Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag kom precis hem från The Constant Gardener på Biopalatset. Maken till gripande och engagerande film får man leta efter. Har inte sett något lika bra sedan Hotel Rwanda.

Har inte hört talas om den alls, men bara titeln är phaaaaaaaaat! Måste checka den out!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fan va all blev konstiga över Songbird! Sjukt! lägg av!

Oasis - Songbird? har du den i mp3 får du gärna skicka över. Älskar den :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom precis hem från The Constant Gardener på Biopalatset. Maken till gripande och engagerande film får man leta efter. Har inte sett något lika bra sedan Hotel Rwanda.

Har inte hört talas om den alls, men bara titeln är phaaaaaaaaat! Måste checka den out!

Bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

jag kom precis på att jag är dum i huvudet. du behöver inte vänta tills imorogn egentligen, men nu tänker jag låta dig göra det iaf bara för sakens skull! :rolleyes:

Så; imorgon droppar jag en länk här med en länk till ett bands hemsida. dom är nog fan världens bästa demoband. det känns så just nu iaf. inte meeega-tajt, dom är inga ljudtekniska genier, men daaaamn, vilka låtar!

EDIT: Väntan är bra.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Alltså, att jag hade glömt bort dom här killarna? Jag har haft deras första demo i år nu, men har glömt bort dom helt enkelt.

Jag ska såååååå hyllnings-blogga om dom imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åååååååååååååååå vad glad jag är

Avatar_11.gif

😏

😛

😆😆😆

Det var precis vad jag behövde såhärdags. Att få skratta lite...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...