ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Nu ska jag gå o borsta tänderna... kommer nog ganska så snart... ni behöver inte oroa er... *tänker på er hela tiden*
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Nu får jag ta emot massa klagomål från Cissi för att jag strulat med mitt ex storasyster.
mornel Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) Nu får jag ta emot massa klagomål från Cissi för att jag strulat med mitt ex storasyster. 😕 Redigerat 17 januari 2006 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Nu får jag ta emot massa klagomål från Cissi för att jag strulat med mitt ex storasyster. Vad har Cissi med det att göra? 😕 Inte ett skit! 😉 Hon tycker att det var väääldigt ruttet gjort bara. Vilket jag faktiskt inte håller med om. Jag tyckte det var kul!
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) Sov gott, Viktor! Jag funderar på att lägga mig i sängen också. Ev. glo på nån film... EDIT: Har jag sagt förresten att jag fjärrstyr mediaspelaren och datorn med mobilen? 😕 Mycket fiffigt! Redigerat 17 januari 2006 av Linus
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Sov gott, Viktor! 😕 Jag funderar på att lägga mig i sängen också. Ev. glo på nån film... EDIT: Har jag sagt förresten att jag fjärrstyr mediaspelaren och datorn med mobilen? 😉 Mycket fiffigt! Hur i..?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Oh no! She's not a secret now!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Händer det nåt? Ja, det här händer!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Nej, hör ni! Nu ska jag dra mig. Syns imorgon Ciao
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Sov gott, Viktor! 🙂 Jag funderar på att lägga mig i sängen också. Ev. glo på nån film... EDIT: Har jag sagt förresten att jag fjärrstyr mediaspelaren och datorn med mobilen? 🙂 Mycket fiffigt! Hur i..?😳 Fan va coolt! 😄 Bluetoothadapter i datorn och Bluetooth-fjärrkontroll i mobilen 🙂 Sen kopierar jag in HID-filer till telefonen med grafik och skript för vad vilka snabbkommandon de olika telefonknapparna ska göra. När jag fjärrstyr Media Player Classic visas denna fjärr på telefondisplayen... ...och den här, när jag kör Winamp
mornel Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Soft! Skulle gärna kunna kontrollera iTunes med blåtand, men jag har det varken i telefonen eller datorn. Finns en cool funktion i Salling Clicker tror jag det är som gör att iTunes automatiskt pausas om man går ut ur rummet med telefonen om man har blåtand igång 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Soft! Skulle gärna kunna kontrollera iTunes med blåtand, men jag har det varken i telefonen eller datorn. Finns en cool funktion i Salling Clicker tror jag det är som gör att iTunes automatiskt pausas om man går ut ur rummet med telefonen om man har blåtand igång 😳 FETT! 😄
Recommended Posts