Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Danabacken hade snickrat ihop en skön truddilutt... 😏
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag dedär är ju karls låt. Fick den av honom igår 😎 Nej, det är hans remix 😆 Three 6 Mafias låt! 😄 Och jag hostar den åt honom. EDIT: Åt kalle alltså, inte Three 6 mafia 😏 jaja... VIktigpetter 😆
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Danabacken hade snickrat ihop en skön truddilutt... 😏 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Vem är Kalle? Kyaal här på forumet.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Det är kul att googla sina polare. Matte hade skrivit skumma saker i sjudagars gästbok. Sjudagar är en bilaga till Tuna Kuriren som är lite riktad mot yngre människor. Han hade skrivit(helt taget ur luften): alltså chicagoclub måste köra house. annars är det ingen chicagoclub. frankie knuckles osv Håller på att garva ihjäl mig
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 http://flamboyant-hottie.weldion.org/2006/...-stays-fly.html
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 http://flamboyant-hottie.weldion.org/2006/...-stays-fly.html 😄
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 (redigerat) Tja! 🙂 Va göres? Lyssnar på lite snuttar... blir inte så ofta jag gör klart hela låtar, men en massa snuttar har det blitt.. Fastnar i mixningen många gånger... 🙁 (Dvs, jag kanske gör låtarna klara, men inte slut-touchen) Redigerat 21 januari 2006 av Pico
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tja! 🙂 Va göres? Lyssnar på lite snuttar... blir inte så ofta jag gör klart hela låtar, men en massa snuttar har det blitt.. Fastnar i mixningen många gånger... 🙁 (Dvs, jag kanske gör låtarna klara, men inte slut-touchen) vilket program leker du i? 🙂
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tja! 🙂 Va göres? Lyssnar på lite snuttar... blir inte så ofta jag gör klart hela låtar, men en massa snuttar har det blitt.. Fastnar i mixningen många gånger... 🙁 (Dvs, jag kanske gör låtarna klara, men inte slut-touchen) vilket program leker du i? 🙂 Cubase
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tja! 🙂 Va göres? Lyssnar på lite snuttar... blir inte så ofta jag gör klart hela låtar, men en massa snuttar har det blitt.. Fastnar i mixningen många gånger... 🙂 (Dvs, jag kanske gör låtarna klara, men inte slut-touchen) vilket program leker du i? 🙂 Cubase oke... Hade du sagt reason hade jag velat testa att mixa. men jag kan/gillar inte Cubase så mkt att jag vill göra mixning i det... 🙂 Men har du varje individuellt spår i en wavfil så kan jag testa 🙁
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tja! 🙂 Va göres? Lyssnar på lite snuttar... blir inte så ofta jag gör klart hela låtar, men en massa snuttar har det blitt.. Fastnar i mixningen många gånger... 🙂 (Dvs, jag kanske gör låtarna klara, men inte slut-touchen) vilket program leker du i? 🙂 Cubase oke... Hade du sagt reason hade jag velat testa att mixa. men jag kan/gillar inte Cubase så mkt att jag vill göra mixning i det... 🙂 Men har du varje individuellt spår i en wavfil så kan jag testa 🙁 Eller så ger du mig tips? Har du ICQ eller nåt så man kan skicka filer? 🙂 Annars borde jag kunna exportera varje spår till egen wav.
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Tja! 🙂 Va göres? Lyssnar på lite snuttar... blir inte så ofta jag gör klart hela låtar, men en massa snuttar har det blitt.. Fastnar i mixningen många gånger... 🙂 (Dvs, jag kanske gör låtarna klara, men inte slut-touchen) vilket program leker du i? 🙂 Cubase oke... Hade du sagt reason hade jag velat testa att mixa. men jag kan/gillar inte Cubase så mkt att jag vill göra mixning i det... 🙂 Men har du varje individuellt spår i en wavfil så kan jag testa 🙁 Eller så ger du mig tips? Har du ICQ eller nåt så man kan skicka filer? 🙂 Annars borde jag kunna exportera varje spår till egen wav. Jag har msn och Dc++ 🙂 Blev faktiskt intresserad av att mixa nu ju! 🙂
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jag har inte msn, men jag kan kasta upp en DC-server temporärt..
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jag har inte msn, men jag kan kasta upp en DC-server temporärt.. 🙁 Varje spår utan effekter eller vad snackar vi om? 🙂
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jag har inte msn, men jag kan kasta upp en DC-server temporärt.. 🙁 Varje spår utan effekter eller vad snackar vi om? 🙂 Du skall få höra dem "kompletta". Vänta litt.. 🙂
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jag har inte msn, men jag kan kasta upp en DC-server temporärt.. 🙁 Varje spår utan effekter eller vad snackar vi om? 🙂 Du skall få höra dem "kompletta". Vänta litt.. 🙂 okey 🙂
Pico Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Har DC-serverprogget på andra datorn.. måste starta upp den.
Pazo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Har DC-serverprogget på andra datorn.. måste starta upp den. hö hö 🙁
Recommended Posts