Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu är jag tillbaka från träningen! Vi slapp 200-meters rycken idag. Däremot joggade vi runt hela Djurgår'n, det är några km. Dessutom fick jag ett par Umbro-byxor med mig hem från Tunahallen. Någon hade glömt dom och jag tog dom. Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag såg på mobilen efter träningen att jag hade 1 missat samtal. Det var ett konstigt "hem"-nummer. Så jag kikade på Eniro nu när jag kom hem. Det var från Friskis & Svettis!? And I was like; 🙂🙂🙂

Sen kom jag på att Tim och Roddan jobbar där ibland. Då vart det inte en lika rolig anekdot längre. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag såg på mobilen efter träningen att jag hade 1 missat samtal. Det var ett konstigt "hem"-nummer. Så jag kikade på Eniro nu när jag kom hem. Det var från Friskis & Svettis!? And I was like; 🙂  🙂  😮

Sen kom jag på att Tim och Roddan jobbar där ibland. Då vart det inte en lika rolig anekdot längre. 😛

Vikken otur. 🙂

Jag kan ju kanske ljuga ihop ett roligare slut? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ok...

...och jag har installerat ett program från Steinberg.

Det står att man ska registrera sig via Internet, men om man INTE har internet, vet ni vad de rekommenderar då??

Jo...att man går in på Internet. 😛😮🙂🙂🙂 Man kopplar en skrivare till sin pc och skriver ut en blankett från deras site, som man sedan fyller i och skickar till dem via vanlig post.

Har vi nått dithän nu alltså att man MÅSTE ha Internet??

Förresten så gick det ändå inte att registrera produkten, för den fanns inte MED i listan över alla deras produkter. Jag kunde ju gärna inte klicka på nåt annat...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Faktiskt konstigt att de inte skickar med ett litet registreringskort i kartongen då, när där ändå fanns med en relativt maffig instruktionsbok faktiskt...

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi nått dithän nu alltså att man MÅSTE ha Internet??

Har du inte det själv, så har du antagligen en vän som har uppkoppling 😛

Microsofts telefonregistrering håller sakta på att försvinna iaf...

Det skulle inte förvåna mig om Steinberg tänker likadant.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

GO på toa?

Hur många stenar har du med dig?

Själv har jag bara spelat det två gånger. Rätt avancerat om jag minns rätt. Men kul!

bananer//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vänte jag måste gå på toa. Gå ingenstans. 🙂

Edit: De va då helvete vad man stavar fel. Hela tiden juh... 😛

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom precis hem från The Constant Gardener på Biopalatset. Maken till gripande och engagerande film får man leta efter. Har inte sett något lika bra sedan Hotel Rwanda.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Idag var det rätt kul på Radio Spotnicks kl. 18.00! Missat det? Reprisen går imorgon torsdag 22.00!

Hursomhelst, brorsans band A Pocketguide to Birds med låten Stand låg kvar på Topplistan för 4:e gången i rad! Och så var det en telefonintervju med en man från Malmberget, som hade kommit in på listan och låg 3:a. Programledaren undrade hur 17 han fått nys om detta lokalprogram. Ett tag trodde jag det var Grahn han snackade, men sedan berättade han ju att det var några stycken däruppe i landet som spelade Spotnicks, Shadows, Ventures och annat material, i olika band, bl.a. folk från Malmberget, Östersund m.m. Nån som känner igen sig?

I programmet så spelades fel låt som nummer ett (en låt som inte ens ska vara med på listan, alltså en annan låt med Tessa). Dessutom sa de fel gällande hur många ggr som APTB legat på listan. Helsnurrigt!

Nån som hört talas om Jaqee? Nya soultjejen som är så poppis. Hon är en av hyresgästerna i Kulturhuset Oceanen Gbg. Tror det ska vara en festival där snart. Och då kommer APTB också, liksom till Spotnicks Sv FanClubs-Festival.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Där är mannen som är kompis med mannen som ringde in till radion...

Eller?

Nu tror jag jag ska föra över låten jag gjort arrangemang på igår, som kompisen skrivit text och melodi till...för en massa år sen...till hdd och sedan cdr.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...