Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 🙂 😳 Vafan... jäklarns va bekant det låter... 🤪 😆😠😱
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😳 Fan nu hittar jag inte den själv... 😠 Jo vid hästen. 😱 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 🤪
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😱 Fan nu hittar jag inte den själv... 😠 Jo vid hästen. 😆 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 🤪 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😳
ViktorDenStore Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 🙂 😉 Vafan... jäklarns va bekant det låter... 😆 🙁😉 Jag måste dra, men jag kommer nästan säkert ikväll... Vad sägs om att ha en riktigt Spam-afton senare ikväll? 😆 🙂 Puss puss 🙁 .ViktorTheBig
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 😎 😉 Vafan... jäklarns va bekant det låter... 😆 🙁😉 Jag måste dra, men jag kommer nästan säkert ikväll... Vad sägs om att ha en riktigt Spam-afton senare ikväll? 😆 🙂 Puss puss 🙁 .ViktorTheBig 🙂
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 🙁 Fan nu hittar jag inte den själv... 😆 Jo vid hästen. 🙂 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 😉 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😉 Jag vet var minst 15 stycken finns 🙁 😆
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Jag fick absolut töntigaste idén igår... TÄnkte att man kunde ha en timma per månad där så många som möjligt samlar sig i denna tråden och spammar så mkt de kan. Alltså, full-on spamming i en timma, inte göra något annat än att spamma! Och vara så många som möjligt!
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 (redigerat) hejdå! EDIT: Till Gote alltså Redigerat 18 januari 2006 av Pazo
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 (redigerat) Jag fick absolut töntigaste idén igår... TÄnkte att man kunde ha en timma per månad där så många som möjligt samlar sig i denna tråden och spammar så mkt de kan. Alltså, full-on spamming i en timma, inte göra något annat än att spamma! Och vara så många som möjligt! Osså kunde de lyfta spam-timern just den timmen! 😆😆 Edit: Ett 'n' fattades... Redigerat 18 januari 2006 av Pico
Linus Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😉 Fan nu hittar jag inte den själv... Jo vid hästen. 😉 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 😆 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😆 Använd Cosgan istället för Julli, så är det lättare att hitta. 🙁
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😉 Fan nu hittar jag inte den själv... Jo vid hästen. 😉 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 😆 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😆 Använd Cosgan istället för Julli, så är det lättare att hitta. 🙁 Men Cosgan-smileys är så "tunna"... 🙁
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😉 Fan nu hittar jag inte den själv... Jo vid hästen. 🙁 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 😆 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😆 Använd Cosgan istället för Julli, så är det lättare att hitta. 🙁 Man måste ju leta med cosgan! På julli finns alla på samma 😉
Linus Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😉 Fan nu hittar jag inte den själv... Jo vid hästen. 😉 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 😆 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😆 Använd Cosgan istället för Julli, så är det lättare att hitta. 🙁 Men Cosgan-smileys är så "tunna"... 🙁 Titta ovanför smileyfönstret. Där finns tre val: Smileys, Midis, Kaos. Väljer du Smileys är det små smileys. Väljer du Midis är de i "normal" storlek.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Ååh! Gulliga de la Rocha 😆 Kanske ska plocka fram mina RATM plattor? (Ja, jag har faktiskt några)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Kaffe funka inge bra. Men den hemska bilden på mig från nyår biter nog fan på allt!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Ååh! Gulliga de la Rocha 😆 Kanske ska plocka fram mina RATM plattor? (Ja, jag har faktiskt några) Eller det kanske bara är en? Aja, orkar faktiskt inte kolla. Dom är i den nedre banankartongen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 (redigerat) Redigerat 18 januari 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Ååh! Gulliga de la Rocha 😆 Kanske ska plocka fram mina RATM plattor? (Ja, jag har faktiskt några) Eller det kanske bara är en? Aja, orkar faktiskt inte kolla. Dom är i den nedre banankartongen. Ta fram den. Varför? 😆 Ger du mig en bra anledning gör jag det! 😆 Och meddelar sedan vilka/vilket det är jag har.
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Ååh! Gulliga de la Rocha 😆 Kanske ska plocka fram mina RATM plattor? (Ja, jag har faktiskt några) Jag har tom RATM vinyler 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Åååh, Pazo är skitcool! 😆 Nu har jag namedroppat massa!
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Åååh, Pazo är skitcool! 😆 Nu har jag namedroppat massa! 😆
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😄 Fan nu hittar jag inte den själv... 🙂 Jo vid hästen. 😄 JUSTFAN!! Det var hästen jag skulle komma ihåg ju!!! 🙂 Hur nördig är man när man hittar på den sidan? 😆 Använd Cosgan istället för Julli, så är det lättare att hitta. 🙂 Men Cosgan-smileys är så "tunna"... 🙂 Titta ovanför smileyfönstret. Där finns tre val: Smileys, Midis, Kaos. Väljer du Smileys är det små smileys. Väljer du Midis är de i "normal" storlek. Ahh, spank you! 😄
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 HWAATT!!?!? Checka in RIchies inlägg i denna tråden... https://www.studio.se/index.php?showtopic=20716
Recommended Posts