Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat

ahola Señoritos!

Läget med alla? Själv är det bara bra! Har precis flyttat och har ingen uppkoppling hemma ännu! Men dom håller på och installerar fiber som som ska vara klart i slutet av februari! Fatta en hel månad utan internet och flickvän (vi har gjort slut) herregud inga nya porrisar kommer det bli heller!!

😕🙂🙁🙁

som tur är har jag ju något annat sexigt att titta på - min karma å virus 🙂

Postat
ahola Señoritos!

Läget med alla? Själv är det bara bra! Har precis flyttat och har ingen uppkoppling hemma ännu! Men dom håller på och installerar fiber som som ska vara klart i slutet av februari! Fatta en hel månad utan internet och flickvän (vi har gjort slut) herregud inga nya porrisar kommer det bli heller!!

😕🙂🙁🙁

som tur är har jag ju något annat sexigt att titta på - min karma å virus 🙂

🙁🙁

Postat

Nä, jag bara sänker värmen här hemma 🙂

Postat
Du gillar tiger lou elle? 😱

Du ska inte komma på Irl:en idag då? 😉

Vem gillar inte Tiger Lou?! 😆

Kan inte komma på IRL, ska till Fryshuset! Massa polare ska lira ikväll! Defueld & Pale. Sen vad dom där Iron Mai.. Förlåt, Trading Fate gör där det vet jag inte.

Jag har inte kollat tråden.. Och jag orkar inte hitta den nu, heller. Vart ska ni?

Postat
MORNEL!!!

Vad ska jag ha med mig sen ikväll? 😉

En filt och ett glatt humör, typ 😱

Postat
Du gillar tiger lou elle? 😱

Du ska inte komma på Irl:en idag då? 😉

Vem gillar inte Tiger Lou?! 😆

Kan inte komma på IRL, ska till Fryshuset! Massa polare ska lira ikväll! Defueld & Pale. Sen vad dom där Iron Mai.. Förlåt, Trading Fate gör där det vet jag inte.

Jag har inte kollat tråden.. Och jag orkar inte hitta den nu, heller. Vart ska ni?

Vi ska till carmen vid 19 🙂

Tiger lou e bra. Fast bara senaste skivan och "trouble & desire" ep:n. Fick inte gå på hans konsert för två veckor sen 😆 De han bli fullt innan jag kom in

Postat

Dags att flytta möbler!

Postat
FAN VA GÖTTT!!! Hittar massa nya ljud!! Och alla Eq/frekvens inställningar är raka!!

Och det låter mumma som fan!!! Tecken på bra stereo 😱

Vad härligt! Sådär var det när jag fick mina hörlurar, det var sån skillnad mot tidigare! Men efter ett tag vänjer man sig ju 😉

Postat
FAN VA GÖTTT!!! Hittar massa nya ljud!! Och alla Eq/frekvens inställningar är raka!!

Och det låter mumma som fan!!! Tecken på bra stereo 😉

Vad härligt! Sådär var det när jag fick mina hörlurar, det var sån skillnad mot tidigare! Men efter ett tag vänjer man sig ju 😆

mmm... Efter ett tag lär jag ju börja lusta efter ännu bättre grejer 😱

Vad äre för möbler Per?

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Möbler är jättejobbigt att flytta.

12.50 kommer andra åket och inte bara Anja ligger bra till som tvåa. Anna Ottoson är trea.

15.00 GMT på Eursport: Guinea-Senegal. Den matchen får man inte missa!

Bangoura från start!

På söndag 12.10 på Viasat Sport är det East Anglia-derbyt Norwich-Ipswich, slutsålt sen säsongsstarten.

På måndag 20.40 visas Sheffield Utd-Watford.

På tisdag 20.40 omspelet i FA Cupens fjärde rond mellan Birmingham och Reading.

På onsdag 20.40 omspelet i samma cup mellan Chelsea och Everton.

Men allt detta visste ni väl redan???

torkat blod - gott!//:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Bläddrar i en bok av Dean Lennertt (dj**la stavning förresten...) 🙂 ... Det är en sammanställning av filmer inom en dj**la massa olika genrer. Ett slags lexikon, som jag köpte hos en knepig affär nära Järntorget en gång... Vet inte om de finns kvar.

Såg några olika genrenamn inom film som jag inte begriper vad betyder Splash, Splatter, Gonzo, Hypnotica?

:rolleyes:

vet inget om film//:musik

Postat
TJENARE! JAG HAR KÖPT EN NY PLÅNBOK! NU SKA JAG FÖRA ÖVER ALLA MINA PENGAR FRÅN DEN GAMLA PLÅNBOKEN TILL DEN NYA PLÅNBOKEN, ELLER SOM DET EGENTLIGEN HETER: ANALOG ÖVERFÖRING!

😱

😄

Postat
TJENARE! JAG HAR KÖPT EN  NY PLÅNBOK! NU SKA JAG FÖRA ÖVER ALLA MINA PENGAR FRÅN DEN GAMLA PLÅNBOKEN TILL DEN NYA PLÅNBOKEN, ELLER SOM DET EGENTLIGEN HETER: ANALOG ÖVERFÖRING!

😱

Vem går omkring med kontanter numera?

Grahn

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Klart man har kontanter. Vad skulle man annars ha?

Skulder?

😄

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

HURRA!!!!!!!!!!

Jag har gjort min dator 3 ggr så snabb av rent misstag!!!

Och då var den inte särskilt slö innan!

Och det kostade mig inte en spänn!

😳

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

HURRA!!!

Det som hände var att den där Java-ikonen kom upp nedtill på skärmen. Jag klickade på den och fick upp en ruta med alternativ. Valde då "Ta bort Cookies". Då kom en varningsruta som sa att endast experter kan ändra de inställningarna.

Sure...

Sedan är det ju en annan sak vad Java är för nåt. Jag dricker inte ens kaffe...

😳

Redigerat av musik
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Varför sparar Internet Explorer alla bilder man kollat automatiskt i något dolt minne. Det slöar ned pc:n och tar hdd-plats.

😕

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag har gjort det, men när jag går in i Acoustica som är ett dvd/cd-label-program jag beställde och trycker på Sök jpeg-filer eller Sök bmp-filer, så hittar det programmet ÄNDÅ kolossalt massa tusentals bilder. Var finns de? Har gått igenom varenda mapp på hdd:n, Mina Bilder och allt annat. Det ska inte finnas några bilder, men ändå hittar det programmet bilder jag raderat i mars!!!

Ett fantastiskt label-program...

😆

Det omvända gäller också! Om jag tar fram en bild som jag ångrar att jag raderat, så vet jag inte hur jag ska spara den på riktigt! I en mapp alltså... Jag kan bara klicka så att den hamnar på en etikett (och så sätt skriva ut den fysiskt)...

Så bilderna finns, men ändå inte liksom...

😱

Redigerat av musik
musik (oregistrerad)
Postat

Fan också!

Jag som precis stått ute i kylan och grävt ned den 39 meter under marknivån. Och blåste en massa gjorde det också... *värmer fingrarna*

Hur gör jag nu då? Ska jag gräva bort två meter av det yttre jordlagret där jag började gräva och hur stor diameter krävs av samma marknivå?

😱

Postat

Morning control is enabled in this topic, please wait until noon before replying or posting a new topic

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.