Linus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Yes Sir I can boogie! Sa du det där bara spontant? Kom att tänka på en låt som är med på en gammal Erol Alkan mix jag har. Ska leta fram den och kolla upp. Någon riktigt smutsig jävla electrodänga vill jag minnas. Say what? Du refererar inte textraden till den gamla Baccara-klassikern? Du tänker istället på en del från en Erol Alkan mix? 😆😆😆 Redigerat 19 januari 2006 av Linus
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Yes Sir I can boogie! Sa du det där bara spontant? Kom att tänka på en låt som är med på en gammal Erol Alkan mix jag har. Ska leta fram den och kolla upp. Någon riktigt smutsig jävla electrodänga vill jag minnas. Say what? Du refererar inte textraden till den gamla Baccara-klassikern? Du tänker istället på en del från en Erol Alkan mix? 😆😆😆 😮 😱😆😳 😆😆😆😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 There goes the neighbourhood.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu hittade jag den! 😆 Erol Alkan presents... One Louder! Såååå fucking jävla tung tracklist! Det är en helt totalt sick mix detta... playgroup - make it happen, zongamin mix mitsu - hush duran duran - girls on film, night version the faint - the conductor, thin white duke remix codec & flexor - crazy girls make my heart go boom boom headman - it rough, chicken lips mix goldfrapp - train, ewan pearson dub mix/benny benassi - satisfaction, acapella grand popo football club - men are not nice guys, goldrun remix gilleron & mcarthur - now it's dark kiko - italiomatic, kiko & the hacker remix/alex gopher - party people, acapella (detta är mixens höjdpunkt, daaaaaaaaaamn) ferenc - yes sir I can hardcore (denna jag kom att tänka på) archigram - doggystyle uminski - harder, better, faster, stronger (japp, mycket riktigt! daft punk cover!)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Yes Sir I can boogie! Sa du det där bara spontant? Kom att tänka på en låt som är med på en gammal Erol Alkan mix jag har. Ska leta fram den och kolla upp. Någon riktigt smutsig jävla electrodänga vill jag minnas. Say what? Du refererar inte textraden till den gamla Baccara-klassikern? Du tänker istället på en del från en Erol Alkan mix? 😆😆😆 😱 Förlåt (smiley som skämms) Kom det inte en cover av den förra året? EDIT: av den=på den Redigerat 19 januari 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu hittade jag den! 😕 Erol Alkan presents... One Louder! Såååå fucking jävla tung tracklist! Det är en helt totalt sick mix detta... playgroup - make it happen, zongamin mix mitsu - hush duran duran - girls on film, night version the faint - the conductor, thin white duke remix codec & flexor - crazy girls make my heart go boom boom headman - it rough, chicken lips mix goldfrapp - train, ewan pearson dub mix/benny benassi - satisfaction, acapella grand popo football club - men are not nice guys, goldrun remix gilleron & mcarthur - now it's dark kiko - italiomatic, kiko & the hacker remix/alex gopher - party people, acapella (detta är mixens höjdpunkt, daaaaaaaaaamn) ferenc - yes sir I can hardcore (denna jag kom att tänka på) archigram - doggystyle uminski - harder, better, faster, stronger (japp, mycket riktigt! daft punk cover!) 😳😱 Benny Bennasi är en grym kille oxå. Fast jag är inte så insatt i det där... 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag EDIT: vokalen ligger sådär lite lagom snyggt över, där fick han till det Redigerat 19 januari 2006 av MarcusRombo
Linus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Roligt spel!http://game1.ssr.be/ Ska man spela med/utan hörlurar och stark volym?
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Roligt spel!http://game1.ssr.be/ Ska man spela med/utan hörlurar och stark volym? Woot! Spelet är utan ljud, så det spelar ingen roll?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Roligt spel!http://game1.ssr.be/ Ska man spela med/utan hörlurar och stark volym? Woot! Spelet är utan ljud, så det spelar ingen roll? Tror han syftade på om det var något sådant däringa elakt dumt ting eller inte! EDIT: + eller inte Redigerat 19 januari 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie".
Dark Of Light Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag kan fortfarande inte smälta tanken på att Ernst kan kommat och... 😏 Ta mig...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag kan fortfarande inte smälta tanken på att Ernst kan kommat och... 🙁 Ta mig... 😛 😆
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛 😆 Hälsningar, Indietalibanen
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛 🙂 Hälsningar, Indietalibanen Haha, ungefär dit jag ville komma! 😆 Maila Fredde och klaga! Han är ju van vid sådant nowadays... 🙁
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛 🙂 Hälsningar, Indietalibanen Haha, ungefär dit jag ville komma! 😆 Maila Fredde och klaga! Han är ju van vid sådant nowadays... 🙁 Äh, då får han bara vatten på sin kran. Eller nåt. Jag får kila förbi honom och ringa på dörren. Han bor tydligen här i närheten, något kvarter eller två bort.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛 🙂 Hälsningar, Indietalibanen Haha, ungefär dit jag ville komma! 😆 Maila Fredde och klaga! Han är ju van vid sådant nowadays... 🙁 Äh, då får han bara vatten på sin kran. Eller nåt. Jag får kila förbi honom och ringa på dörren. Han bor tydligen här i närheten, något kvarter eller två bort. Där ser man. Händer det igen får du väl kila över med en molotov eller nåt! 🙂
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛 🙂 Hälsningar, Indietalibanen Haha, ungefär dit jag ville komma! 😆 Maila Fredde och klaga! Han är ju van vid sådant nowadays... 🙁 Äh, då får han bara vatten på sin kran. Eller nåt. Jag får kila förbi honom och ringa på dörren. Han bor tydligen här i närheten, något kvarter eller två bort. Där ser man. Händer det igen får du väl kila över med en molotov eller nåt! 🙂 Molotov schmolotov. Kallar han The Ark för indie en gång till blir det pansarvagn och B52.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Leo: stureplan-förudmjukelse Det pinsammaste är väl att Fredrik Virtanen kallar Moneybrother och The Ark för "indie". Näe, faktiskt inte. Tycker nog att Stureplans helt sjuka missar är värre. Men visst, du har en rätt kraftig poäng där Leo 😛 🙂 Hälsningar, Indietalibanen Haha, ungefär dit jag ville komma! 😛 Maila Fredde och klaga! Han är ju van vid sådant nowadays... 😛 Äh, då får han bara vatten på sin kran. Eller nåt. Jag får kila förbi honom och ringa på dörren. Han bor tydligen här i närheten, något kvarter eller två bort. Där ser man. Händer det igen får du väl kila över med en molotov eller nåt! 😛 Molotov schmolotov. Kallar han The Ark för indie en gång till blir det pansarvagn och B52. 😛😆🙁🙂🙂
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nej du Marcus, pallra dig över till Stockholm så ska jag spela riktig indie för dig tills dina öron blöder.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nej du Marcus, pallra dig över till Stockholm så ska jag spela riktig indie för dig tills dina öron blöder. 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nej du Marcus, pallra dig över till Stockholm så ska jag spela riktig indie för dig tills dina öron blöder. 😆 Vi borde spela in en back 2 back mix! deep house vs indie 😛
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nej du Marcus, pallra dig över till Stockholm så ska jag spela riktig indie för dig tills dina öron blöder. 😆 Vi borde spela in en back 2 back mix! deep house vs indie 😛 🙁 Svårt att taktmixa twee bara.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Nej du Marcus, pallra dig över till Stockholm så ska jag spela riktig indie för dig tills dina öron blöder. 🙂 Vi borde spela in en back 2 back mix! deep house vs indie 😛 😛 Svårt att taktmixa twee bara. 🙁 EDIT: Förresten; vem har sagt något om taktmixa? Är det indie så är det indie! 😛🙂😆 Redigerat 19 januari 2006 av MarcusRombo
mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Nej du Marcus, pallra dig över till Stockholm så ska jag spela riktig indie för dig tills dina öron blöder. 😄 Vi borde spela in en back 2 back mix! deep house vs indie 😆 😄 Svårt att taktmixa twee bara. 😛 EDIT: Förresten; vem har sagt något om taktmixa? Är det indie så är det indie! 😄😛😆 Du har rätt. I själva verket ska jag vara full på Sofiero, flippa ut efter halva setet och spela Blink 182.
Recommended Posts