mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Men hallå snygging. läget? 🙂 Tjena tjena! Det är fint med mig. Och ikväll är det Death Cab for Cutie-konsert på Chinateatern! Du är så jävla OC 🙂 Haha, except jag bor inte i Newport beach, träffar asheta brudar och slåss med killar som spelar vattenpolo. woooooot?? jag trodde alla i sofo slogs med vattenpolo-spelande pojkar! 😠😮 Jag har haft en verbal fight med en vattenpolospelare när jag tänker efter, men jag var elva år gammal då.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Men hallå snygging. läget? 🙂 Tjena tjena! Det är fint med mig. Och ikväll är det Death Cab for Cutie-konsert på Chinateatern! Du är så jävla OC 🙂 Haha, except jag bor inte i Newport beach, träffar asheta brudar och slåss med killar som spelar vattenpolo. woooooot?? jag trodde alla i sofo slogs med vattenpolo-spelande pojkar! 😠😮 Jag har haft en verbal fight med en vattenpolospelare när jag tänker efter, men jag var elva år gammal då. Räknas inte! 😛
mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Men hallå snygging. läget? 🙂 Tjena tjena! Det är fint med mig. Och ikväll är det Death Cab for Cutie-konsert på Chinateatern! Du är så jävla OC 🙂 Haha, except jag bor inte i Newport beach, träffar asheta brudar och slåss med killar som spelar vattenpolo. woooooot?? jag trodde alla i sofo slogs med vattenpolo-spelande pojkar! 😠😮 Jag har haft en verbal fight med en vattenpolospelare när jag tänker efter, men jag var elva år gammal då. Räknas inte! 😛 Ääh.
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Nu vill jag inte ha den längre. Fick just två plattor öl. 🙂🙂😠😮😛 w0000t? Varför denna händelsen?
mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Nu vill jag inte ha den längre. Fick just två plattor öl. 🙂😠😮😛😄 🙂
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Nu vill jag inte ha den längre. Fick just två plattor öl. 😄 😄 😄 😄 😄 w0000t? Varför denna händelsen? He he! Jo en bekant har varit i Tyskrike 😏 och jag har passat hennes hund så..... 😄 😄😄 an vilken lyx!
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Nu vill jag inte ha den längre. Fick just två plattor öl. 😄 😄 😄 😄 😄 w0000t? Varför denna händelsen? He he! Jo en bekant har varit i Tyskrike 😄 och jag har passat hennes hund så..... 😄 😄😄 an vilken lyx! Jo! Fast jag kommer nog sakna jycken litet.... 😄🙁 Men jag har ju botemedel nu så 😏😄 😄😄😄 Meshuggah är rätt snabba 😄
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Du är så jävla OC 😏 In swedish? 😄 Äh om ni inte fattar så blire svårt! 😄
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 😄 Blir man snabbare full om man har feber när man dricker!!!???!!? 😏 Det blir du nog inte. Dock är det inte bra för kroppen att göra det 😄
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 😄 Blir man snabbare full om man har feber när man dricker!!!???!!? 😏 Det blir du nog inte. Dock är det inte bra för kroppen att göra det 😄 Jasså?!?! 😄 Ja? När man dricker alkohol så utsätter man ju levern för rätt mkt press...
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 😄 Blir man snabbare full om man har feber när man dricker!!!???!!? 😄 Det blir du nog inte. Dock är det inte bra för kroppen att göra det 😄 Jasså?!?! 😄 Ja? När man dricker alkohol så utsätter man ju levern för rätt mkt press... äh! Det är lungt! jag har en massa pressbilder liggandes. Vi skall använda dem i Fellowdiners co-laben, typ. 😏 😄😄
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Angående sätta press på. 😄 Bara lite långsökt va? 😏 😄
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jaha! nU vetjag inte vad det är jag tror att jag borde göra, men det är nog inte att hänga här någe mera på ett tag.. Bye bye! Puss!
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Varför måste jag precis få massa inspiration när jag måste plugga!! 🙂 Blir ju inget plugg gjort 😕
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Varför måste jag precis få massa inspiration när jag måste plugga!! 🙂Blir ju inget plugg gjort 😕 Du kanske inspireras så av alla molekyl-modeller. 😎
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Varför måste jag precis få massa inspiration när jag måste plugga!! 🙂Blir ju inget plugg gjort 😕 Du kanske inspireras så av alla molekyl-modeller. 🙂 hahaha... Jag går inte kemi 😎 Det är mekanik jag borde plugga 🙂
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Det blir ju fett också! Versta technogrejen igen 😕
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Det blir ju fett också! Versta technogrejen igen 😕 låt mig höra låt mig höra!! 🙂
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Det blir ju fett också! Versta technogrejen igen 😕 låt mig höra låt mig höra!! 🙂 haha.. Du menar att jag ska exportera det jag gjort hitills och lägga up det på min ftp och sen ge dig länken? 😎
Danabacken Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Det blir ju fett också! Versta technogrejen igen 😎 låt mig höra låt mig höra!! 🙂 haha.. Du menar att jag ska exportera det jag gjort hitills och lägga up det på min ftp och sen ge dig länken? 🙂 Ja! 🙂 😕
Recommended Posts