Linus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Själv har jag just hällt på det nyvispade mjölkskummet på kaffet.
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Måste göra som pico... INTE SOMNA INTE SOMNA... 🥰 Du kan ju alltid gå och käka ett ägg... 🥰
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Måste göra som pico... INTE SOMNA INTE SOMNA... 🥰 Du kan ju alltid gå och käka ett ägg... 🥰 Ångkokar en Tamal as we speak 🙁
Pluffo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen...
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Fan nu glömde jag bort vad det var jag skulle skriva.... 🥰
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Men man kan ju vara rastlös med vissa kroppsdelar... 🥰 Redigerat 19 januari 2006 av Pazo
Per_a_55 Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Om tre kvart äntrar jag Arlanda Express för att påbörja färden hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Om tre kvart äntrar jag Arlanda Express för att påbörja färden hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰 Du ska inte va me på irl:en i stockholm den 3/2 🥰
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Om tre kvart äntrar jag Arlanda Express för att påbörja färden hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går det tåget till Halmstad? 🥰
Gote Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 🙂
Linus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Haha, så bra sagt! 🙂 Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister...
Pazo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 adnlå!! 🙂 Jag förstår inte... 🥰 Det gör inte jag helelr 🙂
Pluffo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 🙂 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 🙂
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 -19.3 🥰 Fan vad snabbt det stiger då! Töar väl vid midnatt.. 🙂 -25.4 ... 🙂
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 🙂 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 🙂 Vem vet, bakom mitt alias kanske en kåt tjej döljer sig, aight?
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 🥰 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 🙂 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 🙂 Vem vet, bakom mitt alias kanske en kåt tjej döljer sig, aight? Jepp... kasta om bokstäverna och du får: Len mor!
Pluffo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 😠 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 😆 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😱 Vem vet, bakom mitt alias kanske en kåt tjej döljer sig, aight? Jepp... kasta om bokstäverna och du får: Len mor! Ahh! Det är precis som i "Da Vinci"-koden 😱
mornel Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 😠 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Jag har hört tjejer använda ordet så, så jag trodde bara du var pryd... 😱 Men jag är pryd också...Om jag var kåt skulle jag nog säga att jag var "myssugen" eller något annat queer, men framförallt skulle jag inte se vitsen med att annonsera ut detta här! 😱 Vem vet, bakom mitt alias kanske en kåt tjej döljer sig, aight? Jepp... kasta om bokstäverna och du får: Len mor! Omfglol 😆
Pluffo Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Nu är jag sådär rastlös igen... Kåt? 😠 Ehh...Nej...Senast jag tittade i ordboken var "kåt" och "rastlös" två distinkt olika begrepp..Men det kanske bara är jag som inte hänger med i språkutvecklingen... Haha, så bra sagt! 😱 Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister... 😱
Recommended Posts