Per_a_55 Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Två dagar i huvudstaden äntligen över 🙂 , nu behöver man inte dit förrän på måndag igen 🙁
Linus Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 🙁
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Jag tycker inte om Havreflarn...men gillar havremust... 🙁
ViktorDenStore Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 🙁 "...men Linus hade ändå tänkt att dammsuga så det gjorde inget..." 🙂
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 🙁 Jag trodde du var i Kalmar utan tillgång till internet?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 🙁 Jag trodde du var i Kalmar utan tillgång till internet? Stämmer.
Per_a_55 Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Drickyoghurt och torr fralla.... 50% av den hamnar i munnen, 50% smular sönder i flarn på golvet. 😄 Jag trodde du var i Kalmar utan tillgång till internet? Stämmer. TRådlöS?
Pazo Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Jag har köpt hogtalarna nu! 😆 WEEEIII!!! *lyssnar*
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Japp! ett tag i alla fall. 😄 Har häcken full nu igen. Skall skriva, spelain eget, spela in andras, testa att prudusera en liten EP åt några bekanta, bygga min demostudio, och renovera mitt stora ruckel. Vem har tid och lust att komma hit och hjälpatill! 😆 Vi i Fellowdiners har börjat att spela in en liten video nu. Skivan borde vara ute i slutet av Februari. 😉 Hääärligt!
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Japp! ett tag i alla fall. 🙂 Har häcken full nu igen. Skall skriva, spelain eget, spela in andras, testa att prudusera en liten EP åt några bekanta, bygga min demostudio, och renovera mitt stora ruckel. Vem har tid och lust att komma hit och hjälpatill! 🙂 Vi i Fellowdiners har börjat att spela in en liten video nu. Skivan borde vara ute i slutet av Februari. 😄 Hääärligt! Skickar dina ex så fort jag fått dem. 🙂 Hur går det med renoveringen då?
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Japp! ett tag i alla fall. 🙂 Har häcken full nu igen. Skall skriva, spelain eget, spela in andras, testa att prudusera en liten EP åt några bekanta, bygga min demostudio, och renovera mitt stora ruckel. Vem har tid och lust att komma hit och hjälpatill! 🙂 Vi i Fellowdiners har börjat att spela in en liten video nu. Skivan borde vara ute i slutet av Februari. 🙂 Hääärligt! Skickar dina ex så fort jag fått dem. 🙂 Hur går det med renoveringen då? 🙂 uhmmm....bra... 😄 Har varit lite lat faktist. 😄 Hehe, det kan hända även den bäste. Mig till exempel.
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 (redigerat) Fittja? 😄 EDIT: Nej, Fittja ska det vara. Jag såg en dokumentär om stället, om skolorna där och så... Verkar motsvara Hammarkullen eller nåt... Lite deprimerande. 🙂 Redigerat 1 februari 2006 av musik
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Yeah! Ny version av Firefox ute nu och den är otroligt mycket snabbare i Mac OS X!
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Yeah! Ny version av Firefox ute nu och den är otroligt mycket snabbare i Mac OS X! OJ... 🙂😄 Otroligt är kanske att ta i, men det är klart märkbart.
mornel Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Yeah! Ny version av Firefox ute nu och den är otroligt mycket snabbare i Mac OS X! OJ... 🙂🙂 Otroligt är kanske att ta i, men det är klart märkbart. Jomenfan! Det pinnar på duktigt nu mellan sidbyterna... 😄🙂 Men du har PC va?
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Är Big Brother ett bra program? Jag tycker de verkar onormala. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Eller så är jag onormal. I så fall vill jag vara onormal. Det jag hänger upp mig på är att de känner rastlöshet, panik och allt möjligt, efter bara ett par da'r. Jag skulle lätt vinna! Har aldrig känt rastlöshet. Är extremt trygg i mig själv. 🙂 tropisk juice - bara 37.5 grader, men mycket snuva och slem//:musik
Pazo Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Jag har köpt hogtalarna nu! 😱WEEEIII!!! *lyssnar* 🙂 Vad är det för högtalare, månne? 😄 Dali COncept 1
Pazo Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Var hon skitsnygg, Pazo? 🙂😱 hahaha... Hon var iaf snygg för sin ålder 😄
Pazo Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Jag har köpt hogtalarna nu! 😄WEEEIII!!! *lyssnar* 🙂 Vad är det för högtalare, månne? 🙁 Dali COncept 1 OK! 😱 Är du nöjd? Har ingen koll på vad det är för högtalare, tyvär! Ja, jag är nöjd 🙂 Mkt mer detaljer än innan. Mer tryck i dem å allt 🙁
Pazo Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Grahn 7988 Pazo 6209 MarcusRombo 5546 mornel 3895 Pico 3780 Gote 3543 k9 3209 🙂😱😄🙁🙁 🙂
Recommended Posts