Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Hur är det själv? Förutom mitt humör som jag nämnde innan så är det väl rätt okey 😛
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) 😛 EDITH: Redigerat 5 februari 2006 av Pazo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Tja...Igår flyttade det in en kille i rummet mittemot mitt. Hans familj var här å hjälpte till att flytta å så. Och de var versta helylle "svensson" familj 😛 den första perssonen de får träffa (av de som bor här sen innan) är Bea. Hon hade varit ute å festat dan före, och sovit över hos en kompis. Så när hon komer in till korridoren så ser hon helt utsliten ut, stinker ciggarettrök och alkohol. Hon träffar såklart hela familjen och hälsar lite. Efter lite småprat frågar de. Bor det inga andra här? det verkar så tyst. Beas svar blir: Jorå det bor mer folk här. Dogge (han i rummet brevid mig) sover nog. Han brukar sova rätt sent och är nog dessutom bakis idag för han festade igår. Och sen så har vi Ricardo. Han är i stockolm för att han festade. Så han är nog också bakis och kommer senare idag... Fin bild av våran korridor... Ett gäng alkoholiserade ungdommar 🙂 Den nya killens mossa städade köket och alling. Å i hans matskåp så har lagt in typ "underlägg" av nåt slag så att han grejer inte står direkt på hyllorna utan på något "finare" underlag 😛 hahahah... ja jävlar! Vilka idioter! 😛
ViktorDenStore Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Tja...Igår flyttade det in en kille i rummet mittemot mitt. Hans familj var här å hjälpte till att flytta å så. Och de var versta helylle "svensson" familj 😛 den första perssonen de får träffa (av de som bor här sen innan) är Bea. Hon hade varit ute å festat dan före, och sovit över hos en kompis. Så när hon komer in till korridoren så ser hon helt utsliten ut, stinker ciggarettrök och alkohol. Hon träffar såklart hela familjen och hälsar lite. Efter lite småprat frågar de. Bor det inga andra här? det verkar så tyst. Beas svar blir: Jorå det bor mer folk här. Dogge (han i rummet brevid mig) sover nog. Han brukar sova rätt sent och är nog dessutom bakis idag för han festade igår. Och sen så har vi Ricardo. Han är i stockolm för att han festade. Så han är nog också bakis och kommer senare idag... Fin bild av våran korridor... Ett gäng alkoholiserade ungdommar 😛 Den nya killens mossa städade köket och alling. Å i hans matskåp så har lagt in typ "underlägg" av nåt slag så att han grejer inte står direkt på hyllorna utan på något "finare" underlag 🙂 hahahah... ja jävlar! Vilka idioter! 😛 Ordentliga människor... 😛
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Tja...Igår flyttade det in en kille i rummet mittemot mitt. Hans familj var här å hjälpte till att flytta å så. Och de var versta helylle "svensson" familj 😛 den första perssonen de får träffa (av de som bor här sen innan) är Bea. Hon hade varit ute å festat dan före, och sovit över hos en kompis. Så när hon komer in till korridoren så ser hon helt utsliten ut, stinker ciggarettrök och alkohol. Hon träffar såklart hela familjen och hälsar lite. Efter lite småprat frågar de. Bor det inga andra här? det verkar så tyst. Beas svar blir: Jorå det bor mer folk här. Dogge (han i rummet brevid mig) sover nog. Han brukar sova rätt sent och är nog dessutom bakis idag för han festade igår. Och sen så har vi Ricardo. Han är i stockolm för att han festade. Så han är nog också bakis och kommer senare idag... Fin bild av våran korridor... Ett gäng alkoholiserade ungdommar 🙂 Den nya killens mossa städade köket och alling. Å i hans matskåp så har lagt in typ "underlägg" av nåt slag så att han grejer inte står direkt på hyllorna utan på något "finare" underlag 😛 hahahah... ja jävlar! Vilka idioter! 😛 No Shizzle? 😛
ViktorDenStore Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 My stupid mouth Has got me in trouble I said too much again To a date over dinner yesterday And I could see She was offended She said "well anyway..." Just dying for a subject change Oh, it's another social casualty Score one more for me How could I forget? Mama said "think before speaking" No filter in my head Oh, what's a boy to do I guess he better find one soon We bit our lips She looked out the window Rolling tiny balls of napkin paper I played a quick game of chess with the salt and pepper shaker And I could see clearly, An indelible line was drawn Between what was good, what JUST slipped out and what went wrong Oh, the way she feels about me has changed Thanks for playing, try again. How could I forget? Mama said "think before speaking" No filter in my head Oh, what's a boy to do I guess he better find one I'm never speaking up again It only hurts me I'd rather be a mystery Than she desert me Oh I'm never speaking up again Starting now One more thing Why is it my fault? So maybe I try too hard But it's all because of this desire I just wanna be liked I just wanna be funny Looks like the jokes on me So call me captain backfire Oh another social casualty Score one more for me How could i forget mama said "think before speaking" No filter in my head Oh whats a boy to do? I guess i better find one I'm never speaking up again It only hurts me I'd rather be a mystery Than she desert me Oh I'm never speaking up again Starting now Oh I'm never speaking up again Starting now Oh I'm never speaking up again Starting now
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Nu har jag umgåts med lite folk. 🙂 kommit på bättre humör då. Sen lite Czr - Bad enough (underground disco funk remix) gör att man blir lite glad å pigg 😛
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Alltså!! Michel Jacksons tidigare skivor är sjuukt bra!! Äckligt snyggt producerade också!
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Hej! Vad konstig du e, Pazo. Jag blir alltid på sämre humör när jag umgåtts med folk... 😄😆 Var det kastrullunderlägg de la in på hyllorna? De ville väl spara plats då? Annars är det ju fint att fästa grovt papper av typen finare bokomslagspapper i skåpen, om man inte bemödar sig om att måla dem invändigt vill säga. Finns väl inget fulare än omålade skåp, invändigt... 😄 :musik
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 haha.. Vem är det egentligen som är konstig musik? 😆 Du vet att du är allas #1 hellst vill träffa på en IRL? 😄
ViktorDenStore Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Hes BAD Whos bad?! 😆 (som en viss Jackson sade)
ViktorDenStore Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Floor Filler final nu ju... 😏 jahaa... och?
Roger Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Då kan man hellre välja att se Rockskolan... Så man får "lära" sig ett o annat 😉 Hehe... Fast jag ska nu formatera min dator så jag har nog att göra ett tag...så 😏 På återseende...
ViktorDenStore Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Då kan man hellre välja att se Rockskolan... Så man får "lära" sig ett o annat 😆 Hehe... Fast jag ska nu formatera min dator så jag har nog att göra ett tag...så 🙂 På återseende... *kyssar* 🥰
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Iiiiiiiiiiiiihhhhh tsss tssss tssss Iiiiiiiiiihhhhhhh tssss tssss .... *sprak...* 🙂
Recommended Posts