Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Den här idioten ringer till mig hela tiden...

Hur fan får man honom att sluta?

Han gapar o skriker på nåt språk som jag inte förstår ett enda ord av... 😉

😎😳😮

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat
Varför i h-lvete kan jag inte glömma henne för?

Schees... *dunkar huvudet i bordet*

Sånt är hopplöst... 😎

Den 31 maj 2005 åkte orkesterklass 9g på klassresa till Estland.

En av eleverna var Viktor. De åkte upp till Sthlm med buss för att sätta sig på färgan till Estlands huvudstad, Tallinn!

Viktor hade varit där 3-4 gånger innan med sin familj då hans farmor kommer därifrån.

De åker genom Sthlms skärgård och alla är glada. Viktor tittar på Lina, en söt tjej som ursprunligen kommer från Libanon. De blir kväll och klassen beger sig till smörgåsbordet! Viktor och hans vänner spanar in de vackra flickorna på båten, (de som inte går i klassen).

Framåt midnatt blir det disko på båten. Yeah, 2-3 klasser från Estland och Viktors klass på samma båt på samma disko. Viktor har sett 3 riktigt fina brudar som står och dansar med varandra, men han känner att det inte är någon idé att försöka ens.

John & Ola, två av Viktors kompisar tycker att det visst är idé att satsa så de går fram och dansar med tjejerna. Ganska misslyckat faktiskt. John lyckas till sisst få Viktor att också va med.

Viktor har turen för första gången på 100 år och får direkt napp. Blygheten och osäkerheten på dansgolvet släpper. Efter att ha spenderat hela natten tillsammans med den finaste av de jättesnygga tjejerna på dansgolvet går han, jättekär, och lägger sig.

Nästa morgon ska han säga hej då till flickan, men hon är som borta! Han hittar henne tillsist och då är han så nervös och hon så stressad så det blir bara ett "Good bye" och inget mer.

När han kliver av färgan finns det bara hon i tankarna. Men ingen adress, inget telefonnummer, ingen epostadress, ingenting! Bara ett förnamn...

(Lina, John & Ola heter egentligen något annat)

Faktum är att allt detta är sant, och att den där Viktor är jag. Hemskt, hon var det vackraste jag nånsin har sett och hon och jag dansade hela natten tillsammans.

Nu har jag ingenting kvar... 😳

För ungefär en månad sedan drömde jag om henne. Henne kommer jag nog aldrig att glömma!

.Viktor

PS. Nu har inte telefon-snubben ringt på flera minuter 😉

Postat

Han gapar o skriker på nåt språk som jag inte förstår ett enda ord av... 😉

😎😳😮

Det där va inte särskilt mkt hjälp, Linus 😮

Postat

Han gapar o skriker på nåt språk som jag inte förstår ett enda ord av... 😳

😳😳😳

Det där va inte särskilt mkt hjälp, Linus 🙁

Japp! Du kan ringa Felia och be dom spärra. Fan irriterande att ha folk som ringer en hela tiden om dom inte vill nått...

Ok, men de har väl inte öppet nu?

Eller har du nåt bra nummer till hands? 😆

Postat

Han gapar o skriker på nåt språk som jag inte förstår ett enda ord av... 😳

😳😳😳

Det där va inte särskilt mkt hjälp, Linus 🙁

Japp! Du kan ringa Felia och be dom spärra. Fan irriterande att ha folk som ringer en hela tiden om dom inte vill nått...

Ok, men de har väl inte öppet nu?

Eller har du nåt bra nummer till hands? 😆

Näe tyvärr... 🙁

Ok... Jaja, inget att göra åt...

Natti natti 🙁

Postat

dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddasdfasdflasjdfölkjasdflökjasdöflkj

asdölfjkasdölfkjwioasdfeuro>

Imdasädfkljowiejaösdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuinagÖL()R()#930kdlfakj9#

asdf()R()#930kdlfakj9#

Imdasädfkljowiejaössssetrdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuasdfinagÖL()R()#930kdlfa

kj9#Imdasädfkljowiejaösdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuinagÖL()R()#930kdlfakj9#Im

d

asädfkljoyyddawasdfösdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuinagÖL()R()#930kdlfakj9#aaas

d

fsdf

Postat

Jag håller med Pico.

Marcus, hur gick mönstringen?

Postat
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddasdfasdflasjdfölkjasdflökjasdöflkj

asdölfjkasdölfkjwioasdfeuro>

Imdasädfkljowiejaösdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuinagÖL()R()#930kdlfakj9#

asdf()R()#930kdlfakj9#

Imdasädfkljowiejaössssetrdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuasdfinagÖL()R()#930kdlfa

kj9#Imdasädfkljowiejaösdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuinagÖL()R()#930kdlfakj9#Im

d

asädfkljoyyddawasdfösdlkfjasodf8i938rjnsdlfökajösdfuinagÖL()R()#930kdlfakj9#aaas

d

fsdf

ﺘﮕﭼﯛﭱﭩﺞﺟﻓﻮﻜﻈﻷﮨﮤﺫ

musik (oregistrerad)
Postat

Finns denna tråden kvar?

:rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat

Ska kommentera lite nekos stark-låt nu...

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nu har jag kommenterat Stark-låten.

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Sovadags förhoppningsvis...

East Angliaderbyt imon fm ju...

Måste handla godis innan dess med...och pizza...

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Family Guy är ett halvromantiskt amerikanskt drama va? Eller är det den där fete tecknade gubben och hans familj?

😆

:musik

Postat

Det är som att prata med en vägg denna tiden på söndagar!

Får väl städa eller göra något annat viktigt. Betala räkningar kanske. Eller installera Cubase och lägga in lite nya och sköna pluggar. Det är rätt kul när man får till perfekta "templates". 😕

Postat (redigerat)
Ja, visst är det? Ingen besöker tråden såhärdags. 😕

Eller hur, Pico?

Redigerat av Linus
Postat
Ja, visst är det? Ingen besöker tråden såhärdags. 🙂

Helt sant... 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.