mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Jag är omtalad i senaste numret av Studio!! 😎 MVH-Gote... 😎 Hej! Är du? Det har jag missat. I vilket sammanhang? MVH-mornel... 😎
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Jag är omtalad i senaste numret av Studio!! 😎 MVH-Gote... 😎 Hej! Är du? Det har jag missat. I vilket sammanhang? MVH-mornel... 😎 "Vi på redaktionen vill passa på att tacka Gote som hittat ett stavfel på sidan 7!" ? 😎
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Jag är omtalad i senaste numret av Studio!! 😎 MVH-Gote... 😎 Hej! Är du? Det har jag missat. I vilket sammanhang? MVH-mornel... 😎 Hej! Bland "insändarna" längst bak. 😎 MVH-Gote... 😎
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Jag är omtalad i senaste numret av Studio!! 😎 MVH-Gote... 😎 Hej! Är du? Det har jag missat. I vilket sammanhang? MVH-mornel... 😎 "Vi på redaktionen vill passa på att tacka Gote som hittat ett stavfel på sidan 7!" ? 😎 Hej! 😎 MVH-Gote... 😎
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Vad ni är jobbiga! MOVH-Pico... 😎 Hej! Vad menar du? 😎 MVH-Gote... 😎
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Vad ni är jobbiga! MOVH-Pico... 😎 Hej! Vad menar du? 😎 MVH-Gote... 😎 Ni slösar på uhm.. bandbredd.. 😎
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Vad ni är jobbiga! MOVH-Pico... 😎 Hej! Vad menar du? 😎 MVH-Gote... 😎 Ni slösar på uhm.. bandbredd.. 😛 Hej! Du menar väl bandlängd?! 😎😎😎😆😎 MVH-Gote...😎
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Vad ni är jobbiga! MOVH-Pico... 😎 Hej! Vad menar du? 😎 MVH-Gote... 😎 Ni slösar på uhm.. bandbredd.. 😎 Hej! Du menar väl bandlängd?! 😎😎😆😛😎 MVH-Gote...😎 😎
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Vad ni är jobbiga! MOVH-Pico... 😎 Hej! Vad menar du? 😎 MVH-Gote... 😎 Ni slösar på uhm.. bandbredd.. 😎 Hej! Du menar väl bandlängd?! 😎😆😛😎😎 MVH-Gote...😎 😎 Hej! Jag och min långa käft... 😎 MVH-Gote... 😎
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Eventuellt blir en av de kurser jag går omgjord till en distanskurs (pga få elever och låg närvaro). Om det nu blir så, kommer mitt schema se hyfsat slappt ut. En lektion på tisdag, en på torsdag och en på fredag, resten på distans. 😆 Fast sånt där kan vara lite farligt också. Det är lättare att plugga i anslutning till någon lektion... Om "allt" är på distans så är det lätt hänt att jag skjuter upp saker och ting, och spenderar en hel dag med att tänka "jag skall snart ta och läsa"
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Eventuellt blir en av de kurser jag går omgjord till en distanskurs (pga få eleveroch låg närvaro). Om det nu blir så, kommer mitt schema se hyfsat slappt ut. En lektion på tisdag, en på torsdag och en på fredag, resten på distans. 😉 Fast sånt där kan vara lite farligt också. Det är lättare att plugga i anslutning till någon lektion... Om "allt" är på distans så är det lätt hänt att jag skjuter upp saker och ting, och spenderar en hel dag med att tänka "jag skall snart ta och läsa" Vaddå? Har du ingen självdiciplin? 😆
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Eventuellt blir en av de kurser jag går omgjord till en distanskurs (pga få eleveroch låg närvaro). Om det nu blir så, kommer mitt schema se hyfsat slappt ut. En lektion på tisdag, en på torsdag och en på fredag, resten på distans. 😉 Fast sånt där kan vara lite farligt också. Det är lättare att plugga i anslutning till någon lektion... Om "allt" är på distans så är det lätt hänt att jag skjuter upp saker och ting, och spenderar en hel dag med att tänka "jag skall snart ta och läsa" Jag provade läsa Engelska på distans. Gissa hur det gick? 😆 Ptja, har man taskig syn är det alltid svårt att läsa på distans!
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Eventuellt blir en av de kurser jag går omgjord till en distanskurs (pga få eleveroch låg närvaro). Om det nu blir så, kommer mitt schema se hyfsat slappt ut. En lektion på tisdag, en på torsdag och en på fredag, resten på distans. 😉 Fast sånt där kan vara lite farligt också. Det är lättare att plugga i anslutning till någon lektion... Om "allt" är på distans så är det lätt hänt att jag skjuter upp saker och ting, och spenderar en hel dag med att tänka "jag skall snart ta och läsa" Vaddå? Har du ingen självdiciplin? 😆 Jorå, den aktiveras bara jävligt sent...
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Eventuellt blir en av de kurser jag går omgjord till en distanskurs (pga få eleveroch låg närvaro). Om det nu blir så, kommer mitt schema se hyfsat slappt ut. En lektion på tisdag, en på torsdag och en på fredag, resten på distans. 😛 Fast sånt där kan vara lite farligt också. Det är lättare att plugga i anslutning till någon lektion... Om "allt" är på distans så är det lätt hänt att jag skjuter upp saker och ting, och spenderar en hel dag med att tänka "jag skall snart ta och läsa" Jag provade läsa Engelska på distans. Gissa hur det gick? 😆 Ptja, har man taskig syn är det alltid svårt att läsa på distans! Min pappa läser alltid tidningen på distans. 😉
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Har en känsla av att jag kommer hitta Greenpeace-aktivister fastkedjade till mina krukväxter någon dag här framöver... När min bror och hans fru flyttade från stan mellanlagrades en del saker hos mig. Många av krukväxterna blev kvar här, eftersom de tyckte jag kunde behöva lite grönt i lägenheten. Nu har jag kämpat i ungefär ett år och det har varit förstahjälpen-varning vid varje vattningstillfälle. Men som det ser ut nu alltså? Greenpeace-aktivister är nog påväg...
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Eventuellt blir en av de kurser jag går omgjord till en distanskurs (pga få eleveroch låg närvaro). Om det nu blir så, kommer mitt schema se hyfsat slappt ut. En lektion på tisdag, en på torsdag och en på fredag, resten på distans. 😛 Fast sånt där kan vara lite farligt också. Det är lättare att plugga i anslutning till någon lektion... Om "allt" är på distans så är det lätt hänt att jag skjuter upp saker och ting, och spenderar en hel dag med att tänka "jag skall snart ta och läsa" Jag provade läsa Engelska på distans. Gissa hur det gick? 😆 Ptja, har man taskig syn är det alltid svårt att läsa på distans! Min pappa läser alltid tidningen på distans. 😉 😎
Pico Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Pratar du med blommorna Pico? Det har funnits tillfällen då jag svurit åt det som faller ned på golvet från växterna.. Men jag vet inte om det räknas?
Recommended Posts