Pluffo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Fan vad min dator är sölig! Bara för att jag tankar ner massa family guy 😎 Det vill ja me se. Vartifrån tankar du? Piratebay? 😏 dc... Studenthubben 😎 Varje avsnitt går väl på 10 min att tanka ner... Inte som innan när jag tankade dem i 700kb/s... han har väl mer uppload nu och sölar ner mig 😄 Don´t copy that floppy 😛 Redigerat 20 januari 2006 av Pluffo
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Fan vad min dator är sölig! Bara för att jag tankar ner massa family guy 😛 Det vill ja me se. Vartifrån tankar du? Piratebay? 😏 dc... Studenthubben 😎 Varje avsnitt går väl på 10 min att tanka ner... Inte som innan när jag tankade dem i 700kb/s... han har väl mer uppload nu och sölar ner mig 😄 Don´t copy that floppy 😛 😎😎
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Tjena 😎 Hej Älskling 😏 Hur mår du? Lite massage? 😄 😛 Linus: Nja... tänkte köra Cubase på normalt sätt idag 😎
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nu ska jag iväg till Axel.. VI ska dricka öl! 😏 Hejdå ponkar! Puss!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Så! Nu är han tillbaka. Varit på Målet och käkat en kebabtallrik. Hemma hos Finnen och snackat skit. Sen var vi i Nyfors och köpte billiga DVDs av en lirare. 25:- st!
Danabacken Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Faan! 😄 ...funkar den här: http://www.grahnsmusik.com/webcam/ 😏 nope Fasiken oxå! det är inte mitt fel, jag lovar. NU FUNKAR DET! 😛 😎
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nu ska jag iväg till Axel.. VI ska dricka öl! 😄 Hejdå ponkar! Puss! Drick för mig också 😏
Pluffo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Faan! 😄 ...funkar den här: http://www.grahnsmusik.com/webcam/ 😏 nope Fasiken oxå! det är inte mitt fel, jag lovar. NU FUNKAR DET! 😛 Javisst, om du med funkar menar hänga min webläsare.
Danabacken Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Nu ska jag iväg till Axel.. VI ska dricka öl! 😎 Hejdå ponkar! Puss! Drick för mig också 😛 😄 😎 du får inte dricka än. Drick för mig ist. 😏 Redigerat 20 januari 2006 av Danabacken
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nu ska jag iväg till Axel.. VI ska dricka öl! 😛 Hejdå ponkar! Puss! Drick för mig också 😛 😄 😎 du får inte dricka än. Drick för mig ist. 😏 😎
Danabacken Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nu ska jag iväg till Axel.. VI ska dricka öl! 🙂 Hejdå ponkar! Puss! Drick för mig också 😄 😆 😄 du får inte dricka än. Drick för mig ist. 😆 🙁
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Hej! Läget? Vilket e bäst Norton AntiVirus eller Error Safe? äpplen//:musik
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Faan! 😆 ...funkar den här: http://www.grahnsmusik.com/webcam/ 😆 nope Fasiken oxå! det är inte mitt fel, jag lovar. NU FUNKAR DET! 🙂 Javisst, om du med funkar menar hänga min webläsare. Hänger sig hos mig också... 😄😄🙁
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Vilket e bäst Norton AntiVirus eller Error Safe? Inget av dem. 😏
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 "Applet Simple Cam Applet2 Not Inited" Är meddelandet från den webcamsidan. 😏
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Linus: Jag köpte Norton men så kom Error Safe upp när jag var inne på en sajt. Det stod att det var ett meddelande från Microsoft och Error Safe, som upptäckt hot på datorn. När Error Safe gjorde en check så upptäcktes 4176 hot mot pc:n. Trodde ett tag det var bluff. Norton har varken före eller efter det upptäckt ett enda hot. Är Error Safe ett program från Microsoft? Vill de bara sälja...? Tack för tipset om de nya Gibson:a. T.o.m nya modeller, inte bara färger. Den nya Las Vegas-gitarren i Red Roulette var fräck. 😏 :musik
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 ...men så kom Error Safe upp när jag var inne på en sajt. Det stod att det var ett meddelande från Microsoft och Error Safe, som upptäckt hot på datorn. När Error Safe gjorde en check så upptäcktes 4176 hot mot pc:n. Trodde ett tag det var bluff. Norton har varken före eller efter det upptäckt ett enda hot. Är Error Safe ett program från Microsoft? Nej, det är inget Microsoftprogram. Programmet har jag aldrig hört talas om, så jag skulle inte rekommendera nåt jag inte litar på. Och om det dök upp en reklambanner som såg ut som "Windowsutseendet" när du var inne på en sajt var det förmodligen bara en annonsbanner - gjord för att luras.
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Linus: Det såg precis att vara Windows-stilen. Och nu har jag ett helsicke att få väck det från datorn... Och pengar skulle de ha omgående. Dåliga vibbar... Det värsta är dock att datorn börjat bete sig konstigt därefter. Ungefär som "här ger vi dig lite problem, men om du betalar in så tar vi bort det för dig"... 😏 clementiner nästa//:musik
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Sov / Inte Sova Thats the big question...
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Måste nog ta ut linserna nu... jag har kommit på mig själv att jag faktiskt inte ser vad det står på skärmen en halvmeter framför mig... 😏
hackeman Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Leker lite med min webcam.... 😆😱 Det där kommer inte att funka. Du refererar till http://192.168.0.154 som är din interna IP adress bakom routern. Den nås aldrig utifrån Internet. Du måste sätta upp port forwarding i din router. Vad är det för router du har?
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Har du ätit upp dina linser än Viktor? 😱
hackeman Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Leker lite med min webcam.... 😆 😱 Det där kommer inte att funka. Du refererar till http://192.168.0.154 som är din interna IP adress bakom routern. Den nås aldrig utifrån Internet. Du måste sätta upp port forwarding i din router. Vad är det för router du har? Jag visste väl att det var något... 😄 Men säg mig vad det är för router du har, så säger jag hur du ska göra. 🙂 Har du ny MSN förresten? Har inte sett dig online på evigheter... tror jag...
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Har du ätit upp dina linser än Viktor? 😱 Jepp... nu ser jag mkt bättre 😆
Recommended Posts