Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Fett! 😄

Nu har jag kommit väldigt långt med moddningen av min blogg. Hjälp vad mycket jobb det har varit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Det var ju ett javla tag sedan jag horde av mig har fran australien...  😄  😄

2727846_4628495.jpg

2389268_3859861.jpg

Varma halsningar!

hum.. australien... Jummie! Kan det vara så att du är på workingholiday eller vad det heter?

företsen.. skall lyssna igenom skivan du skicka... har inte varit där den ligger på ett tag!

Du serut att ha det rätt bra ändå.. stora öl och många träd att klättra i:P

Redigerat av DjBox
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju ett javla tag sedan jag horde av mig har fran australien...  😄  😄

2727846_4628495.jpg

2389268_3859861.jpg

Varma halsningar!

hum.. australien... Jummie! Kan det vara så att du är på workingholiday eller vad det heter?

företsen.. skall lyssna igenom skivan du skicka... har inte varit där den ligger på ett tag!

Du serut att ha det rätt bra ändå.. stora öl och många träd att klättra i:P

Well jo.. working holiday... shitamaj vad jag jobbat sen jag kom hit.. Antenner, Lagerhus, Bananplockning, Tomatladestapling, Druvtomatplockning, Sotpotatisplantering och ladestapling och snart borjar jag i ett nytt lagerhus..

Ocksa har jag ju dykit en hel del ocksa.. 🙂

Fast detta ar nog det sista arbetet jag ska ha har i australien.. sparar fickpengar till Thailand.. 😄 och till sommar ska jag val vara tebax och producera mera..

Varmt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju ett javla tag sedan jag horde av mig har fran australien...  😄  😄

2727846_4628495.jpg

2389268_3859861.jpg

Varma halsningar!

hum.. australien... Jummie! Kan det vara så att du är på workingholiday eller vad det heter?

företsen.. skall lyssna igenom skivan du skicka... har inte varit där den ligger på ett tag!

Du serut att ha det rätt bra ändå.. stora öl och många träd att klättra i:P

Well jo.. working holiday... shitamaj vad jag jobbat sen jag kom hit.. Antenner, Lagerhus, Bananplockning, Tomatladestapling, Druvtomatplockning, Sotpotatisplantering och ladestapling och snart borjar jag i ett nytt lagerhus..

Ocksa har jag ju dykit en hel del ocksa.. 🙂

Fast detta ar nog det sista arbetet jag ska ha har i australien.. sparar fickpengar till Thailand.. 😄 och till sommar ska jag val vara tebax och producera mera..

Varmt!

låter underbart det där! Som sagt funderra osså på att åka.. fast till Nyazeland då... hur går det med dykning företsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad står på programmet idag då?

Inl.uppgift skall in, plugga spanska, knacka lite kod...

kod är kul! Enligt min gammla lärobok i java så är lathet en bra egenskap hos en god programerare:D

Mja, på det viset att man återanvänder kod och ärver egenskaper... men inte så som jag är lat, orkar inte starta utvecklingsmiljön ens.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad står på programmet idag då?

Inl.uppgift skall in, plugga spanska, knacka lite kod...

kod är kul! Enligt min gammla lärobok i java så är lathet en bra egenskap hos en god programerare:D

Mja, på det viset att man återanvänder kod och ärver egenskaper... men inte så som jag är lat, orkar inte starta utvecklingsmiljön ens.. 😛

jo just det så var det ja.. haha. Fan andvänder så sällan java numera att jag hadde glömt varför det var bra att vara lat:P se hur det går när man e lat:P php är iofs bättre i mitt tycke:P vad skriver du för skojjigt då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad står på programmet idag då?

Inl.uppgift skall in, plugga spanska, knacka lite kod...

kod är kul! Enligt min gammla lärobok i java så är lathet en bra egenskap hos en god programerare:D

Mja, på det viset att man återanvänder kod och ärver egenskaper... men inte så som jag är lat, orkar inte starta utvecklingsmiljön ens.. 😛

jo just det så var det ja.. haha. Fan andvänder så sällan java numera att jag hadde glömt varför det var bra att vara lat:P se hur det går när man e lat:P php är iofs bättre i mitt tycke:P vad skriver du för skojjigt då?

Gör inget speciellt, bara repeterar lite inför ett diagnostiskt prov på fredag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad står på programmet idag då?

sova lite kanske.. bäst o passapå när det är lugnt.. slappa op vila

Luxury... 😛

Dagens program:

1) Äta

2) Jobba

3) Äta

4) Jobba

5) Äta

6) Sova

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...