Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😳 Porque!? Porque la vida es corta.Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras. Pero piensa que es muy importante mirar para. ?Adelante!
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😳 Porque!? Porque la vida es corta.Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras. Pero piensa que es muy importante mirar para. ?Adelante! Känner igen detdär från nånstans
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Grahn, äre dags för en Västerbottens-IRL? 😳 2-3pers som sitter i var sitt hörn, nickar och sippar på en folköl alt. hembränt?
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Grahn, äre dags för en Västerbottens-IRL? 😄 2-3pers som sitter i var sitt hörn, nickar och sippar på en folköl alt. hembränt? 😳😆😆 !!
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Grahn, äre dags för en Västerbottens-IRL? 😆 2-3pers som sitter i var sitt hörn, nickar och sippar på en folköl alt. hembränt? Det vore ju inte nån dum idé. Kan bli kul då vi är extra fårordig oxå. 😳 Nämen seriöst. Skulle ha dragit nån sup framöver... Tycker mig ha sett en bunt med människor här på forumet som bor i Umeå. Har ingen aning om vilka de är, men det kanske är några som skulle vara på? 😆
Sonnert Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 nanana lalal! Vad är det med Sonnert? 😆 nu är jag glad igen 😆 😳
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Pásame la mantequilla, por favor! Men jag som precis köpte nytt 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Grahn, äre dags för en Västerbottens-IRL? 😄 2-3pers som sitter i var sitt hörn, nickar och sippar på en folköl alt. hembränt? 😳😆😆 !! 😄😄😄
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Pásame la mantequilla, por favor! Men jag som precis köpte nytt 😳 Jaha men det duger gott med enbart osten då.... 😄 😆😆
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😆 Porque!? Porque la vida es corta.Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras. Pero piensa que es muy importante mirar para. ?Adelante! Känner igen detdär från nånstans Your browser does not support the HTML5 audio tag
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Grahn, äre dags för en Västerbottens-IRL? 😄 2-3pers som sitter i var sitt hörn, nickar och sippar på en folköl alt. hembränt? 😳😆😆 !! 😄😄😄
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Jag tror det blir en pizza ikväll för att fira ett nytt jobb. 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😆 Porque!? Porque la vida es corta.Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras. Pero piensa que es muy importante mirar para. ?Adelante! Känner igen detdär från nånstans Your browser does not support the HTML5 audio tag Men fy fan vad hemskt! Fy på dig Linus! 😆
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 😆 Porque!? Porque la vida es corta.Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras. Pero piensa que es muy importante mirar para. ?Adelante! Känner igen detdär från nånstans Your browser does not support the HTML5 audio tag Men fy fan vad hemskt! Fy på dig Linus! 😄 Hemskt?? 😆
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Jag tror det blir en pizza ikväll för att fira ett nytt jobb. 🙂 😄 Vad för jobb?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 🙂 Porque!? Porque la vida es corta.Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras. Pero piensa que es muy importante mirar para. ?Adelante! Känner igen detdär från nånstans Your browser does not support the HTML5 audio tag Men fy fan vad hemskt! Fy på dig Linus! 😛 Hemskt?? 😮 Ja, låten! 😛 Verkligen jättehemsk 😛
Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Va fan... American Idol på TV4, räckte det inte med svenska versionen?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Italienare är rätt tysta har jag hört 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Va fan... American Idol på TV4, räckte det inte med svenska versionen? Tydligen inte 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Italienare är rätt tysta har jag hört 😄 Nej just det. Det var ju det jag inte hade hört...
Linus Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det har flytat in en utbytesstudent från italien i min korridor. Tydligen flyttade han in igårkväll... Märkte inte det minsta :S Bjud på pasta.
Recommended Posts