Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Allt detta snack om att ett besök på arbetsförmedlingen tar flera timmar av väntan... Jag var därifrån efter tio minuter och hade då lyckats avverka ett möte med en personlig handläggare och fått en kallelse till informationsmöte om en vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till salu!

-Xbox Crystal med 2st originalspel Pris: Högstbjudande

Två kronor bjudet!

Vann jag? 😆

Tror inte det, Gote...

Du får 100 spänn för din xbox Grahn! 😆

Jag ger 260:- om du bjuder på frakt 😆

😆

..okej! 🙂

Eller näe liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer vill jag ha.

264:50 om jag får den på fredag 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 😆

Jag tror dig... 🙂

Jaja, om en och en halv timme ska jag ta en fika med en kompis i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 😆

Kommer dom med en massa onödiga informationsmöten, arbetsmarknadsåtgärder och idiotiska kommentarer som: "Har du sökt några arbeten?" "Näe jag har inte sökt arbeten." Näe vabra då kan du få gå sökajobbkurs i 8 veckor"

🙂😆😆

Nix, jag sa att jag hade sökt jobb och då ville dem ge mig ett informationsmöte om Alfakassa. Det verkade vara tillräckligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁

Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 🙁

Kommer dom med en massa onödiga informationsmöten, arbetsmarknadsåtgärder och idiotiska kommentarer som: "Har du sökt några arbeten?" "Näe jag har inte sökt arbeten." Näe vabra då kan du få gå sökajobbkurs i 8 veckor"

😆😆😄

Nix, jag sa att jag hade sökt jobb och då ville dem ge mig ett informationsmöte om Alfakassa. Det verkade vara tillräckligt.

Hehe äre inte bättre dom informerar om va facket gör och varför du ska ansluta dig till facket?

Men dom vill väl inte att man ska gå och jobba och få börja stämpla. Nä dom ska ha järngreppet om en...

Storebrorsfasoner håller dom på med.

Se upp!

😆😄

Vad ska jag göra med facket om jag inte har jobb?

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁

Fy vad tråkigt det är att vara arbetslös 🙁

Kommer dom med en massa onödiga informationsmöten, arbetsmarknadsåtgärder och idiotiska kommentarer som: "Har du sökt några arbeten?" "Näe jag har inte sökt arbeten." Näe vabra då kan du få gå sökajobbkurs i 8 veckor"

😆😆😄

Nix, jag sa att jag hade sökt jobb och då ville dem ge mig ett informationsmöte om Alfakassa. Det verkade vara tillräckligt.

Hehe äre inte bättre dom informerar om va facket gör och varför du ska ansluta dig till facket?

Men dom vill väl inte att man ska gå och jobba och få börja stämpla. Nä dom ska ha järngreppet om en...

Storebrorsfasoner håller dom på med.

Se upp!

😄🙁

Vad ska jag göra med facket om jag inte har jobb?

Nä precis... 😆

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, ni har så verkliga problem... 😄

Jag grämer mig över att jag satte ihop frukostfrallorna fel så jag fick två överdelar på den ena och två underdelar på den andra... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, ni har så verkliga problem... 😄

Jag grämer mig över att jag satte ihop frukostfrallorna fel så jag fick två överdelar på den ena och två underdelar på den andra... 😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus är med i tidningen, han har skrivit ett Reasontips! Äntligen lite tips på hög nivå som man faktiskt kan ha användning för.

😉

Ser fram emot artikeln när jag länsat brevlådan ikväll! 😆

Heja Posten... 😏

De hade stavat fel till Studio så jag fick mm istället... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...