Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Tja du, snöskoterhandlarna har det nog inte lätt den här vintern... (eller de senaste 5 vintrarna för den delen). Ser ut som att en handlare försöker göra sig av med hela lagret på blocket.se
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Fan man blir ju urinerad.... Just det! Visste att jag glömt nåt... 😏
Danabacken Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Grattis Göte! 😆 😏 😆 Läget? Gissa! 😆 Det är ju.... FREEEEDAAAG! 😄😄😄
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Tja du, snöskoterhandlarna har det nog inte lätt den här vintern...(eller de senaste 5 vintrarna för den delen). Ser ut som att en handlare försöker göra sig av med hela lagret på blocket.se Konstigt. Det är ju nu det är skidoo före... 😆 fast det var ju inte så många skidoo till salu på blocket... 😏 😆
Linus Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 CD ReparatörenVi lagar dina repade cd- och dvd-skivor. www.nylandersbegravningsbyra.se Ehh.... Kelkoo is teh shit! 😏
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Grattis Göte! 😆 😏 😆 Läget? Gissa! 😄 Det är ju.... FREEEEDAAAG! 😄😄😄 Fuck yeah! 😆
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 CD ReparatörenVi lagar dina repade cd- och dvd-skivor. www.nylandersbegravningsbyra.se Ehh.... Kelkoo is teh shit! 😆 Begravningsbyrå? 😏 😆
Linus Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 CD ReparatörenVi lagar dina repade cd- och dvd-skivor. www.nylandersbegravningsbyra.se Ehh.... Kelkoo is teh shit! 😛 Begravningsbyrå? 😳 😆 Precis...
Danabacken Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Nu, för ovanlighetens skull, så tänker jag dricka kaffe.... 😆 *applåderar* 😳
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Nu, för ovanlighetens skull, så tänker jag dricka kaffe.... 😳 Nu, för ovanlighetens skull, så tänker jag inte dricka kaffe.... 😆
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Blir inte riktigt klok på det där... kanske man skall låta en admin avgöra om människan hotar mig eller inte.. heh
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Blir inte riktigt klok på det där... kanske man skall låta en admin avgöra om människanhotar mig eller inte.. heh Det är nog bara missuppfattning. 😆 Mjo, Danny var ju inte så mild i början heller... Vet inte om han blandar ihop oss, eller om det är jag som inte kan läsa, eller om människan inte kan skriva läsbara meningar. 😆
Per_a_55 Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Blir inte riktigt klok på det där... kanske man skall låta en admin avgöra om människanhotar mig eller inte.. heh Det är nog bara missuppfattning. 😆 Mjo, Danny var ju inte så mild i början heller... Vet inte om han blandar ihop oss, eller om det är jag som inte kan läsa, eller om människan inte kan skriva läsbara meningar. 😆 Pico, prova och läs det här så ser vi om du kan läsa: Pico är läskunnig, vänligen kryssa ja eller nej någonstans. Edit: Per var inte skrivkunnig. Redigerat 27 januari 2006 av Per_a_55
musik (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Varför XBox när det finns PS2 och PS3? 😆
Per_a_55 Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Varför XBox när det finns PS2 och PS3? 😆 WORD! (fast 360:n verkar bra)
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Blir inte riktigt klok på det där... kanske man skall låta en admin avgöra om människanhotar mig eller inte.. heh Det är nog bara missuppfattning. 😆 Mjo, Danny var ju inte så mild i början heller... Vet inte om han blandar ihop oss, eller om det är jag som inte kan läsa, eller om människan inte kan skriva läsbara meningar. 😆 Pico, prova och läs det här så ser vi om du kan läsa: Pico är läskunnig, vänligen kryssa ja eller nej någonstans. Edit: Per var inte skrivkunnig. 😆😆
musik (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Aahhh....10.000 SEK kostar den. Man kan förhandsbeställa om man vill. Den kommer i juni! Man kan tydligen spela "skivor" i Ensamme Raymond-format på den! 😆 :musik
Per_a_55 Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Blir inte riktigt klok på det där... kanske man skall låta en admin avgöra om människanhotar mig eller inte.. heh Det är nog bara missuppfattning. 😆 Mjo, Danny var ju inte så mild i början heller... Vet inte om han blandar ihop oss, eller om det är jag som inte kan läsa, eller om människan inte kan skriva läsbara meningar. 😆 Pico, prova och läs det här så ser vi om du kan läsa: Pico är läskunnig, vänligen kryssa ja eller nej någonstans. Edit: Per var inte skrivkunnig. 😆😆 Inget kryss någonstans?
Per_a_55 Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 10.000 SEK kostar den. Oj... 😆 Äh, det är ju bara pengar (som man i och för sig inte har)
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Blir inte riktigt klok på det där... kanske man skall låta en admin avgöra om människanhotar mig eller inte.. heh Det är nog bara missuppfattning. 😄 Mjo, Danny var ju inte så mild i början heller... Vet inte om han blandar ihop oss, eller om det är jag som inte kan läsa, eller om människan inte kan skriva läsbara meningar. 😛 Pico, prova och läs det här så ser vi om du kan läsa: Pico är läskunnig, vänligen kryssa ja eller nej någonstans. X Edit: Per var inte skrivkunnig. 😄😄 Inget kryss någonstans? Jorå!
Linus Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Det var inte mycket till liv här en fredag kväll... 😛
Recommended Posts