Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Fan det här är ju spännande! Hur går det i telefonkön Linus? Jag valde "felanmälan och teknisk support" och fick prata med Monika (, hej på dig Monikaaaa...) som verkade vara ganska blond. 🙂 Jag förklarade problemet med deras spam som inte går att bli av med. - Eftersom du iinte är kund finns du inte kvaar i min databas, så jag skickar ditt ärende vidare till suppåårten. Ja, dom kör nog ditt nummer en vända i systeeemet och kollar upp de' rå. - Jaha? Jag trodde att jag hade kommit till teknisk support nu? - Ja, jag säjje till supporten att titta på det här. Dom får kööra en runda och så hittar'om no va're äär. & du tog inte Monika's privatnummer?
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Fan det här är ju spännande! Hur går det i telefonkön Linus? Jag valde "felanmälan och teknisk support" och fick prata med Monika (, hej på dig Monikaaaa...) som verkade vara ganska blond. 🙁 Jag förklarade problemet med deras spam som inte går att bli av med. - Eftersom du iinte är kund finns du inte kvaar i min databas, så jag skickar ditt ärende vidare till suppåårten. Ja, dom kör nog ditt nummer en vända i systeeemet och kollar upp de' rå. - Jaha? Jag trodde att jag hade kommit till teknisk support nu? - Ja, jag säjje till supporten att titta på det här. Dom får kööra en runda och så hittar'om no va're äär. Cliffhanger... 🙂
Linus Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 & du tog inte Monika's privatnummer? 90200. Knappa in ditt mobilnummer. Välj teknisk support. Fråga efter Monika. Så många kan de väl inte vara? 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 & du tog inte Monika's privatnummer? 90200. Knappa in ditt mobilnummer. Välj teknisk support. Fråga efter Monika. Så många kan de väl inte vara? 🙂 Ok. Frågade du om hon är singel?
Linus Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 (redigerat) Vet inte. En dialektal klon av Natacha Peyre som jobbar på Telia support? Ain't my type of girl. 🙂 Redigerat 24 januari 2006 av Linus
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Vet inte. En dialektal klon av Natacha Peyre som jobbar på Telia support? Ain't my type of girl. 😆 Only for a night. Una noche.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Nu: Pannkaka med salmbärssylt. Salamisylt???
mornel Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Nu: Pannkaka med salmbärssylt. Salamisylt??? 😱 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Ser du havet från ditt kontor, Gote?
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Ser du havet från ditt kontor, Gote? Från mitt kontor; ja. Från min plats ute hos kunden i Lund; nej... 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Ser du havet från ditt kontor, Gote? Från mitt kontor; ja. Vilken lyx.
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Ser du havet från ditt kontor, Gote? Från mitt kontor; ja. Vilken lyx. Jupp. Hellre ett flott kontor än anständiga löner... 😆 Var jobbar du?
Linus Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Nu: Pannkaka med salmbärssylt. Salamisylt??? http://www.guteinfo.com/scripts/packhus.asp?id=2372
mornel Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Fan! Har glömt ta lunch idag igen... 😱 Otur... 😆
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Fan! Har glömt ta lunch idag igen... 😱 Otur... 😆 Tja, har man tur i kärlek och spel så får man väl ha otur i mat eller nåt... 😱
Linus Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Fan! Har glömt ta lunch idag igen... 😠 Otur... 😏 Tja, har man tur i kärlek och spel så får man väl ha otur i mat eller nåt... 😳 Tja, har man tur i mat och otur i kärlek får man nog spel ändå...
Eternal Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Blåhallon? Vilka grejer det finns... Häromveckan såg jag röda päron... Jävla klimatförändringar. Växthuseffekten.
Eternal Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Fan! Har glömt ta lunch idag igen... 😠 Otur... 😏 Tja, har man tur i kärlek och spel så får man väl ha otur i mat eller nåt... 😳 Tja, har man tur i mat och otur i kärlek får man nog spel ändå... Har man otur i spel, mat och kärlek får man tur i musik istället. Så tror jag det är!
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 (redigerat) Fan! Har glömt ta lunch idag igen... 😳 Otur... 😏 Tja, har man tur i kärlek och spel så får man väl ha otur i mat eller nåt... 😳 Tja, har man tur i mat och otur i kärlek får man nog spel ändå... Har man otur i spel, mat och kärlek får man tur i musik istället. Så tror jag det är! Får man spel om man har otur på uppkörningen? 😠 Edit: o Redigerat 24 januari 2006 av Gote
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Kompakt. Där sa du någe 😏 Skall lägga upp en loop snart...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag Sådär ja. Det blev lite djupare nu. Jag älskar den här.
mornel Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag Sådär ja. Det blev lite djupare nu. Jag älskar den här. Djupt 😏
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag Sådär ja. Det blev lite djupare nu. Jag älskar den här. Snyggt! 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Kul! 😎 Om några dagar kommer nog det där vara en bra låt!
Gote Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Kul! 🙂 Om några dagar kommer nog det där vara en bra låt! Och om några månader kommer det att vara en stor hit!! 😎
Recommended Posts