Linus Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Nej fan, nu ger jag upp... G'natt Hej! Sov gott Pico! MVH-Linus... 😄
Pazo Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 ...sedan ifrågasätter jag kraftigt den där teorin ändå, att den skulle gälla människor med normala slemhinnor... Mornel, ställ dig nere på gården hela natten barfota och iklädd bara kalsingar och thé-kött. Nog fan är du sjuk i morgon bitti! 😄 :musik Antagligen mest för att kroppen då konsentrerar sig på att försöka bli varm. Då läggs inte lika mkt energi på imunförsvaret och du blir sjuk...
Pazo Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Har itne skrivit mkt idag ne... Kom hem runt 1850 eller nåt sånt. Sen hängde jag upp mina inramade affisher 😄... tog ett tag. sen fixade jag företagsekonomiuppgifterna.. Sen var dagen i pricnip slut... Vaknade 6.30 dessutom... Idag har jag iaf varit lite produktiv. fick ju hem Riaa-steget innan idag som ni kanske märker. Sutit och lyssnat på vinyl när jag kunnat. Riktigt fint 😆 Just nu sitter jag och lyssnar på Santana - Lotus. En gammal 3lp livekonsert från 70-talet. Svänger riktigt fint och är rruggigt soft å skön 😄
ViktorDenStore Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Gå och lägg dig. Ja, mamma! Jag skaaa...
Pazo Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Ska också lägga mig faktiskt... blir antagligen första gången, på extremt länge, som jag lägger mig innan 23...
mornel Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Hej! Mornel, du har rätt för normala individer. Men jag har konstaterat onormala slemhinnor. De överreagerar vid kyla. Därför får jag omgående ökad slemproduktion i hals och luftvägar, rinnande ögon, rinnande näsa och svullnad, toppat med feber. Därför har läkarna rått mig till att inte vara utomhus på vintern överhuvudtaget. Dessutom ska jag inte heller vistas inomhus på vintern, säger de, eftersom mina sjukliga slemhinnor inte tål den relativt torra inomhusluft som oftast existerar i olika rum på vintern. Men i princip har du alltså rätt, gällande normala friska individer. Slutsats: detta år måste jag spara pengar och nästa vinter ta mig till varmare breddgrader! 😄 :musik Hej! Oj satan, det låter jättejobbigt. 😆 MVH-mornel... 😄
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 ...Och den sjukdom Pazo refererar till som blev följden av nedkylningen, vad kallas den? Jo, förkylning! 😛 :musik
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Du är vegetarian, Mornel! Min farfar var animal... Åt bara djurdelar. 😛 :musik
Pazo Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Läggdags!! VI ska fan ta en pizza på freda eller lörda Mornis! 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 (redigerat) Varför ska jag alltid bråka med kidsen? Redigerat 31 januari 2006 av Danny Cort
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 (redigerat) Varför ska jag alltid bråka med kidsen? Det är "vi" som är uppkäftiga Danny hey, kan du namedroppa lite tung gammal funk som inte är så rare? Skall kila till en butik och cratedigga lite imorgon. EDIT: Funk kanske inte kan vara "tung"? 🙂 Redigerat 31 januari 2006 av MarcusRombo
Danny Cort (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Varför ska jag alltid bråka med kidsen? Det är "vi" som är uppkäftiga Danny hey, kan du namedroppa lite tung gammal funk som inte är så rare? Skall kila till en butik och cratedigga lite imorgon. EDIT: Funk kanske inte kan vara "tung"? 🙂 All bra funk är rare. Det är det som är grejen ju. & funk är ändå bara one-song-album-musik, så ge fan i cratediggingen. Det blir mycket pengar för få låtar. Köp samlingarna "funk sessions " & "ghetttofunk sessions" från Union square music istället. Dom är skitbra.
mornel Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Du är vegetarian, Mornel! Min farfar var animal... Åt bara djurdelar. 😏 :musik Hej! Ja, jag är vegetarian. Att bara äta djurdelar låter ganska osympatiskt. MVH-mornel... 😎
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Hej! Vad menas med hela den här MVH-grejen? 😏 Bra funk? Isley Brothers, Cameo, Bar-Kays, Lakeside, Funcadelic, Zapp m.fl. 😎 :musik
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Vad menas med hela den här MVH-grejen? 😏 Bra funk? Isley Brothers, Cameo, Bar-Kays, Lakeside, Funcadelic, Zapp m.fl. 😉 :musik Hej! Inget menas. MVH-mornel... 😎
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 (redigerat) Hej! Jag håller på att bli förkyld förresten... MVH-Grahn... 😏 Hej! Det var tråkigt att höra. Jag känner mig också lite krasslig. MVH-mornel... 😎 Redigerat 1 februari 2006 av mornel
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Jag håller på att bli förkyld förresten... MVH-Grahn... 😏 Hej! Det var tråkigt att höra. Jag känner mig också lite krasslig. MVH-mornel... 😎 Hej! Ska vi starta en "De förkyldas" föreningen? Om vi tar 100 i medlemsavgift så borde vi banne mig bli miljonärer. Bra idé va? MVH-Grahn... 😉 Hej! Bra idé Grahn! Jag tar 75% av intäkterna så får du 25%. MVH-mornel... 😉
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! På mitt jobb ska man ringa och anmäla sig sjuk till en fysisk person. Denne avgör om man är sjuk! Det blev svårt när jag hade maginfluensa med 40-gradig feber senast... Hon sa: "Du låter inte sjuk". Att bli accepterad med förkylning och 38-gradig feber är lättare! 😏 :musik
Linus Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! MVH-Pluffo... 😎 Hej! Roligt att Grahn hakade på idén också! MVH-Linus... 😛
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! MVH-Pluffo... 😎 Hej! Roligt att Grahn hakade på idén också! MVH-Linus... 😛 Hej! God morgon! Det tycker jag också. MVH-mornel... 😛
Gote Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hej! Jag är omtalad i senaste numret av Studio!! 😎 MVH-Gote... 😎
Recommended Posts