Pluffo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Släng skiten. Köp PC. Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Apropå SNUSK: Jag hörde på en gammal låt på en kassett som en kompis skrev texten till, och den är på svenska: bl.a. går den såhär "lägg dig och dra en trall (i)bland nyblommat kål"... Det får mig att undra två saker: 1) Kan man säga att man drar en trall om man trallar eller betyder det enbart att man masturberar? 2) Vad fan är nyblommat kål? Kan det blomma? 🙂 :musik EDIT: Vet inte om han sjunger ibland eller bland. Knepigt...men borde vara bland. Redigerat 21 januari 2006 av musik
ViktorDenStore Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Släng skiten. Köp PC. Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄 Är det sant...? Driver ni/du/någon med oss? Jag har aldrig i hela mitt liv hört en mac-användare sagt något negativt om en mac... Härligt att det går framåt 😄 Mac är bra, PC är bra, men ingen av dem är komplett/perfekt!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Släng skiten. Köp PC. Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄 Jag försökte bara vara rolig 😄 Nu är ju jag också delaktig i Mac vs PC debatten 😄
Linus Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Stäng av dashboard/widgets och reparera skivbehörigheter under Diskverktyg. Hjälper det nåt?
musik (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Hur blir det med kålet? Make sense? 🙂
Pluffo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Släng skiten. Köp PC. Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄 Är det sant...? Driver ni/du/någon med oss? Jag har aldrig i hela mitt liv hört en mac-användare sagt något negativt om en mac... Härligt att det går framåt 😄 Mac är bra, PC är bra, men ingen av dem är komplett/perfekt! Nej, PC suger också...Men man får åtminstone lite kraft i skiten och så länge man inte drabbas av blåskärmsdöden, bombarderas av porrpopup, äts upp av virus eller hulkar av det fula gränssnittet så har man ju i alla fall en dator som klarar av att driva en hel del.
Pluffo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Stäng av dashboard/widgets och reparera skivbehörigheter under Diskverktyg. Hjälper det nåt? Dashboard har jag inte...10.3.9 serrööö! Jo, jag kan reparera det där...Men jag ominstallerade ju operativet för några dagar sedan FFS ( Wow, nog första gången jag använt detta "fjortis/counter-strike"-uttrycket 😄
musik (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Hatar Quoteringar. "Lägg dig och dra en trall e bland nyblommat kål!" Vad betyder den poesin?
ViktorDenStore Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Någon som kan mac här? Lite basic 🙂 Vad gäller saken? Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂 Släng skiten. Köp PC. Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄 Jag försökte bara vara rolig 😄 Nu är ju jag också delaktig i Mac vs PC debatten 😄 Jag orkar inte debattera idag... Jag vet min åsikt, o jag vet också att det inte är någon mening att försöka övertala någon annan för det är ingen idé, jag kommer inte lyckas. Så god natt, sov sött o dröm om vackra flickor... .Viktor
Pluffo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Hmm...körde en koll på den externa disken ( visserligen bara rena filer...inget som har med operativet att göra ) och: Reserverade fält i katalogposten har felaktiga data( x 10 000 typ ) ncorrect data",0) Kontrollerar kataloghierarki. Kontrollerar enhetens bitmönster. Kontrollerar information på enheten. Repararerar enheten. Reparation av enheten Extern är klar. Försökte reparera 1 enhet 0 HFS-enheter reparerades 1 enhet kunde inte repareras Säger mig verkligen noll!
ViktorDenStore Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Hatar Quoteringar. "Lägg dig och dra en trall e bland nyblommat kål!" Vad betyder den poesin? Vet inte musik, o jag vet inte om jag vill veta det heller... Puss
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Öhm, någon har klickat på min avatarbanner nyligen! Eller, 2 stycken rättare sagt. En av dom sitter i Södertälje? Vem?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 "Enheten Extern verkar vara felfri." Wohoo! verkar?! Be burkjäveln göra slag i saken!
Pluffo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 "Enheten Extern verkar vara felfri." Wohoo! verkar?! Be burkjäveln göra slag i saken! Man ska inte vara så krävande..
Roger Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Vem är Roger förresten? Det är jag det! 😆 Kollade din h-sida. Blev nyfiken då jag hade en Arbetskamrat som Heter Rombo i efternamn samt att hans H-sida oxå är weldion.org. Undrade om jag kunde se om ni var släkt måhända. Men han bor här i Östersund.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 (redigerat) Vem är Roger förresten? Det är jag det! 😄 Kollade din h-sida. Blev nyfiken då jag hade en Arbetskamrat som Heter Rombo i efternamn samt att hans H-sida oxå är weldion.org. Undrade om jag kunde se om ni var släkt måhända. Men han bor här i Östersund. Jaha! Där ser man. Gammal arbetskamrat till Erik? På hans senaste arbetsplats eller? Vi är sååå släkt. Och det är självklart samma Weldion 😆 Han är generös med space 🙂 EDIT: fan vad otippat 😛 Redigerat 21 januari 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Släktträff? 😆 😛 Nej. Och du skulle ändå inte få vara med! Du heter ju Grahn, Grahn!
Roger Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jaha! Där ser man. Gammal arbetskamrat till Erik? På hans senaste arbetsplats eller? Vi är sååå släkt. Och det är självklart samma Weldion Han är generös med space EDIT: fan vad otippat Jodå lagomt så otippat... Jo det är Erik jag menar...bröder??? Hm..på hans senaste arbetsplats??? Har han en ny...han skulle ej göra nåt sa han...bara ligga hemma och slappa ett tag. 😆 Trevlig o rolig kille...
Roger Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 När ett nytt försök! God natt på er...natt gökar 😆
Pluffo Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Du heter ju Grahn, Grahn! Är det inte lite...hmmm...kliché, att du heter Grahn och bor i skogen? Var jag seg nu? 😆😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jaha! Där ser man. Gammal arbetskamrat till Erik? På hans senaste arbetsplats eller? Vi är sååå släkt. Och det är självklart samma Weldion Han är generös med space EDIT: fan vad otippat Jodå lagomt så otippat... Jo det är Erik jag menar...bröder??? Hm..på hans senaste arbetsplats??? Har han en ny...han skulle ej göra nåt sa han...bara ligga hemma och slappa ett tag. 😆 Trevlig o rolig kille... Nej, han har inte en ny arbetsplats. Han slöar bara. Vi är icke bröder. Skulle aldrig orka med honom som broder! 😛 Vi är kusiner. Och har aldrig bott en bra bit isär. Släkt är kul.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Du heter ju Grahn, Grahn! Är det inte lite...hmmm...kliché, att du heter Grahn och bor i skogen? Var jag seg nu? 😆😛 En aning, pluffis 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) 1 medlem(mar): Pluffo JAG DÅ?! 😆😛
Recommended Posts