Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Leo, du som är en Mac-jeppe, vet du vad det är för hårdvarukrav för OSX?Jag är lite borderline datornörd (eller så har jag klivit över gränsen för flera år sedan) och är sugen på att spana in sketen. 😳 Nja, jag tror att man kan köra det på vilken G3/G4/G5-processor som helst. När jag installerade det första gången var det på en iBook G3 500mhz. 256mb ram bör man dock ha. Alright, G3 och uppåt... 😄
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Finns det inte en lag som säger att man inte får använda andra personers ansikten eller kroppar i sammanhang på Nätet som kan uppfattas som stötande eller till nackdel för de inblandade, om de själva inte medgivit det? I alla fall borde det göra det, och om man överträdde den lagen skulle det ovillkorligen utdömas dödsstraff till den som begått överträdelsen. Det får mig att fundera över hur ViaSat genom TV1000 (antagligen) kan sända Paris Hiltons privatfilm "One night in Paris", utan att bli avrättade... :musik
Pazo Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Imorgon åker jag tillbaks till uppsala 😳 Då slutar mitt "liv" så jag kommer nog synas mer i tråden då 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Om ni inte brukar tro på vad jag säger, så borde ni göra det nu: Det svänger som fan här! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Pazo!! Wow, nu är jag uppe i 2 Redrums, 2 Dr. Rex, och 5 Scream 🙂
Pazo Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Om ni inte brukar tro på vad jag säger, så borde ni göra det nu: Det svänger som fan här! 😄 🙂
Pazo Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Pazo!! Wow, nu är jag uppe i 2 Redrums, 2 Dr. Rex, och 5 Scream 😄 oj vad mycket 🙂 NOT!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Och nu börjar jag fundera på om ljudbilden kanske är lite för smutsig.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Pazo!! Wow, nu är jag uppe i 2 Redrums, 2 Dr. Rex, och 5 Scream 😄 oj vad mycket 🙂 NOT! Hehe. Jadu. Och sen har vi 3 mixers, 4 EQ, 3 comp, 3 subtractors och 2 unisons! 🙂 EDIT: Just det, en stereo imager och en audio merger också. Redigerat 6 januari 2006 av MarcusRombo
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Härre gud! 😄 Hörrö du, jag är jävligt kristen, och jag vet att gud inte stavas så där! 🙂
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Har jag inte förbrukat mina chanser att komma till himlen redan, så gjorde jag nog det nu.
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Nä nu jävlar måste jag hitta på något roligt... 🙂 Jag har fastnat i pokerträsket... precis hur kul som helst med turneringar! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Sådär ja, nu hostar jag upp den där lilla snutten här. Ni som vill lyssna får nöja er med 64kbps! 😄 Namnet på filen skvallrar en del om från vem jag hämtat inspiration. Men man måste nog vara lite insatt för att förstå. Och den som är insatt behöver nog inte ens kolla filnamnet, den insatte hör nog på snutten från vem jag lånat en idé. Your browser does not support the HTML5 audio tag Lyssna nu! =) Själv ska jag iväg till Jens och göra något som jag inte minns vad det heter 🙂
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Nä nu jävlar måste jag hitta på något roligt... 🙂 Jag har fastnat i pokerträsket... precis hur kul som helst med turneringar! 😄 Spela inte bort alla pengar bara. 🙂 Jag vinner stort! (Dock bara play money)
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Tror jag är sjuk... 😱 Får bli lite te och sånna där baguetter man gräddar direkt från frysen. Osså en whisky i badkaret så kanske man slutar vara så frusen.
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Frusen = hög feber. Varm = lite feber. 😄 :musik
tordA Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 (redigerat) ächs, det gick inte att djuplänka bilden 😄 Redigerat 6 januari 2006 av TordA
Recommended Posts