Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Släng skiten. Köp PC.

Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Apropå SNUSK: Jag hörde på en gammal låt på en kassett som en kompis skrev texten till, och den är på svenska: bl.a. går den såhär

"lägg dig och dra en trall (i)bland nyblommat kål"...

Det får mig att undra två saker:

1) Kan man säga att man drar en trall om man trallar eller betyder det enbart att man masturberar?

2) Vad fan är nyblommat kål? Kan det blomma?

🙂

:musik

EDIT: Vet inte om han sjunger ibland eller bland. Knepigt...men borde vara bland.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Släng skiten. Köp PC.

Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄

Är det sant...?

Driver ni/du/någon med oss?

Jag har aldrig i hela mitt liv hört en mac-användare sagt något negativt om en mac...

Härligt att det går framåt 😄 Mac är bra, PC är bra, men ingen av dem är komplett/perfekt!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Släng skiten. Köp PC.

Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄

Jag försökte bara vara rolig 😄

Nu är ju jag också delaktig i Mac vs PC debatten 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Stäng av dashboard/widgets och reparera skivbehörigheter under Diskverktyg.

Hjälper det nåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Släng skiten. Köp PC.

Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄

Är det sant...?

Driver ni/du/någon med oss?

Jag har aldrig i hela mitt liv hört en mac-användare sagt något negativt om en mac...

Härligt att det går framåt 😄 Mac är bra, PC är bra, men ingen av dem är komplett/perfekt!

Nej, PC suger också...Men man får åtminstone lite kraft i skiten och så länge man inte drabbas av blåskärmsdöden, bombarderas av porrpopup, äts upp av virus eller hulkar av det fula gränssnittet så har man ju i alla fall en dator som klarar av att driva en hel del.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Stäng av dashboard/widgets och reparera skivbehörigheter under Diskverktyg.

Hjälper det nåt?

Dashboard har jag inte...10.3.9 serrööö!

Jo, jag kan reparera det där...Men jag ominstallerade ju operativet för några dagar sedan FFS ( Wow, nog första gången jag använt detta "fjortis/counter-strike"-uttrycket 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kan mac här?

Lite basic 🙂

Vad gäller saken?

Den har börjat sega ner....och projekt hackar ur även när jag kör på 2048 samples....Jag letar efter lite optimeringsverktyg och diagnostikprogram... 🙂

Släng skiten. Köp PC.

Det har faktiskt jag också tänkt. Mac i all ära. De är trevliga att titta på och smidiga att jobba med men jösses va lite prestanda man får för pengarna 😄

Jag försökte bara vara rolig 😄

Nu är ju jag också delaktig i Mac vs PC debatten 😄

Jag orkar inte debattera idag...

Jag vet min åsikt, o jag vet också att det inte är någon mening att försöka övertala någon annan för det är ingen idé, jag kommer inte lyckas.

Så god natt, sov sött o dröm om vackra flickor...

.Viktor

vds.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm...körde en koll på den externa disken ( visserligen bara rena filer...inget som har med operativet att göra ) och:

Reserverade fält i katalogposten har felaktiga data( x 10 000 typ )

ncorrect data",0)

Kontrollerar kataloghierarki.

Kontrollerar enhetens bitmönster.

Kontrollerar information på enheten.

Repararerar enheten.

Reparation av enheten Extern är klar.

Försökte reparera 1 enhet

0 HFS-enheter reparerades

1 enhet kunde inte repareras

Säger mig verkligen noll!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Öhm, någon har klickat på min avatarbanner nyligen! Eller, 2 stycken rättare sagt. En av dom sitter i Södertälje? Vem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är Roger förresten?

Det är jag det! 😆

Kollade din h-sida. Blev nyfiken då jag hade en Arbetskamrat som Heter Rombo i efternamn samt att hans H-sida oxå är weldion.org.

Undrade om jag kunde se om ni var släkt måhända.

Men han bor här i Östersund.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vem är Roger förresten?

Det är jag det! 😄

Kollade din h-sida. Blev nyfiken då jag hade en Arbetskamrat som Heter Rombo i efternamn samt att hans H-sida oxå är weldion.org.

Undrade om jag kunde se om ni var släkt måhända.

Men han bor här i Östersund.

Jaha! Där ser man. Gammal arbetskamrat till Erik? På hans senaste arbetsplats eller?

Vi är sååå släkt. Och det är självklart samma Weldion 😆 Han är generös med space 🙂

EDIT: fan vad otippat 😛

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! Där ser man. Gammal arbetskamrat till Erik? På hans senaste arbetsplats eller?

Vi är sååå släkt. Och det är självklart samma Weldion  Han är generös med space

EDIT: fan vad otippat 

Jodå lagomt så otippat... Jo det är Erik jag menar...bröder???

Hm..på hans senaste arbetsplats??? Har han en ny...han skulle ej göra nåt sa han...bara ligga hemma och slappa ett tag. 😆

Trevlig o rolig kille...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jaha! Där ser man. Gammal arbetskamrat till Erik? På hans senaste arbetsplats eller?

Vi är sååå släkt. Och det är självklart samma Weldion  Han är generös med space

EDIT: fan vad otippat 

Jodå lagomt så otippat... Jo det är Erik jag menar...bröder???

Hm..på hans senaste arbetsplats??? Har han en ny...han skulle ej göra nåt sa han...bara ligga hemma och slappa ett tag. 😆

Trevlig o rolig kille...

Nej, han har inte en ny arbetsplats. Han slöar bara.

Vi är icke bröder. Skulle aldrig orka med honom som broder! 😛

Vi är kusiner. Och har aldrig bott en bra bit isär.

Släkt är kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Du heter ju Grahn, Grahn!

Är det inte lite...hmmm...kliché, att du heter Grahn och bor i skogen?

Var jag seg nu? 😆😛

En aning, pluffis 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)

1 medlem(mar): Pluffo

JAG DÅ?! 😆😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...