Pedda P Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 I serien freak: Jag ligger i sängen med laptopen i mitt knä och kollar in studio forum. 😄 Freak del två: Och jag är avundsjuk... 😄 Freak del 3: Hoho jag bor i Lappland å har en Lapptopp Jåmenvisst. Edit: Stavfel Förklara det där med Lappland/Västerbotten för mig Grahn... de "överlappar" ju varandra. 🙂😎 Lapp-in-kulta 😛😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 I serien freak: Jag ligger i sängen med laptopen i mitt knä och kollar in studio forum. 😄 Freak del två: Och jag är avundsjuk... 😛 Freak del 3: Hoho jag bor i Lappland å har en Lapptopp Jåmenvisst. Edit: Stavfel jåmenvisst! 🙂😄😄😎
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 tanken slog mig att man kanske skall få denna tråd med i gunies rekordbok ... Världens längsta tråd på ett forum...😛 vorre lite coolt Hehe... ja, lite faktiskt! 🙂
ThomasJ Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 tanken slog mig att man kanske skall få denna tråd med i gunies rekordbok ... Världens längsta tråd på ett forum...😛 vorre lite coolt Hehe... ja, lite faktiskt! 🙂 vem åtar sig jobbet att ringa den där gubben med den roliga muchan?
Pedda P Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 tanken slog mig att man kanske skall få denna tråd med i gunies rekordbok ... Världens längsta tråd på ett forum...🙂 vorre lite coolt Hehe... ja, lite faktiskt! 😄 vem åtar sig jobbet att ringa den där gubben med den roliga muchan? Paul Sr.....?? 😛
Tilly Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 wazzzaa people! Morn morn! morn? 🙂 😄 Det är ju dags för att sova snart... 😛
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Nej fan, kanske man skall ta och kasta in handduken...
Tilly Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 jag ska snart ta fram handduken, ska ta mig en dusch! 😛
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 tanken slog mig att man kanske skall få denna tråd med i gunies rekordbok ... Världens längsta tråd på ett forum...😆 vorre lite coolt Hehe... ja, lite faktiskt! 😆 vem åtar sig jobbet att ringa den där gubben med den roliga muchan? Paul Sr.....?? 😆 Vad heter karln med den roliga snorbromsen?
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 tanken slog mig att man kanske skall få denna tråd med i gunies rekordbok ... Världens längsta tråd på ett forum...😆 vorre lite coolt Hehe... ja, lite faktiskt! 😆 vem åtar sig jobbet att ringa den där gubben med den roliga muchan? Med tanke på att vi inte är sveriges längsta så blir det nog svårt 😆
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det var lärorikt Grahn. Och med det fortsätter du plocka poäng hos mig! *Eternal is in love*
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Jag spelade bara master of puppets på gitarr... slutade nu 😆
Linus Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Funderar på att se på the constant gardener nu På Pazos nattbio AB kanske? 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Ida tipsade mig om en jättebra låt idag. Har lyssnat på den typ 20 gånger i streck nu. Nine Inch Nails - Right where it belongs Säg inget till mina deep-polare bara.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Funderar på att se på the constant gardener nu På Pazos nattbio AB kanske? 😆 Precis! 😆 Fast inte AB. Än.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Nu har jag blottat mig totalt i den där synd-tråden.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Ibland är jag bara sååå jävla rolig. Kolla min kommentar här. Det där med talet förstår ni om ni kollar längst ner. Typ.
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Ibland är jag bara sååå jävla rolig. Kolla min kommentar här. Det där med talet förstår ni om ni kollar längst ner. Typ.
mornel Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Funderar på att se på the constant gardener nu Bra val!
Linus Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Godkväll! Just hemkommen från en krogvända i Malmö med Danny. 🙂 Tänkte bara kika in och säga godnatt! Träffade du Danny? 🙂 Hur är han!?! hihi 😱 Yeah, skön kille! Det var kul att ses! 🙂 Vi får se om det kanske kommer upp bilder om ett tag... 🙂 GEE!!! 🙂 🙂
Danabacken Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Godkväll! Just hemkommen från en krogvända i Malmö med Danny. 🙂 Tänkte bara kika in och säga godnatt! Träffade du Danny? 🙂 Hur är han!?! hihi 😱 Yeah, skön kille! Det var kul att ses! 🙂 Vi får se om det kanske kommer upp bilder om ett tag... 🙂 GEE!!! 🙂 🙂 🙂 söta ni e!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Godkväll! Just hemkommen från en krogvända i Malmö med Danny. 🙂 Tänkte bara kika in och säga godnatt! Träffade du Danny? 🙂 Hur är han!?! hihi 😱 Yeah, skön kille! Det var kul att ses! 🙂 Vi får se om det kanske kommer upp bilder om ett tag... 🙂 GEE!!! 🙂 🙂 Damn, du är såååå lik Linus! Alltså, för 2 sek sedan var jag på väg att fråga vart du hade filten!
Linus Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Damn, du är såååå lik Linus! Alltså, för 2 sek sedan var jag på väg att fråga vart du hade filten! I händerna såklart! 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 http://flamboyant-hottie.weldion.org/2006/...rax-utanfr.html
Recommended Posts