MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 http://flamboyant-hottie.weldion.org/?p=81 Jag har inte sovit någe inatt. Men vem bryr sig? Jag är ändå ute och svävar över något vackert vinterlandskap just nu. Japp, det är jag. Med Jori och Jerry! Vi är sentimentala.
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Usch, den där piratkopierings-tråden tar av min dyrbara programmeringstid..
mornel Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Usch, den där piratkopierings-tråden tar av min dyrbara programmeringstid.. 😄
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Ok tillbaks till jobbet, string-klassen... blir väl den enda string jag får se den här fredagen.. 😄
mornel Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Ok tillbaks till jobbet, string-klassen... blir väl den enda string jag får se den här fredagen.. 😄 😄
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Ok tillbaks till jobbet, string-klassen... blir väl den enda string jag får se den här fredagen.. 😄 😄
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Hur går det med basen förresten? Frågar du mig så kan jag berätta att alla basar går säkra än så länge.. Finanserna är inte lysande för tillfället... Just jävlar, räkningarna... Redigerat 27 januari 2006 av Pico
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Hur går det med basen förresten? Frågar du mig så kan jag berätta att alla basar går säkra än så länge.. Finanserna är inte lysande för tillfället... Just jävlar, räkningarna... Deppigt. Du kanske kan köra med en piratbas tills du har råd att köpa en riktig? 😄
mornel Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Hur går det med basen förresten? Frågar du mig så kan jag berätta att alla basar går säkra än så länge.. Finanserna är inte lysande för tillfället... Just jävlar, räkningarna... Deppigt. Du kanske kan köra med en piratbas tills du har råd att köpa en riktig? 😳 http://www.google.se/search?hl=sv&q=piratb...3%B6kning&meta=
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle... Jag är jävligt nyfiken på vad fan det där var om? 😳 Grahn känns ju inte som snubben som kastar ur sig sånna saker hur som helst, enligt mig... Redigerat 27 januari 2006 av Pico
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle... Jag är jävligt nyfiken på vad fan det där var om? 😮 Du gräver djupt... 😳
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle... Jag är jävligt nyfiken på vad fan det där var om? 😄 Du gräver djupt... 😳 Allt för att slippa programmera? 😮 Tycker iofs om programmering, men inte när man får nån skituppgift av en lärare, och det skall lämnas in till nån viss tid..
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Pirates_Bass_2.jpg 😳 Undra om inte en "mindre" Ibanez-modell är billigare än den där firren... 😮
Linus Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle... Jag är jävligt nyfiken på vad fan det där var om? 😳 Grahn känns ju inte som snubben som kastar ur sig sånna saker hur som helst, enligt mig... Hofstein stövlade runt och kastade paj... ungefär som när R.A.P. kallade djonas för rasist.
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle... Jag är jävligt nyfiken på vad fan det där var om? 😳 Grahn känns ju inte som snubben som kastar ur sig sånna saker hur som helst, enligt mig... Hofstein stövlade runt och kastade paj... ungefär som när R.A.P. kallade djonas för rasist. Jo jag läste några inlägg, men det var mest att Erik bara försvarade sig själv i dem.. Vart bara nyfiken på vad som triggade Grahn att säga något sånt. 😮
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 När Grahn är förbannad springer blixten och gömmer sig 😳
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Hahahahahahahahahahttp://bash.org/?608068 Vilket roligt spratt... 😳
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Fan, det var länge sedan jag såg någon såndär klassisk pirat-film. Alltså, film om pirater... 😳 (Känns som att jag driver längre och längre ifrån programmeringen nu...) Redigerat 27 januari 2006 av Pico
Recommended Posts