Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Till salu!-Xbox Crystal med 2st originalspel Pris: Högstbjudande Två kronor bjudet! Vann jag? 😆
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Allt detta snack om att ett besök på arbetsförmedlingen tar flera timmar av väntan... Jag var därifrån efter tio minuter och hade då lyckats avverka ett möte med en personlig handläggare och fått en kallelse till informationsmöte om en vecka.
Linus Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Till salu!-Xbox Crystal med 2st originalspel Pris: Högstbjudande Två kronor bjudet! Vann jag? 😆 Tror inte det, Gote... Du får 100 spänn för din xbox Grahn! 😆 Jag ger 260:- om du bjuder på frakt 😆 😆 ..okej! 🙂 Eller näe liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer vill jag ha. 264:50 om jag får den på fredag 😆
Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 😆 Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 😆 Jag tror dig... 🙂
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 😆 Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 😆 Jag tror dig... 🙂 Jaja, om en och en halv timme ska jag ta en fika med en kompis i alla fall.
Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Faktum är att jag älskar AMS... Vem gör inte det? 😆
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 😆 Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 😆 Kommer dom med en massa onödiga informationsmöten, arbetsmarknadsåtgärder och idiotiska kommentarer som: "Har du sökt några arbeten?" "Näe jag har inte sökt arbeten." Näe vabra då kan du få gå sökajobbkurs i 8 veckor" 🙂😆😆 Nix, jag sa att jag hade sökt jobb och då ville dem ge mig ett informationsmöte om Alfakassa. Det verkade vara tillräckligt.
Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Storebrorsfasoner håller dom på med. Inte AMS väl?
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 🙁 Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 🙁 Kommer dom med en massa onödiga informationsmöten, arbetsmarknadsåtgärder och idiotiska kommentarer som: "Har du sökt några arbeten?" "Näe jag har inte sökt arbeten." Näe vabra då kan du få gå sökajobbkurs i 8 veckor" 😆😆😄 Nix, jag sa att jag hade sökt jobb och då ville dem ge mig ett informationsmöte om Alfakassa. Det verkade vara tillräckligt. Hehe äre inte bättre dom informerar om va facket gör och varför du ska ansluta dig till facket? Men dom vill väl inte att man ska gå och jobba och få börja stämpla. Nä dom ska ha järngreppet om en... Storebrorsfasoner håller dom på med. Se upp! 😆😄 Vad ska jag göra med facket om jag inte har jobb?
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 🙁 Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 🙁 Kommer dom med en massa onödiga informationsmöten, arbetsmarknadsåtgärder och idiotiska kommentarer som: "Har du sökt några arbeten?" "Näe jag har inte sökt arbeten." Näe vabra då kan du få gå sökajobbkurs i 8 veckor" 😆😆😄 Nix, jag sa att jag hade sökt jobb och då ville dem ge mig ett informationsmöte om Alfakassa. Det verkade vara tillräckligt. Hehe äre inte bättre dom informerar om va facket gör och varför du ska ansluta dig till facket? Men dom vill väl inte att man ska gå och jobba och få börja stämpla. Nä dom ska ha järngreppet om en... Storebrorsfasoner håller dom på med. Se upp! 😄🙁 Vad ska jag göra med facket om jag inte har jobb? Nä precis... 😆 🙁
Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Fan, ni har så verkliga problem... 😄 Jag grämer mig över att jag satte ihop frukostfrallorna fel så jag fick två överdelar på den ena och två underdelar på den andra... 😆
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Fan, ni har så verkliga problem... 😄 Jag grämer mig över att jag satte ihop frukostfrallorna fel så jag fick två överdelar på den ena och två underdelar på den andra... 😆 😆
Linus Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Kaffe, ja!! Nu har jag pratat i telefon med facket...
Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Kaffe, ja!! Nu har jag pratat i telefon med facket... Vad ville de dig?
Gote Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Linus är med i tidningen, han har skrivit ett Reasontips! Äntligen lite tips på hög nivå som man faktiskt kan ha användning för. 😉 Ser fram emot artikeln när jag länsat brevlådan ikväll! 😆 Heja Posten... 😏 De hade stavat fel till Studio så jag fick mm istället... 😳
tordA Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 (redigerat) --EDIT-- på grund av en anmälan för att jag postar bilder med lättklädda damer, så är denna SENSURERAD 😉 Redigerat 12 februari 2006 av TordA
Linus Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Heja Posten... 😉 De hade stavat fel till Studio så jag fick mm istället... 😏 😳😆🙁
Recommended Posts