Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Det blir ju fett också! Versta technogrejen igen 🙁 låt mig höra låt mig höra!! 🙂 haha.. Du menar att jag ska exportera det jag gjort hitills och lägga up det på min ftp och sen ge dig länken? 😄 Ja! 😉 okey.. I might just do that 😉
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Ska bara bygga vidare lite okej. 😉 men bara lite dåra... 😉
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Ska bara bygga vidare lite okej. 😉 men bara lite dåra... 😉 På väg...
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Häftig! 😉 Goa rytmer du får till. Hur gör du när du inverterar trummorna sådär?
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Häftig! 😉 Goa rytmer du får till. Hur gör du när du inverterar trummorna sådär? Kör baklänges menar du? Jag gör helt enkelt en lite wavfil av trummorna och sedan spelar jag upp den med NN-XT samplern fast i Baklänges mode
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Häftig! 😉 Goa rytmer du får till. Hur gör du när du inverterar trummorna sådär? Kör baklänges menar du? Jag gör helt enkelt en lite wavfil av trummorna och sedan spelar jag upp den med NN-XT samplern fast i Baklänges mode måste testa det nån gång. 😉
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Häftig! 😉 Goa rytmer du får till. Hur gör du när du inverterar trummorna sådär? Kör baklänges menar du? Jag gör helt enkelt en lite wavfil av trummorna och sedan spelar jag upp den med NN-XT samplern fast i Baklänges mode måste testa det nån gång. 😉 Kör du reason elle? 🙁
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Häftig! 😉 Goa rytmer du får till. Hur gör du när du inverterar trummorna sådär? Kör baklänges menar du? Jag gör helt enkelt en lite wavfil av trummorna och sedan spelar jag upp den med NN-XT samplern fast i Baklänges mode måste testa det nån gång. 😉 Kör du reason elle? 🙁 You know it!
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Nu ska ja springa iväg till butiken och köpa mig en gottepåse!
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 OH! De är ju så jävla gott med ägg & kaviar mackor!!!
mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Du är så jävla OC 😆 In swedish? 😛 OC är förkortning för Orange County i Kalifornien och även en del av namnet på en omåttligt populär tv-serie, nämligen The O.C. som handlar om ett gäng ungdomar och familjer i Newport Beach. Jag antar att det var tv-serien Marcus syftade på.
ViktorDenStore Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Viktor: Jag lider med dig! Det värsta jag läst på Forumet! Jag tänker på båten och flickan såklart... Kontakta båtbolagen för att få passagerarlistan. Vet du den skolans namn? Kolla upp vilka klasser som åkte dit. Du eller någon annan i hela din klass tog inget kort heller? Hon kan finnas med på nåt av dem. Bra för att spåra en person. Någon annan i din klass kanske meddelade någon enda person i hennes klass sitt email/tfn.nr/adress. Om så kan denne i sin tur uppge hennes tfn.nr/email/adress... Försök! Annars kommer du alltid att undra! Lycka till! Glöm henne inte, det kommer ju inte ens JAG göra nu, tack vare din starka berättelse. Tack för ditt stöd, musik Jag försökte att få tag i henne jättemkt i våras/somras, men nu har det gått så lång tid så jag vet inte om det är lönt att göra något, faktiskt. 😛 Jag har ett foto, men man ser bara ryggen på henne, som iofs är sevärd, men den hjälper inte mkt om man ska leta efter henne. Jag tror inte det var någon som hade pratat något med nån i hennes klass. Hon hette Sigrid och hon bodde i Tallinn... det är det enda jag vet... Tallinn är för övrigt i storlek med Göteborg och Sigrid är ett ganska vanligt namn i Estland tror jag... jippie, mao inte alls lätt att hitta någon på ett förnamn där... Tips: Estlänska tjejer, (i åldern 16-20) är jäkligt snygga kan jag tala om som har varit där 4-5 gånger nu 😆 (vet inte hur det är med äldre tjejer, brukar inte titta så mkt på dem...) .Viktor
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Viktor: Jag lider med dig! Det värsta jag läst på Forumet! Jag tänker på båten och flickan såklart... Kontakta båtbolagen för att få passagerarlistan. Vet du den skolans namn? Kolla upp vilka klasser som åkte dit. Du eller någon annan i hela din klass tog inget kort heller? Hon kan finnas med på nåt av dem. Bra för att spåra en person. Någon annan i din klass kanske meddelade någon enda person i hennes klass sitt email/tfn.nr/adress. Om så kan denne i sin tur uppge hennes tfn.nr/email/adress... Försök! Annars kommer du alltid att undra! Lycka till! Glöm henne inte, det kommer ju inte ens JAG göra nu, tack vare din starka berättelse. Tack för ditt stöd, musik Jag försökte att få tag i henne jättemkt i våras/somras, men nu har det gått så lång tid så jag vet inte om det är lönt att göra något, faktiskt. 🙂 Jag har ett foto, men man ser bara ryggen på henne, som iofs är sevärd, men den hjälper inte mkt om man ska leta efter henne. Jag tror inte det var någon som hade pratat något med nån i hennes klass. Hon hette Sigrid och hon bodde i Tallinn... det är det enda jag vet... Tallinn är för övrigt i storlek med Göteborg och Sigrid är ett ganska vanligt namn i Estland tror jag... jippie, mao inte alls lätt att hitta någon på ett förnamn där... Tips: Estlänska tjejer, (i åldern 16-20) är jäkligt snygga kan jag tala om som har varit där 4-5 gånger nu 😆 (vet inte hur det är med äldre tjejer, brukar inte titta så mkt på dem...) .Viktor 🙁 Stackars dig... Själv har jag samma dillemma. Fast med en tjej i västerås 😛
ViktorDenStore Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Viktor: Jag lider med dig! Det värsta jag läst på Forumet! Jag tänker på båten och flickan såklart... Kontakta båtbolagen för att få passagerarlistan. Vet du den skolans namn? Kolla upp vilka klasser som åkte dit. Du eller någon annan i hela din klass tog inget kort heller? Hon kan finnas med på nåt av dem. Bra för att spåra en person. Någon annan i din klass kanske meddelade någon enda person i hennes klass sitt email/tfn.nr/adress. Om så kan denne i sin tur uppge hennes tfn.nr/email/adress... Försök! Annars kommer du alltid att undra! Lycka till! Glöm henne inte, det kommer ju inte ens JAG göra nu, tack vare din starka berättelse. Tack för ditt stöd, musik Jag försökte att få tag i henne jättemkt i våras/somras, men nu har det gått så lång tid så jag vet inte om det är lönt att göra något, faktiskt. 🙁 Jag har ett foto, men man ser bara ryggen på henne, som iofs är sevärd, men den hjälper inte mkt om man ska leta efter henne. Jag tror inte det var någon som hade pratat något med nån i hennes klass. Hon hette Sigrid och hon bodde i Tallinn... det är det enda jag vet... Tallinn är för övrigt i storlek med Göteborg och Sigrid är ett ganska vanligt namn i Estland tror jag... jippie, mao inte alls lätt att hitta någon på ett förnamn där... Tips: Estlänska tjejer, (i åldern 16-20) är jäkligt snygga kan jag tala om som har varit där 4-5 gånger nu 😆 (vet inte hur det är med äldre tjejer, brukar inte titta så mkt på dem...) .Viktor 🙂 Stackars dig... Själv har jag samma dillemma. Fast med en tjej i västerås 🙂 Ajdå... 🙁 Skönt att det bara är Västerås å andra sidan 😛
Recommended Posts