mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 I don't claim to be a killer with a heart made of graniteBut try to kill my best friend and it's on goddammit I had the big homey roll me over to my place So I could pick up this nine I kept just in case of some shit like this, a box of hollow-tips I slipped back to the block with the heat in my hand We sat up in the house loadin' guns, makin' plans They asked me was it stolen, and why I never told 'em Nobody in the hood ever knew that I was holdin' I told 'em I forgot but I did it on purpose So they wouldn't ask to borrow it to go and do dirt with Now we locked and loaded and about to hit the streets When we look to the corner there's a Jeep tryin' to creep With its headlights off, we all leap for cover They start to let off - now how does this sound? When I hit the deck, my pistol hits the ground So the homey picked it up and let off a couple rounds After that went down I knew I might get clowned So I shook to the crib to take a shower and lay down Och nu kommer säkert Danny basha mig för att jag är vit och gillar Murs. Can't help it 😳 Nejdå. Jag gillar ju Da Lench Mob. Det jag syftade på var att alla hans svarta fans har lämnat honom sen Anticon började ge ut hans grejor och vita har börjat lyssna på honom, eller vad han nu säger i This is For. Da Lynch Mob har jag inte hört. Nu ska jag springa iväg och kolla på en tröja och köpa lite öl.
Gote Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Hur fan får ni dom att studsa i takt??? Det gäller att posta dem i exakt rätt tid. Men snackar ni på telefon då eller? - Ok, Mornel, klicka på tre... Nej, sms. Vi har räknat ut hur lång tid det tar för sms att komma fram, så vi kan synka. Denna gången var det mest tur... Mornel, jag har tappat bort ditt SMS-nummer, jag ringer dig på mobilen istället. 😳
mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Hur fan får ni dom att studsa i takt??? Det gäller att posta dem i exakt rätt tid. Men snackar ni på telefon då eller? - Ok, Mornel, klicka på tre... Nej, sms. Vi har räknat ut hur lång tid det tar för sms att komma fram, så vi kan synka. Ah. Smart. Kan du säga hur långt tid det tar då? Jag skickade ett sms till mitt ex i Onsdags & hon har inte svarat än. Kanske tar långt tid att komma fram, vad vet jag. Antal tecken * mobiltelefonens ålder räknat i månader / pi^3,5 sekunder Redigerat 20 januari 2006 av mornel
mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Hur fan får ni dom att studsa i takt??? Det gäller att posta dem i exakt rätt tid. Men snackar ni på telefon då eller? - Ok, Mornel, klicka på tre... Nej, sms. Vi har räknat ut hur lång tid det tar för sms att komma fram, så vi kan synka. Denna gången var det mest tur... Mornel, jag har tappat bort ditt SMS-nummer, jag ringer dig på mobilen istället. 😆 070-1337-1337
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Hur fan får ni dom att studsa i takt??? Det gäller att posta dem i exakt rätt tid. Men snackar ni på telefon då eller? - Ok, Mornel, klicka på tre... Nej, sms. Vi har räknat ut hur lång tid det tar för sms att komma fram, så vi kan synka. Ah. Smart. Kan du säga hur långt tid det tar då? Jag skickade ett sms till mitt ex i Onsdags & hon har inte svarat än. Kanske tar långt tid att komma fram, vad vet jag. Antal tecken * mobiltelefonens ålder räknat i månader / pi^3,5 sekunder Attans. Då har hon nog träffat nån ny.
Gote Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Hur fan får ni dom att studsa i takt??? Det gäller att posta dem i exakt rätt tid. Men snackar ni på telefon då eller? - Ok, Mornel, klicka på tre... Nej, sms. Vi har räknat ut hur lång tid det tar för sms att komma fram, så vi kan synka. Denna gången var det mest tur... Mornel, jag har tappat bort ditt SMS-nummer, jag ringer dig på mobilen istället. 😆 070-1337-1337 Lämnar du inte ut 071-numret längre? 😆
Gote Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Äh! Jag ids inte skriva något inlägg nu... 😆 Jag också... 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nej, om man skulle försöka ta sig hem nu då... 😆 Jag ska försöka ta mig ut
Pico Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 😆 😄 That's the spirit! 😆 No, wait... 😆 This is the spirit: Bra val! 😄
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Det blir ju ett bra gäng till IRL stockholm ändå! 😉 NICE 😉
mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Det var kallt ute. Och tröjan på Grandpa som jag ville ha var slut.
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nu är jag hungrig så jag ska göra omellette! ÄGG! 😉 Eller vad säger du danny?
mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Ikväll spelar Pascal på Debaser, så nu bär det av mot Joels residens för middagshäng och några öl innan vi ska röra oss in mot slussen för att pogodansa till Gotlands bästa band!
Per_a_55 Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Jädrans väglag.... Dotterns skolbuss kanade av vägen och välte (vägen norrifrån mot Harplinge), det låg en buss i diket när jag kom östra vägenfrån jobbet, och en buss hade krockat när min älskade hustru kom söderifrån in mot Harplinge... Arne: Svänskalektion sökes Redigerat 20 januari 2006 av Per_a_55
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Jädrans väglag.... Dotterns skolbuss kanade av vägen och välte (vägen norrifrån mot Harplinge), det låg en buss i diket när jag kom östra vägenfrån jobbet, och en buss hade krockat när min älskade hustru kom söderifrån in mot Harplinge... Arne: Svänskalektion sökes
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Jädrans väglag.... Dotterns skolbuss kanade av vägen och välte (vägen norrifrån mot Harplinge), det låg en buss i diket när jag kom östra vägenfrån jobbet, och en buss hade krockat när min älskade hustru kom söderifrån in mot Harplinge... Arne: Svänskalektion sökes 😳😲 Mår hon bra?!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 http://flamboyant-hottie.weldion.org/2006/01/skrpning.html
Recommended Posts