ViktorDenStore Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Middagsdax... 😄 pussokjam 😉 hej hej! 😄 Tebax!
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Sådär äter mat nu 😆 Falukorgv i krossade tomater och ris... så jävla gött
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Sådär äter mat nu 🙁 Falukorgv i krossade tomater och ris... så jävla gött 😉 😆
Linus Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 (redigerat) Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. Redigerat 29 januari 2006 av Linus
Linus Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då?
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag sitter mest bara och finlyssnar på den bästa elektroniska musiken jag har. Bland de mer Melankoliska sådanna iaf. Inte de glada...
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Är det dendära internet snookern du spelar eller?
Linus Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag sitter mest bara och finlyssnar på den bästa elektroniska musiken jag har. Bland de mer Melankoliska sådanna iaf. Inte de glada... Oj! Nu glömde vi smileys. Jag lägger till 2 till, för de som uteblev...
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag sitter mest bara och finlyssnar på den bästa elektroniska musiken jag har. Bland de mer Melankoliska sådanna iaf. Inte de glada... Oj! Nu glömde vi smileys. Jag lägger till 2 till, för de som uteblev... Jag märkte det också men jag orkade inte redigera
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 (redigerat) Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Är det dendära internet snookern du spelar eller? jopp Hur spelar man det? Redigerat 29 januari 2006 av Pazo
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Är det dendära internet snookern du spelar eller? jopp Hur spelar man det? Man ska skjuta ner röd, färgad, röd, färgad, röd, färgad, ända tills man har skjutit ner alla röda så ska man skjuta ner gul, grön, brun, blå, rosa och svart. Den med flest poäng vinner. Okey, Måste man vara reggad eller något?
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Är det dendära internet snookern du spelar eller? jopp Hur spelar man det? Man ska skjuta ner röd, färgad, röd, färgad, röd, färgad, ända tills man har skjutit ner alla röda så ska man skjuta ner gul, grön, brun, blå, rosa och svart. Den med flest poäng vinner. Okey, Måste man vara reggad eller något? Jaopp! www.miniclip.com ...men det är gratis! Spelar man mot folk då eller?
mornel Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag slösurfar, läser de senaste rss-uppdateringarna och kolla på Big Brotherpremiären med ena ögat. Jag har aldrig följt det, men är lite nyfiken på vad de har hittat för figurer i år. Vem kommer att bli nästa Carolina Gynning, eller vad hon nu heter, liksom.
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag slösurfar, läser de senaste rss-uppdateringarna och kolla på Big Brotherpremiären med ena ögat. Jag har aldrig följt det, men är lite nyfiken på vad de har hittat för figurer i år. Vem kommer att bli nästa Carolina Gynning, eller vad hon nu heter, liksom. Eller Elita kanske?
mornel Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag slösurfar, läser de senaste rss-uppdateringarna och kolla på Big Brotherpremiären med ena ögat. Jag har aldrig följt det, men är lite nyfiken på vad de har hittat för figurer i år. Vem kommer att bli nästa Carolina Gynning, eller vad hon nu heter, liksom. Eller Elita kanske? Vem är Elita?
Linus Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 ...och kolla på Big Brotherpremiären med ena ögat. *suck* Är det dags för den skiten igen? Jaha, då är det nog BigBrother-skvaller i kvällstidningarna imorgon. 🙁
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej 🙁 Hej 🙁 Vad händer? Spelar Snooker Och vi sitter och tittar upp i taket... med oskyldig blick. mm... Vad gör Pazo & mornel då? Jag slösurfar, läser de senaste rss-uppdateringarna och kolla på Big Brotherpremiären med ena ögat. Jag har aldrig följt det, men är lite nyfiken på vad de har hittat för figurer i år. Vem kommer att bli nästa Carolina Gynning, eller vad hon nu heter, liksom. Eller Elita kanske? Vem är Elita? Elita Löfblad Förra årets "Carolina Gynning"
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Var det tänkt att man skulle kunna ändra sin titel sen när man blev veteran? Eller är det bara något jag har fått för mig?
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Skönt när folk som rippar musik inte har tillräkligt bra skivspelare... Distar sönder vid höga toner...
Recommended Posts