Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Malmö var trevlig stad (om än lite trist att nästan bara Triangeln var öppet på söndagen), kul att träffa flera kompisar... '

Mindre kul att stressa mellan tågbyten och förseningar. Och att kompensation-bjudas på taxi till Växjö som anländer 1 minut innan nästa tåg avgår. Och sedan bli försenad ytterligare för att regionaltåget ska ersätta det inställda Pågatåget och stanna på alla stationer...

Link to comment
Dela på andra sajter

Malmö var trevlig stad (om än lite trist att nästan bara Triangeln var öppet på söndagen), kul att träffa flera kompisar... '

Mindre kul att stressa mellan tågbyten och förseningar. Och att kompensation-bjudas på taxi till Växjö som anländer 1 minut innan nästa tåg avgår. Och sedan bli försenad ytterligare för att regionaltåget ska ersätta det inställda Pågatåget och stanna på alla stationer...

Du prickade ju in den bästa helgen! 🙂

Jag är glad att jag kör bil till jobbet, även om det gick i 50 på motorvägen i fredags... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har Telia Refill. Telia spammar med SMS. "Vill du inte ha meddelanden från Telia? Ring 454." Fine! Jag ringer 454 och knappar vidare i menyn med deras långsamma "eltelefonist". Jag gör valet att inte få utskick från Telia. Jag lägger på.

Sedan fortsätter SMS:en att strömma in.

Jag byter till Comviq Knock-out abb. (av många skäl)

Telias SMS fortsätter... WTF? "Ring 454." Men lilla Telia, jag kan inte ringa 454 då jag har COMVIQ! Hallå? Jag har LÄMNAT TELIA! Det borde ni veta om, då ni porterade mitt nummer.

Jag ringer 90200 från fast telefon istället. "Du har plats.... 43 i turordning" MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!

EDIT: Kan jag anmäla Telia för spam? Var gör jag det?

Reklam via mobiltelefon är förbjudet enligt svensk lag, om du inte gått med på att få den. Är det inte så?

Du har ju nu bytt abonnemang, gick du med på att ta emot reklam från Telia på livstid? 😎

Kanske kan vara värt att kolla upp..

Link to comment
Dela på andra sajter

På måndag börjar jag på kommunala musikskolan. Inte som elev...

Då ska jag spöa skiten ur alla elever. 🙂

..fast först måste jag skicka in ett papper till Rikspolisstyrelsen. 😎

Mjo, Trombon-ligan har börjat råna banker igen... du fastnade i "filtret" när du sökte jobb förstår jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

På måndag börjar jag på kommunala musikskolan. Inte som elev...

Då ska jag spöa skiten ur alla elever. 🙂

..fast först måste jag skicka in ett papper till Rikspolisstyrelsen. 😎

Som lärare? 😄

Eller ska du baka klarinettformade muffins?

Link to comment
Dela på andra sajter

På måndag börjar jag på kommunala musikskolan. Inte som elev...

Då ska jag spöa skiten ur alla elever. 🙂

..fast först måste jag skicka in ett papper till Rikspolisstyrelsen. 😎

Grattis! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Reklam via mobiltelefon är förbjudet enligt svensk lag, om du inte gått med på att få den. Är det inte så?
Jo, det har jag bestämt för mig.
Du har ju nu bytt abonnemang, gick du med på att ta emot reklam från Telia på livstid?  😄
Verkligen inte! 😄
Kanske kan vara värt att kolla upp..
Vill du kolla upp? Tack! 😎

EDIT: Satvade fel. 🙂

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Reklam via mobiltelefon är förbjudet enligt svensk lag, om du inte gått med på att få den. Är det inte så?
Jo, det har jag bestämt för mig.
Du har ju nu bytt abonnemang, gick du med på att ta emot reklam från Telia på livstid?  😄
Verkligen inte! 😄
Kanske kan vara värt att kolla upp..
Vill du kolla upp? Tack! 😎

EDIT: Satvade fel. 🙂

Näe asså... Gote fixar biffen! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Telia förbehåller sig även rätten att till tids ände trycka reklam i halsen på dig var fan du än befinner dig. Om du så sitter på en pinne i skogen står vi där med ett skylthelvete. Tro inte att du kan komma undan dyngpelle.

Läs det finstilta... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Telia förbehåller sig även rätten att till tids ände trycka reklam i halsen på dig var fan du än befinner dig. Om du så sitter på en pinne i skogen står vi där med ett skylthelvete. Tro inte att du kan komma undan dyngpelle.

Läs det finstilta... 😕

HAHAHAHA! 😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Reklam via mobiltelefon är förbjudet enligt svensk lag, om du inte gått med på att få den. Är det inte så?
Jo, det har jag bestämt för mig.
Du har ju nu bytt abonnemang, gick du med på att ta emot reklam från Telia på livstid?  😆
Verkligen inte! 😄
Kanske kan vara värt att kolla upp..
Vill du kolla upp? Tack! 😆

EDIT: Satvade fel. 😆

Näe asså... Gote fixar biffen! 😄

Jobbar på det... 😕

slashmeat.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Telia förbehåller sig även rätten att till tids ände trycka reklam i halsen på dig var fan du än befinner dig. Om du så sitter på en pinne i skogen står vi där med ett skylthelvete. Tro inte att du kan komma undan dyngpelle.

Läs det finstilta... 😕

😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
😆 Jag gillar din blogg, Marcus! 😆

😄😆

Lappland ligger strax utanför Eskilstuna 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...