Pico Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Hmm... ungkarls-middag? Två parisare och en folköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Hmm... ungkarls-middag? Två parisare och en folköl. Fan vad smarrigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Haahaaa! Jiddra inte med min franska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😳 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😳 ? 😄 Vad står det? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😳 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😳 😄 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😳 ? 😄 Vad står det? 😳 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😳 😄 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 🙁 Vad står det? 😛 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? 🙂😉😆 Kopierade lite på måfå från en site 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😏 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Fan vad mysigt det blev här nudå! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Haahaaa! Jiddra inte med min franska. "Fransyska" heter det väl? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 http://www.rombo.nu/ 😏🙂😉😆😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? no haga preguntas estúpidas! ta bara bort "y" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 http://www.rombo.nu/ 🙂😉😆😛😛🙁 Så går det när man inte är snabb nog. Alltid nån som knyckt domännamnet... Jag tycker du ska satsa på toppdomänen ".rombo" istället. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? no haga preguntas estúpidas! ta bara bort "y" och "fråga inte" då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 te extraña que una mujer de mi edad esté sola en un lugar como éste. que lo más probable es que sea un poco de todo esto y no haga preguntas estúpidas? När blev du tjej? 😏 ? 😉 Vad står det? 🙂 Förvånar det dig att en kvinna i min ålder är ensam i en plats som denna att det troligaste är är att hon är lite av allt detta och frågar inte idiotfrågor? hur säger man "fråga inte idiotfrågor" då? no haga preguntas estúpidas! ta bara bort "y" och "fråga inte" då? No preguntes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts