Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Hej!

Tycker slutet på filmen "Studie i Brott" av Hitchcock som var på tv igår är rätt dåligt. Kunde hon inte ha klarat sig? Dessutom är det osannolikt att mannen kan gå ut på taket och helt stillastående stå och glana ned från torntaket. Han vågade ju knappt gå i trappan INOMHUS!!!

pizza?//:musik

Vad säger du? Den är ju superbra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Varför kan jag inte mounta audacity-macosx-1.2.4b.dmg?

"Det går inte att läsa/skriva" och "Felkod 36"

Och jag har tagit hem dmg-filen ett antal gånger. Så den är inte trasig. Jag kan mounta t.ex. audacity-macosx-1.3.0b.dmg

MVH-Linus... 😆

Nu är det väl lite sent antar jag, men det låter som att filen är korrupt. Vilket program använde du för att mounta den, DiskImageMounter, systemverktyget som är valt per default? En idé kan vara att testa med till exempel Toast, om det finns installerat på datorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Mornel, jo filmen är ok/bra, men slutet kunde de väl gjort annorlunda...

😆

Pazo...tråkigt! Sök akutmottagning omgående! Väntar du tre dagar så tar de inte emot dig, utan säger bara att det inte är akut längre, och då återstår att boka en tid hos en ortoped, vilket tar minst sju veckor att få.

Förmodligen har andra leden gått ur sitt läge och det gör ont ett tag (dagar). Du kan också ha sträckt senan.

Igår var jag hos ortopeden med mina knän, ryggen och vä ringfinger, efter mitt dumma fall över en mur under senhösten. Fick en undersökning och råd från vad jag ska undvika: Ryggen ska inte belastas detta året! Knäna inte på minst två månader! Fingret först i augusti!

Troliga sprickor under knäskålarna var diagnosen, samt avslitna ryggmuskler och fraktur finger (vilket jag kände till redan)...

Hann du med några strajkar?

topplistan//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill träffa dendär tjejen igen... 😆

Vilken tjej?

En tjej jag träffa i fredas innan jag blev slagen... SÅÅÅ Perfekt 😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Varför kan jag inte mounta audacity-macosx-1.2.4b.dmg?

"Det går inte att läsa/skriva" och "Felkod 36"

Och jag har tagit hem dmg-filen ett antal gånger. Så den är inte trasig. Jag kan mounta t.ex. audacity-macosx-1.3.0b.dmg

MVH-Linus... 😆

Nu är det väl lite sent antar jag, men det låter som att filen är korrupt. Vilket program använde du för att mounta den, DiskImageMounter, systemverktyget som är valt per default? En idé kan vara att testa med till exempel Toast, om det finns installerat på datorn.

Vad hände med Hej/MVH nu då? 😠

Jo, den 1.2.4b är antagligen korrupt på hela sourceforge. 1.2.4 funkade perfekt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Varför kan jag inte mounta audacity-macosx-1.2.4b.dmg?

"Det går inte att läsa/skriva" och "Felkod 36"

Och jag har tagit hem dmg-filen ett antal gånger. Så den är inte trasig. Jag kan mounta t.ex. audacity-macosx-1.3.0b.dmg

MVH-Linus... 😆

Nu är det väl lite sent antar jag, men det låter som att filen är korrupt. Vilket program använde du för att mounta den, DiskImageMounter, systemverktyget som är valt per default? En idé kan vara att testa med till exempel Toast, om det finns installerat på datorn.

Vad hände med Hej/MVH nu då? 😆

Jo, den 1.2.4b är antagligen korrupt på hela sourceforge. 1.2.4 funkade perfekt! 😄

Jag la ner nu, förlåt! 😠

Det skapade en massaförvirring i lite trådar så det var lika bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Skit och elände, Grahn. Det var ju synd. Själv kör jag Real Player.

Det är mycket lättare att ratta in stationen nuförtiden tycker jag. Mer stabilt.

5:a var A Pocketguide to Birds

4:a var nån Spotnickskille med gitarr

3:a var Tessa...

Nu spelar de 2:an, som jag aldrig hört!!! Måste vara något fel. 😱

En röjig livelåt... Vilka är de???

Jag gjorde själv ett arrangemang till en kompis låt i veckan som gick. Var lite Spotnicksfeeling på gitarren nästan.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Still Young and Beautiful var gruppen och "Doogie Boogie" hette den...

"Anna Paula" "vann". Igen.

😱

Mina låtar har väl inte riktigt den stilen, men något som ligger i närheten kanske jag kan skicka in...

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...