MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta. Eller pizza 😄
tordA Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 hö hö... Snodde en möbel ur korridorens gemensamma lilla förråd... Den tillhör ingen som bor här nu så jag snodde den 😮 äHum... du är en sån där möbelsnoddare du 😄 🙂
tordA Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 kolla vad jag har köpt 🙂 Ah, en pizzabakmaskin ?? 😄
mornel Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta. Eller pizza 😄 Eller två folle och en påse chips
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta. Eller pizza 🙂 Eller två folle och en påse chips Då ger nog pizza eller pasta bättre signaler 😄
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 kolla vad jag har köpt 😮 Ah, en pizzabakmaskin ?? 🙂 😄
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta. Eller pizza 😄 Eller två folle och en påse chips öl å chips
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta. Eller pizza 😉 Eller två folle och en påse chips öl å chips Är nog en bättre idé... många italienare är nog jävligt kräsna med sin pasta och pizza. 🙂
mornel Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta. Eller pizza 😉 Eller två folle och en påse chips öl å chips Är nog en bättre idé... många italienare är nog jävligt kräsna med sin pasta och pizza. 🙂 Precis! Mornel - man of good ideas
mornel Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Eller så bjuder man på Barilla. Såg på tv mellan två program att Italienarna gillar Barilla-pasta.
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Eller så bjuder man på Barilla. Såg på tv mellan två program att Italienarna gillar Barilla-pasta. 😉🙂
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) Inga fördommar här inte 😉 Redigerat 17 januari 2006 av Pazo
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) Wth? 😉 Cubase SX/SL-Mixing & Mastering with CDROM @ www.adlibris.se 325kr Cubase SX/SL-Mixing & Mastering with CDROM @ www.bokus.com 621kr Redigerat 17 januari 2006 av Pico
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hmm, käkar firefox minne? Har bara forumet öppet, 127mb i minnesanvändning. 😳 Usch vad den cachar... about:cache i adressraden för info about:config / högerklick skapa "New Integer" eller "Nytt heltal" med namnet browser.cache.memory.capacity, skriv in ny size, 16000 för 16Mb tex. Om någon skulle vilja tweaka alltså. 😄
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Wth? 😳 Cubase SX/SL-Mixing & Mastering with CDROM @ www.adlibris.se 325kr Cubase SX/SL-Mixing & Mastering with CDROM @ www.bokus.com 621kr Vafan? 😄 Ja, prisskillnaden var ju inte mild!
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😄 Hej Viktor! 😳 Hej Hej 😆 Hur mås det? Tack bra, och du?
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Wth? 😳 Cubase SX/SL-Mixing & Mastering with CDROM @ www.adlibris.se 325kr Cubase SX/SL-Mixing & Mastering with CDROM @ www.bokus.com 621kr Vafan? 😄 Ja, prisskillnaden var ju inte mild! Undrar om den billigare är en piratkopia? 😆 😛
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😛 Hej Viktor! 😄 Hej Hej 😄 Hur mås det? Tack bra, och du? Jo tack 🙂 Helt okej... Funderar på att sätta på en kanna kaffe 😳 Köpte dyrt (men gott) kaffe till mamma i present när hon fyllde år igår 😆 (taktiskt gjort)
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😛 Hej Viktor! 😄 Hej Hej 😄 Hur mås det? Tack bra, och du? Jo tack 🙂 Helt okej... Funderar på att sätta på en kanna kaffe 😳 Köpte dyrt (men gott) kaffe till mamma i present när hon fyllde år igår 😆 (taktiskt gjort) Va var det för kaffe? *vill veta* Mellanrost Java 🙂
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😄 Hej Viktor! 😆 Hej Hej 🙂 Hur mås det? Tack bra, och du? Jo tack 🙂 Helt okej... Funderar på att sätta på en kanna kaffe 😳 Köpte dyrt (men gott) kaffe till mamma i present när hon fyllde år igår 😛 (taktiskt gjort) Va var det för kaffe? *vill veta* Mellanrost Java 🙂 Barnvänligt o inte för starkt... men ändå inte utan smak 😄
ViktorDenStore Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Mamma låg (som vanligt 😳) steget före o hade redan satt på 😆 Puss o kjamis 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) Inga fördommar här inte 😳 Jooo, fördomar är kul! 😄 Förutom i vissa fall då. Och apropå typ ingenting kom jag att tänka på en annan grej: Rasism är viktig, för den gör det möjligt att ta livet av folk utan att se på dem som människor. Då kan man göra det utan att ta skada av det. Citat från samma intervju med Varg Vikernes: (Om skriverier om black-metalscenen i Norge när det begav sig) Och så har du Oystein "Euronymous" Aarseth (Mayhems gitarrist), som, när han finner sin bäste vän död med hjärnan liggande på sängen, går och köper film till kameran innan han ringer polisen (planen var att använda bilden på ett skivomslag). EDIT: Den där första parnetesen i sista citatet kanske inte ska vara där? Äsch, nu förstår nog iaf. Redigerat 17 januari 2006 av MarcusRombo
Recommended Posts