Pico Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hmm... ungkarls-middag? Två parisare och en folköl.
mornel Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hmm... ungkarls-middag? Två parisare och en folköl. Fan vad smarrigt!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Haahaaa! Jiddra inte med min franska.
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😳 ? 😄 Vad står det? 😳
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😳 ? 😄 Vad står det? 😳 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 🙁 Vad står det? 😛 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? 🙂😉😆 Kopierade lite på måfå från en site 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då?
Gote Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Haahaaa! Jiddra inte med min franska. "Fransyska" heter det väl? 😏
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? no haga preguntas estúpidas! ta bara bort "y"
Gote Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 http://www.rombo.nu/ 🙂😉😆😛😛🙁 Så går det när man inte är snabb nog. Alltid nån som knyckt domännamnet... Jag tycker du ska satsa på toppdomänen ".rombo" istället. 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? no haga preguntas estúpidas! ta bara bort "y" och "fråga inte" då?
Pazo Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? no haga preguntas estúpidas! ta bara bort "y" och "fråga inte" då? No preguntes.
Recommended Posts