom 2 värsta problemen med den situationen vi hamnat i. 1. Jag känner mig som en idiot. Jag borde ha fattat för länge sedan att hon **** **** ***** ******** *** ***. 2. Vi träffas varje dag, det kommer bli fittsvårt att bara släppa allting. Just like that. Guess what? Marcus Rombo har fuckat upp igen. Som någon sade; jag är jävligt bra på att fly, men du fick mig att stanna upp. God natt EDIT: Tog bort saker som var för långt över gränsen... Redigerat 7 februari 2006 av MarcusRombo
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Vari består uppåttjacket? Att den feta frisörskan Anna på Storgatan ska sätta upp vimpeln utanför frisörsalongen, men misslyckas i en minut? ...Eller Prozac? :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Vari består uppåttjacket? Att den feta frisörskan Anna på Storgatan ska sätta upp vimpeln utanför frisörsalongen, men misslyckas i en minut? ...Eller Prozac? :musik Uppåttjacket finns bara med i texten för att jag skämtade om samma sak tidigare igår. Jag ska alltså inte slösa mina välförtjänade pengar på tjack. Så.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Silence reveals where we really are. 😛
Recommended Posts