Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Jag vill inte känna vissa känslor jag gör nu 😉 Inte jag heller... Hatar när man inte kan styra över det... mmm. precis... Har verkligen försökt styra bort dem nu under två veckor! men fan va dåligt de går! 🙂 Det går inte. Don't fight it, det blir bara värre.
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Jag vill inte känna vissa känslor jag gör nu 😉 Inte jag heller... Hatar när man inte kan styra över det... mmm. precis... Har verkligen försökt styra bort dem nu under två veckor! men fan va dåligt de går! 🙂 Hang in there! Det är inte omöjligt att "jobba bort" ett sinnestillstånd.. (Vilket är det du beskriver, en känsla är mer en impuls) 🙂 Edit: När jag läste Dannys post kände jag att jag ville förtydliga. Med "jobba bort" menar jag inte att förtränga.. 😄 "Jobba sig ur" kanske är en bättre formulering. Redigerat 22 januari 2006 av Pico
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Jag vill inte känna vissa känslor jag gör nu 😉 Inte jag heller... Hatar när man inte kan styra över det... mmm. precis... Har verkligen försökt styra bort dem nu under två veckor! men fan va dåligt de går! 🙂 Hang in there! Det är inte omöjligt att "jobba bort" ett sinnestillstånd.. (Vilket är det du beskriver, en känsla är mer en impuls) 🙂 Edit: När jag läste Dannys post kände jag att jag ville förtydliga. Med "jobba bort" menar jag inte att förtränga.. 😄 Nej det är inte omöjligt. Men är bättre att bli vän men sitt sinnestillstånd, även om man hatar det. Redigerat 22 januari 2006 av Danny Cort
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Jag vill inte känna vissa känslor jag gör nu 😉 Inte jag heller... Hatar när man inte kan styra över det... mmm. precis... Har verkligen försökt styra bort dem nu under två veckor! men fan va dåligt de går! 🙂 Det går inte. Don't fight it, det blir bara värre. haha... Började precis acceptera allt för två dar sen... får se vart de går..
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Skönt med lite terapi här osså:😉 That's what nerds are for! 🙂
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Jag vill inte känna vissa känslor jag gör nu 😉 Inte jag heller... Hatar när man inte kan styra över det... mmm. precis... Har verkligen försökt styra bort dem nu under två veckor! men fan va dåligt de går! 🙂 Hang in there! Det är inte omöjligt att "jobba bort" ett sinnestillstånd.. (Vilket är det du beskriver, en känsla är mer en impuls) 😄 Edit: När jag läste Dannys post kände jag att jag ville förtydliga. Med "jobba bort" menar jag inte att förtränga.. 🙂 Nej det är inte omöjligt. Men är bättre att bli vän men sitt sinnestillstånd, även om man hatar det. 🙂 thx 🙂
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Jag vill inte känna vissa känslor jag gör nu 😉 Inte jag heller... Hatar när man inte kan styra över det... mmm. precis... Har verkligen försökt styra bort dem nu under två veckor! men fan va dåligt de går! 🙂 Hang in there! Det är inte omöjligt att "jobba bort" ett sinnestillstånd.. (Vilket är det du beskriver, en känsla är mer en impuls) 🙂 Edit: När jag läste Dannys post kände jag att jag ville förtydliga. Med "jobba bort" menar jag inte att förtränga.. 😄 Nej det är inte omöjligt. Men är bättre att bli vän men sitt sinnestillstånd, även om man hatar det. Jepp... ett "radikalt accepterande" kan vara enda utvägen ibland.
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) 😉 HAHAHA! Jag fick 1600... Så kul trodde jag inte det skulle va!!! Redigerat 22 januari 2006 av Eternal
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) 😉🙂🙂😄 !!! Fucking! hamnar alltid på andraplats! Redigerat 22 januari 2006 av Pazo
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 ...är man däremot sur och bänd då får man faan gå och lägga sig. Piss o gå isäng!
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 😉🙂🙂😄 !!! Fucking! hamnar alltid på andraplats! menade du wtf?
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 🙂 HAHAHA! Jag fick 1600... Så kul trodde jag inte det skulle va!!! Det var det inte heller... inte för mig ivarjefall! 😉🙂
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 ...är man däremot sur och bänd då får man faan gå och lägga sig. Piss o gå isäng! Min metod! 😉
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 😉 🙂 🙂 😄 !!! Fucking! hamnar alltid på andraplats! menade du wtf? nej... tryckte knappar på måfå för att försöka få seidan...
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Snart dags att lägga sig! Jepp, skall upp tidigit imorgon... har lektion kl. 14.10 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 haha.. satt just o kika efter en 303a .. lusstigt! Företsen har hört att den först andvändes i dansband(inte modern dans)😆 Är rädd att dansbandsmusik inte fanns när 303an kom.
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 haha.. satt just o kika efter en 303a .. lusstigt! Företsen har hört att den först andvändes i dansband(inte modern dans)😛 Är rädd att dansbandsmusik inte fanns när 303an kom. Nu fattar jag ingenting 😆 Träskalle! 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 haha.. satt just o kika efter en 303a .. lusstigt! Företsen har hört att den först andvändes i dansband(inte modern dans)😆 Är rädd att dansbandsmusik inte fanns när 303an kom. Dansbandsmusik har alltid funnnits... Stcks and stones.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) haha.. satt just o kika efter en 303a .. lusstigt! Företsen har hört att den först andvändes i dansband(inte modern dans)😛 Är rädd att dansbandsmusik inte fanns när 303an kom. Nu fattar jag ingenting 😆 Har vi någon dansbandshistoriker här? EDIT: Det hade vi visst 😄 Redigerat 22 januari 2006 av MarcusRombo
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 haha.. satt just o kika efter en 303a .. lusstigt! Företsen har hört att den först andvändes i dansband(inte modern dans)😛 Är rädd att dansbandsmusik inte fanns när 303an kom. Nu fattar jag ingenting 😆 Har vi någon dansbandshistoriker här? Dansbandshistoria
Recommended Posts