Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 *tar på sig dumstruten* 😠 Är det den som skymtar i din avatar? 🤪 😳 Men nu spelar du väl dum ändå? 😱
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 var e du ?! 😆 PAZO 😄😄😄 Va gör ni homies!? 😄 jag badar! 😳 🙂 i min egen ångest!? 😱😎🤪 .......filar på en ny text åt KENT:arna Jocke:ringde o fråga hur det går........med hans nya låtar!! 😮😛 Fråga Pico sa ja....... 😠 😮
Pedda P Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 SyncMaster 191T.......eller nåt?! 😳 Ge fan i att spamma tråden med såna inlägg! 😠 🤪 Loka Citron då.......o en påse albyl!! 😱 Bättre! 😆 Bor du i Hbg? jomen visscht..... Hemoglobin tänkte jag på men jag tänkte fel... ....hem o glo i bingen, är det nån kvar tro?!
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 var e du ?! 🙂 PAZO 😄😄😄 Va gör ni homies!? 😄 jag badar! 😱 😮 i min egen ångest!? 😆😎😳 .......filar på en ny text åt KENT:arna Jocke:ringde o fråga hur det går........med hans nya låtar!! 😮😛 Fråga Pico sa ja....... 😠 Hacke är ju annars ett stort fan... 🤪
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 var e du ?! 😛 PAZO 😄😎😄 Va gör ni homies!? 😄 jag badar! 😱 😄 i min egen ångest!? 😆😎😳 .......filar på en ny text åt KENT:arna Jocke:ringde o fråga hur det går........med hans nya låtar!! 😄😄 Fråga Pico sa ja....... 😠 Hacke är ju annars ett stort fan... 🤪 🙂😮😮 !!
Pedda P Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 SyncMaster 191T.......eller nåt?! 😱 Ge fan i att spamma tråden med såna inlägg! 😠 🤪 Loka Citron då.......o en påse albyl!! 😆 Bättre! 🙂 Bor du i Hbg? jomen visscht..... Mina gamla hemtrakter! Bodde på Närlunda tills jag var gammal nog att flytta därifrån. Jag var fem... 😳 Du var gammal redan som ung. bor ett stenkast från närlunda!!
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 🤪 😠
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 SyncMaster 191T.......eller nåt?! 😱 Ge fan i att spamma tråden med såna inlägg! 😠 🤪 Loka Citron då.......o en påse albyl!! 😆 Bättre! 😮 Bor du i Hbg? jomen visscht..... Mina gamla hemtrakter! Bodde på Närlunda tills jag var gammal nog att flytta därifrån. Jag var fem... 😳 Du var gammal redan som ung. 🙂
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 *tar på sig dumstruten* 😠 Är det den som skymtar i din avatar? 🤪 😳 Men nu spelar du väl dum ändå? 😱 Nej, det är en talang!
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 😳 😠 Jepp, tänker Ricky Martin direkt! 🤪
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 SyncMaster 191T.......eller nåt?! 😱 Ge fan i att spamma tråden med såna inlägg! 😠 🤪 Loka Citron då.......o en påse albyl!! 😆 Bättre! 😮 Bor du i Hbg? jomen visscht..... Mina gamla hemtrakter! Bodde på Närlunda tills jag var gammal nog att flytta därifrån. Jag var fem... 😳 Du var gammal redan som ung. bor ett stenkast från närlunda!! Kewlt! 🙂
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 *tar på sig dumstruten* 😠 Är det den som skymtar i din avatar? 🤪 😳 Men nu spelar du väl dum ändå? 😱 Nej, det är en talang! Använd den då! Bli justitieminister! 😆
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 😳 😠 Jepp, tänker Ricky Martin direkt! 🤪
Pedda P Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 SyncMaster 191T.......eller nåt?! 😱 Ge fan i att spamma tråden med såna inlägg! 😠 🤪 Loka Citron då.......o en påse albyl!! 😆 Bättre! 😮 Bor du i Hbg? jomen visscht..... Mina gamla hemtrakter! Bodde på Närlunda tills jag var gammal nog att flytta därifrån. Jag var fem... 😳 Du var gammal redan som ung. 🙂 hahaha........5år, ja jädrar.......ige nu, men nou!!
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 *tar på sig dumstruten* 😠 Är det den som skymtar i din avatar? 🤪 😱 Men nu spelar du väl dum ändå? 😆 Nej, det är en talang! Då är jag JÄVLIGT talangfull. 🙂😳 😮
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 SyncMaster 191T.......eller nåt?! 😱 Ge fan i att spamma tråden med såna inlägg! 😠 🤪 Loka Citron då.......o en påse albyl!! 😆 Bättre! 😮 Bor du i Hbg? jomen visscht..... Mina gamla hemtrakter! Bodde på Närlunda tills jag var gammal nog att flytta därifrån. Jag var fem... 😳 Du var gammal redan som ung. 🙂 hahaha........5år, ja jädrar.......ige nu, men nou!! Ses imorrn! 😮
Pico Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 😳 😠 Jepp, tänker Ricky Martin direkt! 🤪 - There, there....
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 😳 😠 Låter bekant på något vis... 🤪
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 🙂 🤪 Låter bekant på något vis... 😳 😆😱😠
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 😠
Gote Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 🤪 Man kan ju lätt stirra sig blind på den djävla sidan... 😠
Pazo Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 nu bär det himmåt, see yaa Hejdå! Fan Grahn! Jag letade ju efter den smileyn! Var nånstan bland alla andra ligger den!?! 🤪 Man kan ju lätt stirra sig blind på den djävla sidan... 😠 I KNow!! 😳
ViktorDenStore Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Checka in det här artistnamnet Ricardo José Låter det kändis eller vad! 😳 🤪 Vafan... jäklarns va bekant det låter... 😠
Recommended Posts