musik (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hej! Nån av er som blev skjuten till döds i Malmö inatt? 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hej! Ja, Pazo, god morgon får man väl säga... Blev ingen vidare sömn inatt. Och det berodde inte på massage eller annat, utan på att luften var så dj**la torr i rummet. Vad göra åt det? Tänkte ju köpa en gitarr snart. Den lär spricka... 😉 :musik
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hej! Ja, Pazo, god morgon får man väl säga... Blev ingen vidare sömn inatt. Och det berodde inte på massage eller annat, utan på att luften var så dj**la torr i rummet. Vad göra åt det? Tänkte ju köpa en gitarr snart. Den lär spricka... 😉 :musik Luftfuktare? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hej! Ska ha hunnit både träna och städa vid det här laget. Har bara hunnit dricka havremust med clementin. Och städa lite. Nu ska jag göra fisksallad. Träna. Göra mig i ordning kroppsligen. Och hasta till jobbet... 😉 Minus 10 grader//:musik
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Fyfan va bra låten är!! Och jag fick inte fucking se den igår!! JÄvla skit!! 😉 !!!
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 havremust med clementin. fisksallad 😉 Snackar vi tonfisk eller typ en blöt slemmig torsk? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 ...vet inte...får kolla kylen... *kollar i kylen hur det ligger till på den avdelningen* ...får bli tonfisk & musslor. 😉 :musik
mornel Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 hehe. Gissa vem som precis blev veteran? 😉 Grattis!
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hur gör vi Pico? 😉 Måste veva igång den andra burken...
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hur gör vi Pico? 😉 Måste veva igång den andra burken... hehe oke.. Samma adress som igår?
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Hur gör vi Pico? 🙂 Vad ska ni göra? 😆 Pazo reparerar mina misstag... 😆 (Dvs, när han väl har tagit emot filerna deletar han dem) 😉 Redigerat 22 januari 2006 av Pico
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Hur gör vi Pico? 😉 Måste veva igång den andra burken... hehe oke.. Samma adress som igår? Jepp, dröjer en minut dock.. Ok, done! Redigerat 22 januari 2006 av Pico
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hur gör vi Pico? 😆 Vad ska ni göra? 😆 Pazo reparerar mina misstag... 😆 (Dvs, när han väl har tagit emot filerna deletar han dem) 😉 🙂
mornel Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Hur gör vi Pico? 😆 Vad ska ni göra? 😆 Pazo reparerar mina misstag... 😆 (Dvs, när han väl har tagit emot filerna deletar han dem) 😉 🙂
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Denna jävla huvudvärk... 😠 För lite kaffe? Druckit mängda nu... Testa med Treo? Done that... Kraftiga väderomslag? Vet inte hur man behandlar den...
mornel Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Denna jävla huvudvärk... 😠 För lite kaffe? Druckit mängda nu... Testa med Treo? Done that... Kraftiga väderomslag? Vet inte hur man behandlar den... Det kanske är just för att du druckit mängder med kaffe som du har ont..? 😆 Jag skulle rekommendera ett par glas vatten och en promenad, det brukar hjälpa mig. Även om det är såhär kallt ute och du inte är törstig.
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Denna jävla huvudvärk... 😠 För lite kaffe? Druckit mängda nu... Testa med Treo? Done that... Kraftiga väderomslag? Vet inte hur man behandlar den... Det kanske är just för att du druckit mängder med kaffe som du har ont..? 😆 Jag skulle rekommendera ett par glas vatten och en promenad, det brukar hjälpa mig. Även om det är såhär kallt ute och du inte är törstig. Jag dricker mycket vätska också, inte bara vätskedrivande... 😆 Jag är lur på att det har med vädret att göra, alternativt att jag fick första koppen kaffe senare än vanligt. Typ kl. 10 istället för 6, då brukar det bli svårt att justera.. 😆
mornel Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Denna jävla huvudvärk... 😠 För lite kaffe? Druckit mängda nu... Testa med Treo? Done that... Kraftiga väderomslag? Vet inte hur man behandlar den... Det kanske är just för att du druckit mängder med kaffe som du har ont..? 😆 Jag skulle rekommendera ett par glas vatten och en promenad, det brukar hjälpa mig. Även om det är såhär kallt ute och du inte är törstig. Jag dricker mycket vätska också, inte bara vätskedrivande... 😆 Jag är lur på att det har med vädret att göra, alternativt att jag fick första koppen kaffe senare än vanligt. Typ kl. 10 istället för 6, då brukar det bli svårt att justera.. 😆 Ja, vädret kan sannerligen få huvudet att bulta. Men har du testat promenaden? Lite kyla och frisk luft hjälper ofta mig.
Pico Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Denna jävla huvudvärk... 😠 För lite kaffe? Druckit mängda nu... Testa med Treo? Done that... Kraftiga väderomslag? Vet inte hur man behandlar den... Det kanske är just för att du druckit mängder med kaffe som du har ont..? 😆 Jag skulle rekommendera ett par glas vatten och en promenad, det brukar hjälpa mig. Även om det är såhär kallt ute och du inte är törstig. Jag dricker mycket vätska också, inte bara vätskedrivande... 😄 Jag är lur på att det har med vädret att göra, alternativt att jag fick första koppen kaffe senare än vanligt. Typ kl. 10 istället för 6, då brukar det bli svårt att justera.. 😄 Ja, vädret kan sannerligen få huvudet att bulta. Men har du testat promenaden? Lite kyla och frisk luft hjälper ofta mig. Har du inget mindre ansträngande förslag? 😆 Inte spec. kallt som sagt, men det yr snö... jobbigt. 😆
Recommended Posts