musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Hur kan det brinna på den rörliga bilden?
mornel Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Hur kan det brinna på den rörliga bilden? Alkohol brinner du vet... 🙂 Redigerat 6 januari 2006 av mornel
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 I kombination med eld ja. Verkar farligt. :musik
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Haha, jag såg inte den gröna bilen först! Redigerat 6 januari 2006 av Linus
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Jag dricker inte kaffe! Vad är det bra för? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Jag dricker inte kaffe! Vad är det bra för? 😳 Kaffe är bra för ämnesomsättnigen faktist. Plus att du kan hantera information upp till 10% snabbare med koffein i kroppen. Jasså? ...det har jag inte märkt. 😆😆😆😆😆😱 Man skall dricka det, inte ha det i håret Grahn! 😎 😆😆😆😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Vilken RSS Readers är bäst? 😎 Firefo inbyggda är nog smidigast i alla fall! EDIT: Placera X på valfritt ställe! Redigerat 6 januari 2006 av MarcusRombo
mornel Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Vilken RSS Readers är bäst? 😎 Jag gillar News Fire, har testat lite olika både för pc och mac och den passar mig helt klart bäst. Synd att den bara finns till Mac OS X 😳
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Grahn, du märker det nog om du slutar med kaffet. 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Förstår nog inte nu 😱 Kolla på BILARNA! Jävlar!!!!! 😳 Såg den inte förrän nu! 😎
mornel Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Lustigkurrar Har nog en sådan i magen, för det kurrar lite lustigt i den just nu. 😳 Det var väll föresten du som började, va? 😎 Nej, det var pluffo som började!
mornel Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Lustigkurrar Har nog en sådan i magen, för det kurrar lite lustigt i den just nu. 😆 Det var väll föresten du som började, va? 😳 Nej, det var pluffo som började! 😎😱 https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=118818
mornel Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Lustigkurrar Har nog en sådan i magen, för det kurrar lite lustigt i den just nu. 😆 Det var väll föresten du som började, va? 😳 Nej, det var pluffo som började! 😎😆 https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=118818 😆 Deja'vu! 😱😆 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Lustigkurrar Har nog en sådan i magen, för det kurrar lite lustigt i den just nu. 😆 Det var väll föresten du som började, va? 😱 Nej, det var pluffo som började! 😎😆 https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=118818 Den där tråden verkar jag ha missat helt 😳
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Leo, du som är en Mac-jeppe, vet du vad det är för hårdvarukrav för OSX? Jag är lite borderline datornörd (eller så har jag klivit över gränsen för flera år sedan) och är sugen på att spana in sketen. 😎
mornel Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Leo, du som är en Mac-jeppe, vet du vad det är för hårdvarukrav för OSX?Jag är lite borderline datornörd (eller så har jag klivit över gränsen för flera år sedan) och är sugen på att spana in sketen. 😎 Nja, jag tror att man kan köra det på vilken G3/G4/G5-processor som helst. När jag installerade det första gången var det på en iBook G3 500mhz. 256mb ram bör man dock ha.
Recommended Posts