Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat
😄  😏  😮  😄  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆  😆 :lol:  😆  😆  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol: :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

;)

Oj va många! :lol:

Då kör vi igen då!

Postat
Sisådärja

Gör inte om det... 😄

😏

Den fick mig faktiskt till att skratta på riktigt.. 😮

Vet inte varför... *går och lägger sig* (Let's Lunar!)

Postat
😄😏😮😄😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😆 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Annars

Postat (redigerat)
Tur att man bor i stan

Jo, går åt mycket el för de som bor på landsbygden och måste beama sig till arbetsplatsen...

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)
Weeeeeeeeeeeee, äpplen har jag ju..  😆

😏😮

Bloddy hell, fel... skulle ju citera Grahn...

Tur att man bor i stan

Word... 😄

Excel... yrd.gif

😄 <-- sådär!

Redigerat av Pico
Postat
där är en snutt som jag pillat ihop imorse. 14 sekunder blipp blopp.

Lyssna eller så kommer jag och käkar upp er....

😄😏

Svängig bas!

Postat

😄😮

För din hälsas skull lyssnade jag... 😏

Mysigt! 😄

Postat

😄  😮

För din hälsas skull lyssnade jag... 😏

Mysigt! 😄

Precis.. även skräpmaten kan ju vara bättre eller sämre.. 😆

Postat

Jag har kommit på att det egentligen är bättre att börja tidigare på dagen än kl. 14.10 som jag gör idag.

Tiden fram till lektionen blir ju nästan bara en väntan.. Inte mycket vettigt som blir gjort. 😄

Postat
Tack ska ni ha förexten! Ska pilla dit en kompguitar oxå och göra den längre och pilla dit lite mer blipp blopp och fetmaxa basdunket och Limita upp nivån till näradödenupplevelse och så vidare...

😄

Se så, sitt inte här o snacka... jobba vidare nu! 😏

Postat
Tack ska ni ha förexten! Ska pilla dit en kompguitar oxå och göra den längre och pilla dit lite mer blipp blopp och fetmaxa basdunket och Limita upp nivån till näradödenupplevelse och så vidare...

😏

Se så, sitt inte här o snacka... jobba vidare nu! 😮

Se så, sitt inte här o snacka... jobba vidare nu! 😄

Postat

😮

Äsch, håll klaffen pårig.. 😏

Jag skall snart bege mig till bussen... eller, näe, om en timme lite drygt.

Postat

🙂

Se så, sitt inte här o snacka... jobba vidare nu! 😆

Se så, sitt inte här o snack... jo....eh...Va jag? 😉

Näe jag vet inte... vadå? 😉

Postat
Fan va länge sen man hört The Who förresten! 😆😉

<--- Lyssnar på världens bästa HC-band genom tiderna! 😉

(Youth of Today)

Postat

🙂

Se så, sitt inte här o snacka... jobba vidare nu! 😆

Se så, sitt inte här o snack... jo....eh...Va jag? 😉

Sitt inte här och... eh...

Nänä! Won't get fooled again... 😉

Postat

Jag lyssnar inte världens bästa HC-band

Postat (redigerat)
Jag lyssnar inte världens bästa HC-band

"Jag lyssnar inte" låter lite punkigt... 😆

Vet inte vad du vill ha sagt dock, tappat ett komma, tappat ett "på" eller

njuter du av att göra en stackars västerbottning förvirrad?

(Tippar på det sista)

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.