Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Ha det så bra och krama varandra i teletrafiken!! 😲 😄
Pluffo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu har jag varit och handlat puffskydd och om några dagar kommer ett par AKG K271....Hell yeah! 😲
Pluffo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu har jag varit och handlat puffskydd och om några dagar kommer ett par AKG K271....Hell yeah! 😲 Så det blir inga kalaspuffar nu då? 😄 Nu dillar du i nattmössan! Jag äter aldrig kalaspuffar. Typ.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hur var det nu? Är det bra att äta lunch eller är det farligt att äta lunch? Nån som har koll på socialstyrelsens rekommendationer? 😲 Det ska nog gå bra ska du se. Tack för snabbt svar mornel! Nån mer som har nån input? Inte för att jag misstror mornel, han brukar veta vad han pratar om, men jag vill gärna ha ett lite bredare beslutsunderlag... Det är absolut inte bra att äta lunch! Mornel vet mycket sällan vad han pratar om, och jag vet inte heller vad jag pratar om så ofta! Men jag har rätt!
Pluffo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu har jag varit och handlat puffskydd och om några dagar kommer ett par AKG K271....Hell yeah! 😄 Så det blir inga kalaspuffar nu då? 🙁 Nu dillar du i nattmössan! Jag äter aldrig kalaspuffar. Typ. Jaha... 😲 Nu ska du inte bli putt tycker jag.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Pazo, din pojkvasker, du har ju ny avatar! 😲 Den är cool.
Linus Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu ska jag äta pizza TJO!!Hejdå gote! Du ska äta pizza och är ledsen? 😉
ViktorDenStore Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nu ska jag äta pizza TJO!!Hejdå gote! Du ska äta pizza och är ledsen? 😉 Han är glad för pizzan men han tycker att det är hemskt att lämna Gote o den här underbara tråden... 🙁
Eternal Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Jahaja! Hade alla kul i nyår eller? Jag hade en blast....
tordA Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 Sådär jaaa! Nu har man sprungit och burit möbler åt kompiiiiisen! *svetten lackar* 😎 det lackar till jul har jag ju hört talas om men... 🙂 använder man verkligen svett på julklappar och brev 😄😉
tordA Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 Sådär jaaa! Nu har man sprungit och burit möbler åt kompiiiiisen! Vars har min kondition tagit vägen? 😉 man GÅR när man bär möbler skyll dig själv 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Reggningen som krävs av Apple för att kunna handla i deras music store, går inte att genomgöra! Dom säger att the "Security Code" inte är giltig! Det är den väl för fan visste! Ska dom jävlar komma hit och titta på mitt kort eller?! *Förbannad*
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) Mornel vet mycket sällan vad han pratar om WTF! Redigerat 3 januari 2006 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Mornel vet mycket sällan vad han pratar om WTF! Hur lyder fortsättningen på den meningen då? 😉
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Mornel vet mycket sällan vad han pratar om WTF! Hur lyder fortsättningen på den meningen då? 😉 😄
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Reggningen som krävs av Apple för att kunna handla i deras music store, går inte att genomgöra! Dom säger att the "Security Code" inte är giltig! Det är den väl för fan visste! Ska dom jävlar komma hit och titta på mitt kort eller?! *Förbannad* knaZit. Jag hade inga problem alls att registrera mig.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Reggningen som krävs av Apple för att kunna handla i deras music store, går inte att genomgöra! Dom säger att the "Security Code" inte är giltig! Det är den väl för fan visste! Ska dom jävlar komma hit och titta på mitt kort eller?! *Förbannad* knaZit. Jag hade inga problem alls att registrera mig. Hmm. Aja, jag verkar ju inte kunna bli kund hos dom. I alla fall inte just nu. Och ingen annan shop jag besökt har dom 2 låtarna jag vill ha. Men jag är säker på att någon på DC++ har dom! 😉
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Reggningen som krävs av Apple för att kunna handla i deras music store, går inte att genomgöra! Dom säger att the "Security Code" inte är giltig! Det är den väl för fan visste! Ska dom jävlar komma hit och titta på mitt kort eller?! *Förbannad* knaZit. Jag hade inga problem alls att registrera mig. Hmm. Aja, jag verkar ju inte kunna bli kund hos dom. I alla fall inte just nu. Och ingen annan shop jag besökt har dom 2 låtarna jag vill ha. Men jag är säker på att någon på DC++ har dom! 😄 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Det är Dahlbäck mixen av Detroit Grand Pubahs "The Clapper" och DK7s "Where's the fun" jag är ute efter.
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Marcus, jag får bara prestationsångest av en medlemspresentation 😆 Fast jag har ju vågat posta en låt i demoinspelningar, så jag börjar kanske bli mogen...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Marcus, jag får bara prestationsångest av en medlemspresentation 🙁 Fast jag har ju vågat posta en låt i demoinspelningar, så jag börjar kanske bli mogen... 😆
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej! Ingen här... nähä... jag som ville ha ett mastringstips... 😆
Recommended Posts