mornel Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Pazo kommer med lite förstärkning så att du inte kan smita nedåt:
ViktorDenStore Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Själv då Viktor, hur ser din dag ut? 🙂 Jag skulle ha gjort massa läxor, tränat, hämtat mina skor som har varit på lagning, spelat trummor, ringt en söt flicka, ringt en tant som jag ska spela för den 5:e februari... Hitills har jag: ... spelat trummor... 🙂 .Viktor
mornel Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Okej, jag släpper honom fri nu grabbar: Se så, kila iväg nu.
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Så! Fick ut en stor klump blod ur näsan nu! Tror det mesta är borta.. 🙂
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hur gåre med Xboxet? Jo det går bra.... jag har inte fått sälja det ännu. 😉 Jag fick tipset av Hackeman att byta in det på EBGames mot ett 360 istället. Kanske lika bra det. Svårt att sälja. nja... lagt ut på blocket? Men annars tycker jag hackes förslag verkar bra 😄
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hur gåre med Xboxet? Jo det går bra.... jag har inte fått sälja det ännu. 😄 Jag fick tipset av Hackeman att byta in det på EBGames mot ett 360 istället. Kanske lika bra det. Svårt att sälja. nja... lagt ut på blocket? Men annars tycker jag hackes förslag verkar bra 😄 Jo jag har lagt ut på Blocket. 😄 fan vad snåla alla är 😉
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hur gåre med Xboxet? Jo det går bra.... jag har inte fått sälja det ännu. 😄 Jag fick tipset av Hackeman att byta in det på EBGames mot ett 360 istället. Kanske lika bra det. Svårt att sälja. nja... lagt ut på blocket? Men annars tycker jag hackes förslag verkar bra 😄 Jo jag har lagt ut på Blocket. 😄 fan vad snåla alla är 😉 Ja det är dom. 😄😄 😄
ViktorDenStore Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 😄 😄 😄 😉 😄 Då kan också få va me... 😄 Ja me 😄 Självklart 😄
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Fan va mysigt 😄Sitter med värmeljusbelysning 😄 😉 !!!
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 ooooh Fyjävlar vad skööööön!!! Släkt ner hela rummet bara värmeljusen och skärmen som lyser... Sätter på det bästa jag har inom progg-house/trance och bara finlyssna samt njuter!! fan vad jag längtar till de nya högtalarna också!!!
Recommended Posts