ViktorDenStore Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 hehe... jag tankar i 800kb/s från Pico 😉 😉
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips: När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden.
ViktorDenStore Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Nä ni myspöjk's , its time for me to säg hej doue! 😉 Bajs bajs, smek smek, kyss kyss, pök pök, taffs taffs, knulligull... eran porrpöjk! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 hehe... jag tankar i 800kb/s från Pico 😉 Fast han bor i världens andra ände?! 😉
ViktorDenStore Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. 😉
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Nä ni myspöjk's , its time for me to säg hej doue! 😉 Bajs bajs, smek smek, kyss kyss, pök pök, taffs taffs, knulligull... eran porrpöjk! 😉
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 hehe... jag tankar i 800kb/s från Pico 😆 Fast han bor i världens andra ände?! 😉 Ja precis! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Nä ni myspöjk's , its time for me to säg hej doue! 😉 Bajs bajs, smek smek, kyss kyss, pök pök, taffs taffs, knulligull... eran porrpöjk! 😉 Bögporr?
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 (redigerat) Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. Det var väl inte riktat mot mig va? 😉 Hur gör man om man hatar alla skivor då? 😉 Redigerat 21 januari 2006 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. Det var väl inte riktat mot mig va? 😆 Hur gör man om man hatar alla skivor då? 😉 😆
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. Det var väl inte riktat mot mig va? 😆 Hur gör man om man hatar alla skivor då? 😉 Ja du har väl märkt hur man gör då 😉 haha 😆
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. Det var väl inte riktat mot mig va? 😆 Hur gör man om man hatar alla skivor då? 😉 Ja du har väl märkt hur man gör då 😉 haha 😆 HAHA! 😉
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. Det var väl inte riktat mot mig va? 😆 Hur gör man om man hatar alla skivor då? 😉 Ja du har väl märkt hur man gör då 😉 haha 😆 ...annars kan man bara lägga på en kompressor så blir det bra. Nejdå... jag går lätt vilse med vad jag än använder... 😉
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tiger Lou spelar här i uppsala ikväll De var ju faktiskt inte dåliga...Tittar på videorna de har lagt ut på sin sida. Nu funderar jag nästan att gå 😆
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dagens ljudbög tips:När det gäller mixning och mastring och alt såntdär. Det är faktiskt inte så svårt. Det är bara att skruva på måfa till man tycker det låter bättre. Vet man inte vad man skruvar på så är det bara att testa att skruva upp "den ratten/spaken" till max/min och se vad som händer. Man ska också lära sig att lyssna efter "bra ljud". Jämför med skivor som du tycker låter bra och se ifall du når upp till dn standraden. Det var väl inte riktat mot mig va? 😆 Hur gör man om man hatar alla skivor då? 😉 Ja du har väl märkt hur man gör då 😉 haha 😉 ...annars kan man bara lägga på en kompressor så blir det bra. Nejdå... jag går lätt vilse med vad jag än använder... 🙁 Det finns presets som exempel: Skitmycket bas som fan Poppa i en bilstereo med 6x9:or Spela mjukt för tjejen Sajd tjejning Pumpa å ståt Flat 😆 Jaha... så jag skall inte använda presetten: Fuckz0r it Upz0r d00d, U suck!!1! ? 😄
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Det började med att jag ville ha en liten pinne... ... sen blev det en till... ... och en till... ... nu gjorde jag just slut på en grogg... ... och sträcker mig efter whisky-flarran igen... Super framför datorn? 😆 Jag vill citera en klok man... "Jag har inget liv, så enkelt är det!" 😆
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tiger Lou - The Loyal FUCK VAD BRA LÅTEN VAR!! Nu funderar jag verkligen på att dra och se dem!! börjar spela vid 22. 40 spänn inträde för medlemmar i V-dala nation 😆
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tiger Lou - The Loyal FUCK VAD BRA LÅTEN VAR!! Nu funderar jag verkligen på att dra och se dem!! börjar spela vid 22. 40 spänn inträde för medlemmar i V-dala nation 😆 40 spänn är ju gratis!
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tiger Lou - The Loyal FUCK VAD BRA LÅTEN VAR!! Nu funderar jag verkligen på att dra och se dem!! börjar spela vid 22. 40 spänn inträde för medlemmar i V-dala nation 😆 40 spänn är ju gratis! Precis! det är inte mkt som stoppar mig från att gå 😆
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Dusch!! Fårse om jag drar och ser Tiger Lou... Tjo!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tiger Lou spelar här i uppsala ikväll OMG! Gå för fan! 😆 Tiger lou är typ sååå bäst i hela världen.
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tiger Lou spelar här i uppsala ikväll OMG! Gå för fan! 😆 Tiger lou är typ sååå bäst i hela världen. höhö Macke!! woäää! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Sprutluder! slynhynda! 😆😆😉😉 Vilka jävla ord?! 😉
Recommended Posts