Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😕 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😕 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😱 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Det låter inte helt lagligt... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😆 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Varför bor jag inte där? 😱😕

I Tims bil? 😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😆 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Det låter inte helt lagligt... 😕

Jodååå! Dom har infört en ny lag, Bakgats lagen. 😄😱

Har den med de där bakgatepojkarna att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😄 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Det låter inte helt lagligt... 😕

Inte? Hmm, då måste jag ringa och be han knacka på en flaska... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😆 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Det låter inte helt lagligt... 😕

Jodååå! Dom har infört en ny lag, Bakgats lagen. 😄😱

Har den med de där bakgatepojkarna att göra?

Japp! Nu är dom tillåtna i vuxna skivsamlingar också!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 😉 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Varför bor jag inte där? 😱😕

I Tims bil? 😄😆

Ja 😆😆

Det är inge skönt! Jag sov där på väg hem från Kjula en gång! Den här händelsen var också relaterad till dessa sjuttisar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag kommit hem från mässan! Det blev några LP

1 st Ten Years After

1 st dubbel Steppenwolf Live

3 st The Blues Band

1 st John Mayall

1 st Fleetwood MAc

1 st Joe Cocker Live

Kvällen är räddad!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag ska inte dricka öl ikväll. Vi ville spela ölspelet, men har inte fått tag på någon smuggelöl idag. Och Amanda orkade inte köpa åt oss, och någon annan hade inte tid eller liknande. Så det blir inget ölspelande idag 🙁 Men Tim har 28 sjuttisar i bilen, så alkohol blir det iaf!

28? Det var många.

Jao. Men dom är till försäljning! Han har inte köpt dom för eget bruk.

Varför bor jag inte där? 😆😱

I Tims bil? 😆😆

Ja 😆😆

Det är inge skönt! Jag sov där på väg hem från Kjula en gång! Den här händelsen var också relaterad till dessa sjuttisar.

😆

Jodå jag vet hur det är att bo i en bil. Jag låg i en bil på Gatufestivaln i Sundsvall för några år sedan. Det var inte bekvämt.

😆

Vad fan! Fusk! Sånt får du ju vänta med tills Bilfestivalen! Du får ju följa reglerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Machine Dance lät ganska trist. 😱

Skämtar du med mig? 😆 Finns det någon som vet hur man använder en synth är det Jesper! 😆 Älskar Machine Dance. Ungefär på samma sätt som jag älskar hans basgång i den där DK remixen av Beyers Remainings III. Daaamn. Vad tjockt. Känns som en ångvält kör över min hjärna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en grej att berätta för er!!! Men jag gör det senare....

Okey... jag kan berätta nu...

Jag blev slagen av en kille igår 🙂

Han skallade mig rakt på näsan och gav mig en smäll på huvudet.

Blödde som fan ur näsan och har i detta nu riktigt ont. julli-cry.gif

Oh fy faan 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en grej att berätta för er!!! Men jag gör det senare....

Okey... jag kan berätta nu...

Jag blev slagen av en kille igår 🙂

Han skallade mig rakt på näsan och gav mig en smäll på huvudet.

Blödde som fan ur näsan och har i detta nu riktigt ont. julli-cry.gif

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...