Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Nä, nu går jag och lägger mig! 😠 50 spänn till den som löser problemet...
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Nä, nu går jag och lägger mig! 😠 50 spänn till den som löser problemet... Det där kan ju vara en programmeringsmiss likväl som konstigt RAM-minne. Vanligast är nog programmeringsmiss, en pekare som pekar åt helvete. Då jag själv programmerat har jag sett dem oftare än jag velat. Jag fick en hel del "Trojan och virus"-träffar när jag sökte på just RpcSandraSrv.exe "Description: File RpcSandraSrv.exe is located in a subfolder of "C:\Program Files". Known file sizes on Windows XP are 1053672 bytes (30% of all occurrence), 1033192 bytes, 1135592 bytes, 1131496 bytes, 1016808 bytes, 1037288 bytes, 1079832 bytes. The program has no visible window. The file has a digital Signature. It is not a Windows core file. RpcSandraSrv.exe is able to monitor applications. Therefore the technical security rating is 5% dangerous. Important: Some malware camouflage themselves as RpcSandraSrv.exe, particularly if they are located in c:\windows or c:\windows\system32 folder. Thus check the RpcSandraSrv.exe process on your pc whether it is pest. We recommend Security Task Manager for verifying your computer's security. "
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) What the hell? "refererade till minnet på oxocacaoo"? 😠 Redigerat 7 januari 2006 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 oxocacaooo! 😆 Linus, röker din dator gräs?
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Vad är det för djävla mening att datormaskiner hasplar ur sig en sjuhelvetes massa fanskap om inte en djävel kan förstå vad de helvetes satansmaskinerna menar? För helvete... Stackars Vectro. 😆 :musik
VacUm Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Nä, nu går jag och lägger mig! 😆 50 spänn till den som löser problemet... Är inte det en klassisk buffer overrun? Dålig kod helt enkelt. Byt program.
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hej! Kom upp idag trots att jag var uppe sent och inte lät väckningen ringa. Fantastiskt. NU iväg till affärerna. Ha det! 😆 :musik
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tror jag skrivit i tjugo trådar i morse...mest öppna avdelningen utanför ämnet...så nu har ni att göra! 😆 :musik
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Nä, nu går jag och lägger mig! 😆 50 spänn till den som löser problemet... Är inte det en klassisk buffer overrun? Dålig kod helt enkelt. Byt program. Det där händer på många program, för det mesta Windows egen Explorer.exe Ska jag fortfarande byta program? 😮 EDIT: Tror jag ska testa att inaktivera hela swapfilen och se om det gör susen... Redigerat 7 januari 2006 av Linus
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hej! Jag ska bara ta på mig tröjor, skor o jacka samt halsduk, yllemössa och tumvantar, så är jag snart på väg... 😆 :musik
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Helvete så trött jag är... 😳 Jag med... 😄 Inte sovit en blund inatt, som vanligt... osså kommer jag somna typ vid 15-tiden, sova i två-tre timmar osså poff, så har man ytterliggare en sömnlös natt. Fattar inte hur jag kan gå runt på så få timmar? Visst, några dagar... men fan måste vara en hel vecka nu.
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hej! Red Bull har ingen effekt på mig. Har den på dig? :musik
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hej! Red Bull har ingen effekt på mig. Har den på dig? :musik Va fan, man skall ju få vingar... begärt pengarna tillbaka?
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Köp mac? 😳 Ja, mina nya minnen är iaf certifierade och testade på både PC & Mac 😄
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hej! Red Bull har ingen effekt på mig. Har den på dig? :musik Va fan, man skall ju få vingar... begärt pengarna tillbaka? Jag har funderat på att stämma dem för vilseledande reklam ända sedan första reklamspoten 😳
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Jag måste gå ut och sätta på kupévärmaren... 😳 Att det var ont om fruntimmer i norrland, det visste jag.. men är situationen så jävlig i Åsele?
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Int ska du fara å handla nere på byn, Grahn? Skriv i Utanför Ämnet-trådarna istället. Det har jag gjort... Ajöken på löken!! 😳 :musik
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 -17,4 grader visar tempmätarn... 😳 I natt var det -20. 😄 Jo, har -14 i Umeå... *hutter hutter - dräp en utter*
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 nalta, fan vad fult igentligen... inget jag tänkt på tidigare.. 😳
Recommended Posts