Pluffo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jepp... kasta om bokstäverna och du får: Len mor! Eller så är det en alkoholist från förorten: Rom, len!
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 ...men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😠 Du kanske får napp? 😱
Pluffo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 ...men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😠 Du kanske får napp? 😱 I sådana fall tycker jag om långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. Hon ska helst arbeta i Reason också.
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 ...men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😠 Du kanske får napp? 😱 I sådana fall tycker jag om långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. Hon ska helst arbeta i Reason också. 😱
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 😠 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 😱 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😱 Vem vet, bakom mitt alias kanske en kåt tjej döljer sig, aight? Jepp... kasta om bokstäverna och du får: Len mor! Omfglol 😆 WORD!! 😆😆😆
Linus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 😠 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 😱 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😱 Vem vet, bakom mitt alias kanske en kåt tjej döljer sig, aight? Jepp... kasta om bokstäverna och du får: Len mor! 😆😆😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag har ätit sådär 7 ägg idag & vill bara ha fler. Har sms:at mina kockpolare för att få nya spännande ägg-recept.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 & så kan jag inte bestämma för vem som är snyggast av alshammar & Kammerling.
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag har ätit sådär 7 ägg idag & vill bara ha fler. Har sms:at mina kockpolare för att få nya spännande ägg-recept. Har du ägglossning eller? 😠
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag har ätit sådär 7 ägg idag & vill bara ha fler. Har sms:at mina kockpolare för att få nya spännande ägg-recept. Har du ägglossning eller? 😠 Ja, nåt jävelskap är det...
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag har ätit sådär 7 ägg idag & vill bara ha fler. Har sms:at mina kockpolare för att få nya spännande ägg-recept. Pazo borde kunna svara på det... han käkar ju jämt ägg.
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Va fan Linus, nu har det ju kommit till ännu en ort? 😠😱
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag har ätit sådär 7 ägg idag & vill bara ha fler. Har sms:at mina kockpolare för att få nya spännande ägg-recept. Har du ägglossning eller? 😠 Ja, nåt jävelskap är det...
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Va fan Linus, nu har det ju kommit till ännu en ort? 😱😱 Hur hinner han med? 😠
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Omelett finns många recept har jag sett (det rimmar juh). 😠 Ja skitmånga men jag har testat alla redan.
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Jag har ätit sådär 7 ägg idag & vill bara ha fler. Har sms:at mina kockpolare för att få nya spännande ägg-recept. Pazo borde kunna svara på det... han käkar ju jämt ägg. 😄 Skulle det inte vara för att det kostar pengar å kanske itne är så jätte nyttigt så skulle jag äta ägg mest hela tiden 😄
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Omelett finns många recept har jag sett (det rimmar juh). 😄 Ahh fan det var länge sedan jag slängde ihop... Får bli lunch imorgon, lite grön mögelost, örter.. en kall öl.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Kom igen nu! Alshammar eller Kammerling?
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) grön mögelost 😄 ... "grönmögelost" Puerco! 😄 Redigerat 19 januari 2006 av Pico
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Funderar på att beställa pizza. Äggpizza!
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Kom igen nu! Alshammar eller Kammerling? Skönhetstävling?
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Fan jag måste ha spräckt mina hörlurar.. (eller öronen)
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Kom igen nu! Alshammar eller Kammerling? Vet inte vilka det är... 😄 Edit: Plural Redigerat 19 januari 2006 av Gote
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Kom igen nu! Alshammar eller Kammerling? Skönhetstävling? Ja. Jag kan fan inte bestämma mig för vem som är snyggast...
Recommended Posts