Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Fan vad min dator är sölig!

Bara för att jag tankar ner massa family guy 😎

Det vill ja me se. Vartifrån tankar du? Piratebay? 😏

dc... Studenthubben 😎

Varje avsnitt går väl på 10 min att tanka ner... Inte som innan när jag tankade dem i 700kb/s... han har väl mer uppload nu och sölar ner mig 😄

Don´t copy that floppy 😛

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad min dator är sölig!

Bara för att jag tankar ner massa family guy 😛

Det vill ja me se. Vartifrån tankar du? Piratebay? 😏

dc... Studenthubben 😎

Varje avsnitt går väl på 10 min att tanka ner... Inte som innan när jag tankade dem i 700kb/s... han har väl mer uppload nu och sölar ner mig 😄

Don´t copy that floppy 😛

😎😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Så! Nu är han tillbaka. Varit på Målet och käkat en kebabtallrik. Hemma hos Finnen och snackat skit. Sen var vi i Nyfors och köpte billiga DVDs av en lirare. 25:- st!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag iväg till Axel.. VI ska dricka öl! 😎

Hejdå ponkar! Puss!

Drick för mig också 😛

😄

😎 du får inte dricka än.julli-tunge2.gif

Drick för mig ist. 😏

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Linus:

Jag köpte Norton men så kom Error Safe upp när jag var inne på en sajt. Det stod att det var ett meddelande från Microsoft och Error Safe, som upptäckt hot på datorn. När Error Safe gjorde en check så upptäcktes 4176 hot mot pc:n.

Trodde ett tag det var bluff. Norton har varken före eller efter det upptäckt ett enda hot.

Är Error Safe ett program från Microsoft? Vill de bara sälja...?

Tack för tipset om de nya Gibson:a. T.o.m nya modeller, inte bara färger. Den nya Las Vegas-gitarren i Red Roulette var fräck.

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

...men så kom Error Safe upp när jag var inne på en sajt. Det stod att det var ett meddelande från Microsoft och Error Safe, som upptäckt hot på datorn. När Error Safe gjorde en check så upptäcktes 4176 hot mot pc:n.

Trodde ett tag det var bluff. Norton har varken före eller efter det upptäckt ett enda hot.

Är Error Safe ett program från Microsoft?

Nej, det är inget Microsoftprogram. Programmet har jag aldrig hört talas om, så jag skulle inte rekommendera nåt jag inte litar på.

Och om det dök upp en reklambanner som såg ut som "Windowsutseendet" när du var inne på en sajt var det förmodligen bara en annonsbanner - gjord för att luras.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Linus:

Det såg precis att vara Windows-stilen. Och nu har jag ett helsicke att få väck det från datorn... Och pengar skulle de ha omgående. Dåliga vibbar...

Det värsta är dock att datorn börjat bete sig konstigt därefter. Ungefär som "här ger vi dig lite problem, men om du betalar in så tar vi bort det för dig"...

😏

clementiner nästa//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Leker lite med min webcam....  😆  😱

Det där kommer inte att funka. Du refererar till http://192.168.0.154 som är din interna IP adress bakom routern. Den nås aldrig utifrån Internet.

Du måste sätta upp port forwarding i din router. Vad är det för router du har?

Jag visste väl att det var något... 😄

Men säg mig vad det är för router du har, så säger jag hur du ska göra. 🙂

Har du ny MSN förresten? Har inte sett dig online på evigheter... tror jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...