MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) OH MY GOD Gå in på Ninjatunes site och lyssna på senaste Coldcut. Daaaamn. länk (låten startar på förstasidan) Albumet måste äga! 😠 Redigerat 17 januari 2006 av MarcusRombo
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 🙂 Hej Viktor! 😄 Hej Hej 🙂 Hur mås det? Tack bra, och du? Jo tack 🙂 Helt okej... Funderar på att sätta på en kanna kaffe 😠 Köpte dyrt (men gott) kaffe till mamma i present när hon fyllde år igår 😄 (taktiskt gjort) Va var det för kaffe? *vill veta* Mellanrost Java 🙂 Okej! 😮 Var helt säker på att du skulle säga "Usch, sicket sketet kärringkaffe du köper, inget för en riktig norrlänning"... men du gav mig tummen upp 😉🥰 .Viktor
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) 🙂 Hej Viktor! 😄 Hej Hej Hur mås det? Tack bra, och du? Jo tack 🙂 Helt okej... Funderar på att sätta på en kanna kaffe 😠 Köpte dyrt (men gott) kaffe till mamma i present när hon fyllde år igår 😄 (taktiskt gjort) Va var det för kaffe? *vill veta* Mellanrost Java 🙂 Okej! 😮 Var helt säker på att du skulle säga "Usch, sicket sketet kärringkaffe du köper, inget för en riktig norrlänning"... men du gav mig tummen upp 😉🥰 .Viktor Klart kaffet duger åt en norrlänning! Man får bara ta och koka upp det en 6-7 gånger så det får lite bett! 🙂 Redigerat 17 januari 2006 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Något riktigt jävla gääälet har skett. Min bookmarks-mapp Övrigt är borta. Vet ni vad det innebär?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Fast nu hittade jag siten jag letade efter iaf. Epitonic. Vad fan är det som tar upp min bandbredd?! Något som jag inte vet om... 😏
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 🙂 Hej Viktor! 😄 Hej Hej Hur mås det? Tack bra, och du? Jo tack 🙂 Helt okej... Funderar på att sätta på en kanna kaffe 😏 Köpte dyrt (men gott) kaffe till mamma i present när hon fyllde år igår 😄 (taktiskt gjort) Va var det för kaffe? *vill veta* Mellanrost Java 🙂 Okej! 😮 Var helt säker på att du skulle säga "Usch, sicket sketet kärringkaffe du köper, inget för en riktig norrlänning"... men du gav mig tummen upp 😉🙁 .Viktor Klart kaffet duger åt en norrlänning! Man får bara ta och koka upp det en 6-7 gånger så det får lite bett! 😄 ...och sen stå och dra i några timmar. 😉 😄 Men trots allt: Godast är ju "dagen-efter-kaffe"
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hörrni grabbar... dåligt spamtempo idag tycker jag 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Något riktigt jävla gääälet har skett. Min bookmarks-mapp Övrigt är borta. Vet ni vad det innebär? Att en jävla massa bookmarks är borta? Ja, eller att jag inte hittade den där sidan som jag ville hitta. Fast jag hittade ju den iaf trots att jag inte trodde att jag skulle hitta den.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hörrni grabbar... dåligt spamtempo idag tycker jag 😏 Ja 😉 ;)
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hörrni grabbar... dåligt spamtempo idag tycker jag 😉 Ja 😉🙁 😏 Hoppsan! Klockan är snart mkt... 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 VARFÖR GÅR DET SÅÅÅÅ LÅNGSAMT?!?! JAG BLIR GALEN
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😏😉😉 Jag känner någon form av ångest över någonting. Vet dock inte vad.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Låg forumet nere en liten stund nyss?
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Har ni ångest? Jag verkar kugga all tentor jag gör så... 🥰
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Låg forumet nere en liten stund nyss? Jepp!
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Nice to meet you anyway 😉 Fan va bra den är 🥰 Vad har ni gjort idag då?
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Låg forumet nere en liten stund nyss? Jepp! Det missade jag... 🥰 Osis!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Låg forumet nere en liten stund nyss? Jepp! Det missade jag... 🥰 Osis! 😉
Recommended Posts