Eternal Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Osannolikt fruktigt Det är han som pratar i Insider blandannat. Han har en bra och kraftig röst. Apropå ingenting.
Eternal Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😆 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😆 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😄 Jao, det blir det alldeles säkert. Som sagt, själv dricker jag kaffe istället. Det har funkat bra so far. Inte snusat på några dagar, och har druckit massa kaffe. har tagit några cigg också.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😆 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😄 Jao, det blir det alldeles säkert. Som sagt, själv dricker jag kaffe istället. Det har funkat bra so far. Inte snusat på några dagar, och har druckit massa kaffe. har tagit några cigg också. 🙂😄😎 Det är faktiskt sjukt skönt. Dricker MYCKET kaffe. Så jag går runt och är lite kaffe-hög mest hela tiden 😛
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😄 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😎 Jao, det blir det alldeles säkert. Som sagt, själv dricker jag kaffe istället. Det har funkat bra so far. Inte snusat på några dagar, och har druckit massa kaffe. har tagit några cigg också. 😛😄🙂 Det är faktiskt sjukt skönt. Dricker MYCKET kaffe. Så jag går runt och är lite kaffe-hög mest hela tiden 😄 Samma här, dock i kombination med snus... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😄 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😎 Jao, det blir det alldeles säkert. Som sagt, själv dricker jag kaffe istället. Det har funkat bra so far. Inte snusat på några dagar, och har druckit massa kaffe. har tagit några cigg också. 😛😄🙂 Det är faktiskt sjukt skönt. Dricker MYCKET kaffe. Så jag går runt och är lite kaffe-hög mest hela tiden 😄 Samma här, dock i kombination med snus... 😆 😄😄😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Nej grabbar, nu sticker jag! Ska till familjen Magnusson och umgås! Ciao!
Dark Of Light Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😆 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😄 Äh jag tycker att tuggummi tipset suger, det blir så kletigt under läppen. 😎
Dark Of Light Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Vete fan om kaffe grejen är så mycket bättre heller, det rinner och sånt. Finns det portionskaffe? 😄
Odels_tant Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😱 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😱 Äh jag tycker att tuggummi tipset suger, det blir så kletigt under läppen. 😄 AAH tänkte inte på det... 😏 Plåster funkar bra 😄 /L
Dark Of Light Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😱 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😱 Äh jag tycker att tuggummi tipset suger, det blir så kletigt under läppen. 😄 AAH tänkte inte på det... 😏 Plåster funkar bra 😄 /L Kaffeplåster. Ja djävlar vad de hittar på de där japanerna! 😄
Arin (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 😱 Jag har också tänkt tanken att sluta snusa och börja med nikotintuggummi. Den främsta orsaken till en nolltolerans till snus är priset. Alltså att det kostar för mycket i månaden. Det går inte att motivera. Men tänk om man instället blir beroende av tuggummi? Blir nästan dyrare det kan jag tro! 😄 Äh jag tycker att tuggummi tipset suger, det blir så kletigt under läppen. 😄 AAH tänkte inte på det... 😏 Plåster funkar bra 😄 /L Kaffeplåster. Ja djävlar vad de hittar på de där japanerna! 😄 Under läppen? 😱 Nej Nej under foten...
Eternal Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Känns inte så manligt med plåster. Beror väl kanske var man sätter det? 😄
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Fick inte se tiger lou 🙂 !!!! Stog i kön ett bra tag. sen kommer en vakt och säger att det är fullt!
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Fick inte se tiger lou 🙂 !!!! Stog i kön ett bra tag. sen kommer en vakt och säger att det är fullt! Neeeej äre sant? JAAA!!
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Fick inte se tiger lou 🙂 !!!! Stog i kön ett bra tag. sen kommer en vakt och säger att det är fullt! Neeeej äre sant? JAAA!!
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 8 inlägg sen är jag veteran 🙂 Fast jag tar nog dem imorgon.. vill sova nu tror jag
Pluffo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 8 inlägg sen är jag veteran 🙂Fast jag tar nog dem imorgon.. vill sova nu tror jag HAHAHAHA! Allvarligt talat...
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 ALLTSÅ FYAANN!!!! 🙂 Tiger Lou - The loyal FYFAN VILKEN BRA LÅT!!!! Äkligt bra producerad och gjord också... Och jag fick inte se den ikväll 😮
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 8 inlägg sen är jag veteran 😮Fast jag tar nog dem imorgon.. vill sova nu tror jag HAHAHAHA! Allvarligt talat... Vadå? 🙂 Menar du att jag ska ta dem ikväll? Behöver väl bara kommentera 8 låtar på demoförumet... men orkar jag?
Recommended Posts