Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat
Nu har jag varit och handlat puffskydd och om några dagar kommer ett par AKG K271....Hell yeah!  😲

Så det blir inga kalaspuffar nu då? 😄

Nu dillar du i nattmössan! Jag äter aldrig kalaspuffar. Typ.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Hur var det nu? Är det bra att äta lunch eller är det farligt att äta lunch? Nån som har koll på socialstyrelsens rekommendationer?  😲

Det ska nog gå bra ska du se.

Tack för snabbt svar mornel!

Nån mer som har nån input? Inte för att jag misstror mornel, han brukar veta vad han pratar om, men jag vill gärna ha ett lite bredare beslutsunderlag...

Det är absolut inte bra att äta lunch!

Mornel vet mycket sällan vad han pratar om, och jag vet inte heller vad jag pratar om så ofta!

Men jag har rätt!

Postat
Nu har jag varit och handlat puffskydd och om några dagar kommer ett par AKG K271....Hell yeah!  😄

Så det blir inga kalaspuffar nu då? 🙁

Nu dillar du i nattmössan! Jag äter aldrig kalaspuffar. Typ.

Jaha... 😲

Nu ska du inte bli putt tycker jag.

Postat

Pazo, din pojkvasker, du har ju ny avatar! 😲 Den är cool.

Postat
Nu ska jag äta pizza TJO!!

Hejdå gote!julli-byebye.gif

Du ska äta pizza och är ledsen? 😉

Postat
Sådär jaaa! Nu har man sprungit och burit möbler åt kompiiiiisen!

*svetten lackar*

😎

det lackar till jul har jag ju hört talas om men... 🙂

använder man verkligen svett på julklappar och brev 😄😉

Postat
Sådär jaaa! Nu har man sprungit och burit möbler åt kompiiiiisen!

Vars har min kondition tagit vägen? 😉

man GÅR när man bär möbler

skyll dig själv 😄

Postat

Reggningen som krävs av Apple för att kunna handla i deras music store, går inte att genomgöra! Dom säger att the "Security Code" inte är giltig! Det är den väl för fan visste! Ska dom jävlar komma hit och titta på mitt kort eller?!

*Förbannad*

Postat (redigerat)
Mornel vet mycket sällan vad han pratar om

WTF!

Redigerat av mornel
Postat

WTF!

Hur lyder fortsättningen på den meningen då? 😉

Postat

WTF!

Hur lyder fortsättningen på den meningen då? 😉

😄

Postat
Reggningen som krävs av Apple för att kunna handla i deras music store, går inte att genomgöra! Dom säger att the "Security Code" inte är giltig! Det är den väl för fan visste! Ska dom jävlar komma hit och titta på mitt kort eller?!

*Förbannad*

knaZit. Jag hade inga problem alls att registrera mig.

Postat

*Förbannad*

Hmm. Aja, jag verkar ju inte kunna bli kund hos dom. I alla fall inte just nu. Och ingen annan shop jag besökt har dom 2 låtarna jag vill ha. Men jag är säker på att någon på DC++ har dom! 😉

Postat

*Förbannad*

Hmm. Aja, jag verkar ju inte kunna bli kund hos dom. I alla fall inte just nu. Och ingen annan shop jag besökt har dom 2 låtarna jag vill ha. Men jag är säker på att någon på DC++ har dom! 😄

😉

Postat

Det är Dahlbäck mixen av Detroit Grand Pubahs "The Clapper" och DK7s "Where's the fun" jag är ute efter.

Postat

😆🙁

bz

Postat

Marcus, jag får bara prestationsångest av en medlemspresentation 😆 Fast jag har ju vågat posta en låt i demoinspelningar, så jag börjar kanske bli mogen...

Postat
Marcus, jag får bara prestationsångest av en medlemspresentation 🙁 Fast jag har ju vågat posta en låt i demoinspelningar, så jag börjar kanske bli mogen...

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Ingen här... nähä...

jag som ville ha ett mastringstips...

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.