Pazo Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Men du Pazo för fasiken. DU har ju Paint i din dator. Det som följer med Operativsystemet.... Ska jag behöva tänka åt dig oxå? 😳 🤪 Men det kanske är lite väl för enkelt. Fan ska du behöva tänka åt mig eller? 😱🤪 😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Är Jill Johnsson snygg? 🤪 Nej, inte det minsta. Nej precis... eller hur... 😱 Va? 😲 Är du ironisk eller tycker du att hon INTE är snygg... 😳 Fattar ingenting... 🤪 Jag tror VDS är född i farstun 😛 Hon är skitsnygg. Grahn, Marcus, Pazo - 1 VDS - 0 Nu skrev du det där väldigt konstigt 😛 Grahn, Marcus, Pazo 1 - VDS 0
Pazo Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Är Jill Johnsson snygg? 🤪 Nej, inte det minsta. Nej precis... eller hur... 😱 Va? 😲 Är du ironisk eller tycker du att hon INTE är snygg... 😳 Fattar ingenting... 🤪 Jag tror VDS är född i farstun 😛 Hon är skitsnygg. Grahn, Marcus, Pazo - 1 VDS - 0 Nu skrev du det där väldigt konstigt 😛 Grahn, Marcus, Pazo 1 - VDS 0
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Jag har tydligen för många, vill du köpa några? 5,90:- EDIT: Jag kan skicka till Norrland. Men du betalar frakten, Grahn. Redigerat 23 januari 2006 av MarcusRombo
Pazo Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Jag har tydligen för många, vill du köpa några? 5,90:- EDIT: Jag kan skicka till Norrland. Men du betalar frakten, Grahn. Jag har 60 spånn.. kan köpa tio då? 🤪
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 What if everything around youIsn't quite as it seems? What if all the world you used to know Is an elaborate dream? And if you look at your reflection Is it all you want it to be? What if you could look right through the cracks Would you find yourself, find yourself afraid to see?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Jag har tydligen för många, vill du köpa några? 5,90:- EDIT: Jag kan skicka till Norrland. Men du betalar frakten, Grahn. Jag har 60 spånn.. kan köpa tio då? 🤪 Nej, tyvärr. Men du kan få bjuda på en kebabtallrik om du vill!
Pazo Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 PAZO! VCW VicMan's Photo Editor 7.82 Det här är vad du söker...tror jag. Det är gratis dessutom. 😆 Jag tankade iof ner ett innan... men jag kan testa båda!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Glöm det Pazo. Det funkar inte.
musik (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 ...stafettsagan är död... ...i övermorgon är det onsdag...brorsans band APTB ligger på Topplistan ännu på Radion med låten Stand. 2:a, 5:a, 4:a, 4:a. Starkt. Rösta före onsdag, eller skicka in egna låtar! 😆 :musik
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Godnatt! Godnatt. & tack för senast.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Rösta före onsdag, eller skicka in egna låtar! Vadå? Måste man välja?
Pazo Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Glöm det Pazo. Det funkar inte. 😕 Ska du kommer till stockholm förresten?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Glöm det Pazo. Det funkar inte. 😕 Ska du kommer till stockholm förresten? Inte den här gången... Men förr eller senare måste jag hälsa på mina föräldrar, så ni får samlas igen.
Pazo Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Jag vill ha tjejkompisar att umgås med!! Glöm det Pazo. Det funkar inte. 😕 Ska du kommer till stockholm förresten? Inte den här gången... Men förr eller senare måste jag hälsa på mina föräldrar, så ni får samlas igen. Oke. synd... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Jag blev just sjukt jävla sugen på mini techno.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Jag blev just sjukt jävla sugen på mini techno. Haha! Daaaamn, det här blev bra. Lägger upp strax.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 (redigerat) Vill ni veta vad som händer när en trött Marcus Rombo ska göra mini-tech i Reason klockan 2 på natten, för att sedan arrangera det live rakt in i Wavelab? Då läser ni rätt inlägg. Your browser does not support the HTML5 audio tag hittar ni resultatet (huvudkicken är lite för hård). OBS! Trummsolo ingår. EDIT: Rombo is eine das kleine tyskt namn. Redigerat 24 januari 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Näe fan. Nu blev det för mycket. Natti!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Vill ni veta vad som händer när en trött Marcus Rombo ska göra mini-tech i Reason klockan 2 på natten, för att sedan arrangera det live rakt in i Wavelab? Då läser ni rätt inlägg. Your browser does not support the HTML5 audio tag hittar ni resultatet (huvudkicken är lite för hård). OBS! Trummsolo ingår. EDIT: Rombo is eine das kleine tyskt namn. Tänkte bara se till så den där posten hamnade på denna sida också...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Alltså, det blev ju inte så mycket tech ju. Jag känner deep här. Och så minimalt blev det inte heller.
Recommended Posts