Pedda P Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Tord gillar nog denna bild.. 😱 Hon till vänster duger ju faktiskt 😱 japp.......de e ju lite asymetriskt på vänsterkanten!?!? 😱
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det behövs fler tjejer på det här forumet som kan ryta till lite när ni blir såhär. Näää 😱
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 😱 😱 Du vet att Leo och jag vet var du bor och vilket nummer du har! så försök inte att gömma dig för oss fredagen den 3/2...Annars! 😱 Precis, Marcus! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det behövs fler tjejer på det här forumet som kan ryta till lite när ni blir såhär. Näää 😱 Jooo 😱
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det behövs fler tjejer på det här forumet som kan ryta till lite när ni blir såhär. Näää 😆 Jooo 😱 😱 😱
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Vad är detta för någon vidrig porr man möts av!? OLSBERG! OLSBERG!
mornel Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Säg det med en smiley, eller med en glimt i ögonvrån.
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Vad är detta för någon vidrig porr man möts av!? OLSBERG! OLSBERG! Vidrig..? 😳
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Säg det med en smiley, eller med en glimt i ögonvrån. Beror väl på vilken innebörd det jag skriver ska ha?
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Säg det med en smiley, eller med en glimt i ögonvrån. Beror väl på vilken innebörd det jag skriver ska ha? Nederbörd kom jag att tänka på.... 😆😆😆😆😆😆😆😳 "Dagens bästa humor...eh...nähepp." 😆😆😆
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Längsta tråden + Poker = Perfekt att läsa här när man väntar på någon seg jävel som försöker bestämma sig om han skall syna eller inte... 😳
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Längsta tråden + Poker = Perfekt att läsa här när man väntar på någon seg jävel som försöker bestämma sig om han skall syna eller inte... 😳 Du är fast i pokerträsket med allt vad det innebär. Lösa relationer, pengaproblem och brottslighet. 😆
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Längsta tråden + Poker = Perfekt att läsa här när man väntar på någon seg jävel som försöker bestämma sig om han skall syna eller inte... 😳 Du är fast i pokerträsket med allt vad det innebär. Lösa relationer, pengaproblem och brottslighet. 😆 Jepp, tänkte råna banken imorgon... skaru me?
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Orkar fan inte gå ut och gräva fram biljävulen... Du skall vara glad att du har en bil som du kan gräva fram... Och det har ju jag också men inget körkort kom jag på 😳
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Längsta tråden + Poker = Perfekt att läsa här när man väntar på någon seg jävel som försöker bestämma sig om han skall syna eller inte... 😳 Du är fast i pokerträsket med allt vad det innebär. Lösa relationer, pengaproblem och brottslighet. 😆 Jepp, tänkte råna banken imorgon... skaru me? Ja, varför inte... Jag kan vara driver. Ska man ändå råna en bank kan man lika väl köra utan körkort också.
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Längsta tråden + Poker = Perfekt att läsa här när man väntar på någon seg jävel som försöker bestämma sig om han skall syna eller inte... 😳 Du är fast i pokerträsket med allt vad det innebär. Lösa relationer, pengaproblem och brottslighet. 😆 Jepp, tänkte råna banken imorgon... skaru me? Ja, varför inte... Jag kan vara driver. Ska man ändå råna en bank kan man lika väl köra utan körkort också. Kanon!
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Yeah! Eller föresten.. Klart jag har sett att du länkar till de där fräna utryckssymbolerna. Men vore inte det en rolig grej? Att alla veteranerna faktiskt fick fler smilies och mer fonts.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Säg det med en smiley, eller med en glimt i ögonvrån. Beror väl på vilken innebörd det jag skriver ska ha? Nederbörd kom jag att tänka på.... 😆😆😆😆😆😆😆😳 "Dagens bästa humor...eh...nähepp." 😆
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 😆 Du är min hjälte Grahn. 😳😆😆 Visst är han söt, Eternal 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Farsan sitter där nere och lyssnar på någe intressatn just nu. Weather report hette dom tror jag. Låter som vit blues. Eller nåt. (har ingen aning om hur blues låter egentligen)
Recommended Posts