Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Dovhjortsinnanlår.....189:-

Rosastekt och mör, serverad med kraftig fikon- och kanelsky. Därtill en potatis- och jordärtskocksbakelse och en kryddig rödlökspirog.

Danny, gör du en sån där åt mig och mailar över?

Förresten, god morgon!

Förresten ny blogg!

Förresten, blev inte bannern jävligt jobbig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dovhjortsinnanlår.....189:-

Rosastekt och mör, serverad med kraftig fikon- och kanelsky. Därtill en potatis- och jordärtskocksbakelse och en kryddig rödlökspirog.

Danny, gör du en sån där åt mig och mailar över?

Förresten, god morgon!

Förresten ny blogg!

Förresten, blev inte bannern jävligt jobbig?

Skicka CC till mig... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

När man har döpt om en textfil i Word och sedan för markören till de olika filnamnen och stannar vid den man döpt om, så heter den fortfarande det som den hette förut. Alltså det står i den lilla vita rutan som då kommer upp, det gamla namnet... Varför? Filen heter ju i alla fall det nya namnet, när man letar upp den i listan.

Förstår ni??

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...En annan fråga: När man från början har skrivit in sig själv som administratör i datorn (eller om det har att göra med det namn man registrerat programmet i kanske?!?), så blir det ju så att de bilder man sedan skickar, eller andra filer...får i sitt långa namn även det namnet.

Nu ändrade jag namn i startmenyn, från mitt gamla namn till ett nytt. Men hur får jag det nya namnet att hänga med i alla bilder jag scannat/scannar? Eller textfiler jag skickar?

Förstår ni??

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Dovhjortsinnanlår.....189:-

Rosastekt och mör, serverad med kraftig fikon- och kanelsky. Därtill en potatis- och jordärtskocksbakelse och en kryddig rödlökspirog.

Danny, gör du en sån där åt mig och mailar över?

Förresten, god morgon!

Förresten ny blogg!

Förresten, blev inte bannern jävligt jobbig?

Blogen blev lite halvbögig...

..men det gör inget. Kul med lite nytt. :rolleyes:🙂

julli-thumbup2.gif

Bra, då har jag lyckats! 🙂

Den som listar ut vems munnen är får ett login + tillåtelse att skriva ett inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ok, Gote! Ingen annan heller?

Det får mig att undra en sak ytterligare. Varför säger/skriver en del nuförtiden att de är ledsna när de inte kan svara på en sak?

Jag skulle aldrig säga att jag var ledsen, utan "tyvärr kan jag inte svara på det". Likadant var det med en kvinnlig chef på jobbet. "Jag är ledsen", sa hon...när hon inte visste en sak jag undrade över.

Jag tror för egen del att det är det engelsktalande inflytandet som påverkat här. I'm sorry, säger de ju titt och tätt. Likadant säger de "I won't buy that!" Jag skulle aldrig säga "Jag köper inte det!", om jag inte stod i en affär för att handla.

Häpp!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Leo: Din footer mår inte så bra.

Det gjorde inte min heller förut. Den hade någe jävla padding på 1px. Men nu är den frisk igen :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Grahn...det ska jag prova när jag kommer hem igen. Tack! Hoppas det funkar.

Jag ska ju inte behöva radera alla filer och scanna in alla bilder på nytt, för att datorns nydöpta namn ska komma med i alla filerna...

😉

Idag är det förresten www.radio88partille.com, om någon missat det!

Kl. 18 (rätt snart). Rösta innan dess! På "Stand" alltså. Till: topplistan@telia.com

Det ska jag göra. Nu.

Bra att jag blev påmind!

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Marcus Rombo (15:50) :

Tur att det finns alla info som behövs med i zipparna, så att även n00b-Erik kan klara av det där.

Godzilla Hårddisksso (15:51) :

Du vet väl om att jag kan köra rm -R blogg/ för dig va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...