Linus Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 🙂 Jag trodde du var i Kalmar utan tillgång till internet? Hej! Ja, jag saknar internet i studion. Men det finns PC med internetanslutning utanför... MVH-Linus... 😎
mornel Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 🙂 Jag trodde du var i Kalmar utan tillgång till internet? Hej! Ja, jag saknar internet i studion. Men det finns PC med internetanslutning utanför... MVH-Linus... 😎 Hej! Härligt hörrö, då är det ju bara att kila ut och småsnacka lite med oss stackare som är så ensamma 😎🙁 :( MVH-mornel... 😎
mornel Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Chodeskius: hey whats a good name for my kitten Shniznite: Qwerty Chodeskius: that sounds so familiar Chodeskius: where did u get qwerty.. oh.
Gote Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Grahn 7988 Pazo 6209 MarcusRombo 5546 mornel 3895 Pico 3780 Gote 3543 k9 3209 🙁🙂😎🙁😎 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Suck. Åker till Karlstad ikväll.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Söt hand va? Sådär lagom sött svart i mitten där... Efter träningen igår. Verkar vara någe jävla blåmärke eller någe.
mornel Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Suck. Åker till Karlstad ikväll. För mönstringen?
Gote Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Hej! Fan vad illa jag mår nu... MVH-Gote... Välkommen till MåIllaKlubben... 😄 Out of forum reply: Hej! Tack för visad medkänsla. Gote är sjukskriven fr.o.m. nyss. Ha en sunkig helg... Gote... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Hej! Marcus Rombo, det ser ut som en trombos. 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Hej! Hur hade ni gjort? Gått ut ikväll till affären och köpt lite mat och gott inför helgen. Jag har inte nån särskild feber... Men är fruktansvärd förkyld med luftvägsinfektion. Går jag ut inom ett par timmar kan jag även slänga lite sopor som riskerar lukta annars och ta bort tvättiden för imorgon bitti... Eller väntat till söndag em, för att se om ni mådde bättre då från förkylningen? Jag har föda hemma så jag "klarar mig"... Men inget särskilt smarrigt och det suger i godistarmen. 🙂 :musik Redigerat 2 februari 2006 av musik
Linus Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 För det första, har du långt till en kiosk/bensinmack/närlivsbutik?
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 (redigerat) Hej! Det är runt huset och tvärsöver gatan till livsmedelsaffären... Promenad på 3 minuter enkel väg. Kiosken finns efter 8 minuters promenad och till en bensinmack är det en timme. -2 grader. Kanske bäst att fräscha till sig lite och gå innan alla kommer hem från jobben och ska handla där också!? Det värsta är att ögonen rinner konstant sedan tisdag kväll... Som om man gråter. 🙂 :musik CHARLOTTE: Man är inte sexig när man är förkyld! Redigerat 2 februari 2006 av musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Suck. Åker till Karlstad ikväll. 🙂 För mönstringen? ja 🙁
mornel Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Suck. Åker till Karlstad ikväll. 🙂 För mönstringen? ja 🙁 Lycka till och hoppas att du kommer därifrån tidigt imorgon! Jag ordnar med sovplats på endera viset om det skulle vara så 🙂
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Du har ett mönster på handen redan... 🙂
Recommended Posts